וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב

מול אצטדיון טדי ריק ובאווירת סוף עונה, גברה האלופה על הצהובים, בניצחון שמשמעותו לגביה הוא העלאת המוראל לפני חצי גמר הגביע

היה קצת עצוב לראות שתיים מהקבוצות הגדולות והבכירות בכדורגל הישראלי, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, משחקות ל'עיני' אצטדיון ריק, כאשר קולות המאמנים וצעקות השחקנים נשמעים היטב למרחק. אין לנו להלין על בית הדין המשמעתי שגזר על בית"ר עונש לשחק ללא קהל, אוהדיה צריכים ללמוד לנהוג באחריות ובכבוד. יש לנו להלין על כך שהשחקנים כבר התנהלו באווירת סוף עונה. בסיומו של המשחק הקצת עצוב הזה ניצחה בית"ר 0:2 במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל.

לשתי הקבוצות משמעות המשחק לא הייתה רבה מדי. בית"ר ירושלים, אחרי הורדת הנקודה, הבינה שכבר כמעט בטוח היא לא תזכה באליפות, ולכן הקבוצה של ראובן עטר חושבת, גם אם תגיד אחרת, רק על גביע המדינה. ביום רביעי תשחק מחזיקת הגביע נגד הכח עמידר רמת גן בחצי הגמר, במטרה לעלות לגמר ולהוציא בסופו של דבר משהו מהעונה המתמשכת הזאת. מכבי תל אביב כבר מזמן סיימה את העונה, לא מריחה ולא מסריחה. לא יורדת ליגה ולא הולכת לאירופה.

הקבוצה של אבי נמני שיחקה, במקרה הטוב בצורה נאה, אבל הייתה רחוקה מלהיות תכליתית, כשהיא החמיצה אינספור פעמים. גם בית"ר החטיאה לא מעט את המטרה, אבל חלוציה, עמית בן שושן ועידן ורד כבשו, כאשר ברק יצחקי נתן מספר מהלכים יפים ביותר של כדורגל והוכיח שהוא נמנה על השחקנים הבכירים בליגה שלנו. מעניין לראות להיכן יתגלגל יצחקי בעונה הבאה, או שמא יישאר דווקא בבית"ר ירושלים. בכלל לבית"ר יש כל כך הרבה שחקנים כשרוניים שעם הכוונה ואיזון נכון יכולים בעונה הבאה, אם יישארו ביחד, לעשות דברים יפים.

המשחק כאמור היה שופע במצבים, כמעט ללא יותר מדי משחק מרכז שדה. שתי הקבוצות לא התרכזו בהנעת כדור מסודרת, אלא רצו מהתקפה להתקפה. סקוט סילי הגיע למצבים רבים מול טברטקו קאלה אך החמיץ. בית"ר עלתה ליתרון שש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, משער של עמית בן שושן, שקיבל כדור טוב מאבירם ברוכיאן. בדקה ה-79 הכפיל עידן ורד את התוצאה. בית"ר סופרת עוד שלוש נקודות ומתכוננת לחצי הגמר. במכבי, שלא ניצחה זה 11 משחקים רצופים את בית"ר ירושלים, כבר מחכים למסע מהבירה לחוף הים של תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 11 - יצחקי הוציא כדור אחורה מהאגף לברוכיאן, שבעט מ-16 מטרים עם הפס, יבריץ' התעופף מצוין והדף טוב לקרן.

דקה 27 - בית"ר לא הצליחה להדוף טוב את התקפת מכבי, הכדור הגיע לליאור ז'אן, שטיווח את השער, קאלה הדף לקרן.

דקה 32 - ברק יצחקי ביצע דאבל פס יפה עם עידן ורד, חדר לרחבה, עבר את טומסאיץ' ובין שחקני מכבי גילגל מול יבריץ', הכדור פגע בקורה ושוער מכבי קלט. מכבי ניצלה מספיגה.

דקה 41 - התקפה יפה של בית"ר הסתיימה ללא כיבוש. טל העביר לוורד, ששלח בכדור מצוין את יצחקי לזווית קשה באחד על אחד מול יבריץ', יצחקי בעט, הכדור שלו חמק מן העבר השני של השער ויצא לחוץ.

דקה 45+1 - ברוכיאן שלח כדור חופשי מכ-18 מטרים, טוב מעל החומה של מכבי, יבריץ' הדף לקרן.

דקה 48 - יוסי שבחון הרים כדור מצוין מאגף שמאל, סילי הגיע לכדור, אבל מחמישה מטרים נגח בשלומיאליות והוציא את קאלה גדול, החמצה ענקית של מכבי.

דקה 51 - עידן טל שלח כדור חופשי יפהפה מכ-20 מטרים מעל חומת מכבי, שפגש את המשקוף של יבריץ', אך חמק החוצה, עוד החמצה גדולה של בית"ר לעלות ליתרון.

דקה 53 - גול! עמית בן שושן קיבל כדור מצוין מברוכיאן, ששבר את מלכודת הנבדל הקלוקלת של מכבי, עבר את יבריץ' וגלגל, טומאסיץ' לא הגיע לכדור, שעשה דרכו באיטיות לשער ונכנס ליד הקורה, 0:1 לבית"ר.

דקה 54 - בוזגלו הזין את שבחון בכדור מצוין, שבחון בעט חלש, קאלה הדף.

דקה 57 - ייני הרים כדור מהאגף, הכדור פגע במגן בית"ר ונהדף על שבחון, אלא שהוא חמק ממש ליד הקורה של יבריץ'.

דקה 70 - טומאסיץ' שגה באופן קשה, בן שושן קיבל כדור מאחורי הגנת מכבי, אבל מול יבריץ' שלח רע מאוד החוצה.

דקה 72 - ייני הרים, סילי שוב היה לבד ונגח, אבל הכדור שלו פגע רק בקורה. מארבעה מטרים זו נחשבת לעוד החמצה גדולה.

דקה 79 - גול! עידן ורד חתך למרכז ובעט, יבריץ' הדף, ורד היה הראשון להשתלט על הריבאונד ולהחדיר את השני פנימה, 0:2 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמואל קוזוקין, אריק בנאדו (ניר נחום, 46), שמעון גרשון, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן (דן איינבינדר, 81), עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי (טוטו תמוז, 81).

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, שרן ייני (דור מלול, 79), ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס (חיים מגרלשווילי, 64), גיז'רמו ישראלביץ' (מתן לוטטי, 58), יוסי שבחון, מאור בוזגלו, סקוט סילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully