וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו: "נכנסו להיסטוריה של הכדורגל האירופי"

מאמן שחטאר דונייצק מאושר אחרי העפלת קבוצתו לגמר גביע אופ"א, שם תפגוש את ורדר ברמן נטולת דייגו המורחק: "בטוח שהחברים ינצחו בלעדי"

ערב מרתק של חצאי גמר גביע אופ"א התרחש לו אמש (חמישי), כשבסיומו שתי קבוצות יצאו מאושרות, ושתיים נוספות שבורות. בקרב הראשון קיבלנו דרבי אוקראיני, שהסתיים בניצחון 1:2 דרמטי של שחטאר דונייצק על דינמו קייב, ו-2:3 בסיכום המשחקים. מאמן המנצחים, מירצ'ה לוצ'סקו, התקשה להסתיר את האושר שלו אחרי השריקה לסיום. "השגנו משהו מדהים היום, אנחנו עכשיו חלק מההיסטוריה של הכדורגל האירופי", אמר המאמן הרומני, "העובדה שנשחק בגמר באיסטנבול מאוד משמעותית עבורנו. דימנו שיחקו מצוין כרגיל, אבל התוצאה היתה צודקת".

מנגד, מאמן קייב, יורי סיומין, ידע כי קבוצתו היתה רחוקה שלוש דקות מהעפלה לגמר הנכסף, ואילולי השער של אילסיניו בדקה ה-89, היא גם היתה שם. "עשינו שתי טעויות ושחטאר לא ביצעו שגיאות בכלל, בגלל זה הפסדנו. שיחקנו עם מחויבות, התכוננו היטב, אבל חייבים לזכור כי שחטאר קבוצה טובה וחזקה".

שאף: "משחק מדהים"

יריבת שחטאר בגמר תהיה ורדר ברמן, שגברה 2:3 דרמטי לא פחות על המבורג בדרבי כלל מדינתי נוסף. בסיכום המשחקים הראתה התוצאה 3:3, ושחקניו של תומאס שאף העפילו לגמר הודות לשערי חוץ. המאמן המוערך היה מאושר בסיום, וקשה להאשים אותו. "זה היה משחק פתוח ומדהים. אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה, והמשכנו לעבוד חזק עד הסיום". אם יש חדשות רעות לברמן מהמשחק הזה, הרי שמדובר בכרטיס הצהוב שספג דייגו - כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק בגמר. עבור שאף, מדובר במכה לא פשוטה: "היינו יכולים להיעזר בו בגמר. עבורו, אישית, מדובר בסיוט".

דייגו עצמו מאוכזב כמובן שלא ישחק במעמד המכובד, אך הקשר הברזילאי מאושר שעזר לקבוצתו להגיע לשם. "החברים שלי בהחלט יכולים לנצח בלעדי, אך חבל לי על הכרטיס הצהוב. זה היה לילה חלומי, וההרחקה היא הרגע השלילי היחיד מהערב הזה". הקשר הנהדר התייחס גם לשמועות שטוענות כי הוא כבר סגור ביובנטוס לקראת העונה הבאה, ואמר: "כרגע, אני מרוכז כולי בעתיד של ורדר ברמן. את ההחלטה לגבי העתיד אקבל בקרוב".

מנגד, למאמן המפסידים, מרטין יול, לא היה הרבה מה להגיד אחרי שקבוצתו כבר הובילה 0:1, יתרון אותו שמטה במהירות, תוך הצגת מחצית שניה מאכזבת במיוחד. "הרגשה מרירה", אמר מאמן המבורג. "זה בהחלט מאכזב. עם קצת יותר מזל היינו יכולים להבקיע יותר ולהעפיל לגמר, אבל ברמן היו מדויקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully