וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן ושחטאר דונצק ייפגשו בגמר גביע אופ"א

פיזארו כבש ובישל וברמן מחקה את הפסד הבית וניצחה 2:3 בהמבורג בדרך לגמר גביע אופ"א. שחטאר מחכה לה אחרי 1:2 על דינמו קייב

באיסטנבול כבר מצחצחים את איצטדיון סוקרו סראצ'וגלו לקראת גמר גביע אופ"א בעוד שבועיים, כבר בתחילת הערב ידענו שצפוי לנו דו קרב גרמני אוקראיני. אחרי שני דרבים מדינתיים נשארו שתיים שייאבקו ביניהן על גביע אופ"א האחרון בהיסטוריה - שחטאר דונצק ו-ורדר ברמן. הקבוצה של תומאס שאף הפכה את ההפסד הביתי 1:0 מהמשחק הראשון לניצחון 2:3 ועלייה בשערי חוץ. שחטאר דונצק תהיה הנציגה הראשונה של אוקראינה אי פעם בגמר גביע אופ"א. שחטאר גברה 1:2 על דינמו קייב והשלימה ניצחון 2:3 בסיכום שני המשחקים.

שחטאר דונייצק - דינמו קייב 1:2 (2:3 בסיכום שני המשחקים)

הקרב בין שחטאר דונצק לדינמו קייב לא סבב רק סביב המקום בגמר גביע אופ"א, היה מדובר גם בקרב יוקרתי על הקבוצה הטובה באוקראינה. דינמו רצתה לנצח את היריבה הגדולה ולעשות את זה מחוץ לביתה, שם הפסידה פעמיים וסיימה שני משחקים בתיקו בארבע ההזדמנויות האחרונות, אבל הסיום היה טראגי ומאכזב עבורה. פריצה סוחפת של אילסיניו שלהטט ברחבה הסתיימה עם בעיטה שטוחה שחדרה פנימה וניצחון דרמטי 1:2 לשחטאר. ניצחון ששווה כרטיס טיסה לאיסטנבול.

המשחק בין שתי האוקראיניות היה מעניין, דרמטי ומלא באירועים. שחטאר פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-17. הגנת דינמו נכשלה בהרחקת כדור פשוט וג'דסון הפציץ לרשת הגבוהה. השוויון הגיע שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. איסמעיל בנגורה סיים מבצע קבוצתי מצוין בבעיטה מדויקת מול אנדריי פיאטוב. מכאן התפתח משחק דו צדדי עם מצבים לשתי הקבוצות, כששני השוערים עובדים קשה ונראים מצוין. ואז הגיע הרגע הגדול של אילסיניו. מבצע גאוני בתוך הרחבה הותיר את מגני דינמו המומים ובוכים, רגע לפני ההארכה. שחטאר עולה לגמר גביע אופ"א.

המבורג - ורדר ברמן 3:2 (3:3 בסיכום שני המשחקים, ברמן עלתה בשערי חוץ)

עם יתרון 0:1 ממשחק החוץ בברמן, כל מה שמרטין יול ושחקניו היו צריכים זה שער נקי, אבל לדייגו וחבריו היו תוכניות אחרות לערב הזה, ולמרות פיגור מוקדם, יצאו עם ניצחון חוץ 2:3. בתום עונה זוועתית בליגה ובליגת האלופות, ורדר ברמן נמצאת צעד אחד מלסיים את העונה עם תואר אירופי. במה שיסכם, ככל הנראה, עידן בקבוצה, רגע לפני שהקשר הברזילאי וכוכבים נוספים עשויים למצוא עצמם בקבוצות אחרות בקיץ.

אוהדי המבורג כבר הכינו את הדרכונים לטורקיה, בדקה ה-12 כשאיביצ'ה אוליץ' גלגל פנימה מול טים ויזה לאחר מסירה נפלאה של יוריס מאתייסן. ברמן לא הרימה ידיים והשוותה בדקה ה-29. קלאודיו פיזארו איתר את דייגו שהקפיץ קטנה מול פרנק רוסט וקבע 1:1. המחצית השנייה הייתה דו צדדית. ברמן נישאה על גלי המוטיבציה וניצלה טעות חמורה של רוסט בכדי לכבוש. השוער הדף פנימה בעיטה של פיזארו מ-20 מטרים. בדקה ה-83 כבש פרנק באומן בנגיחה מטווח קצר לאחר הרחקה רעה של סבסטיאן פרודל וסגר עניין. גם שער נגיחה של אוליץ' בדקה ה-87 לא מנע את השורה התחתונה. גם ברמן נוסעת לאיסטנבול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully