וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תשחק כמעט בוודאות באירופה בעונה הבאה

ההודעה כי בית"ר לא תשחק במפעלים האירופיים בשנה הבאה מבטיחה כרטיס לקבוצה שתסיים חמישית. חזי מגן: "פרס נאה על העונה הטובה"

הודעת ההתאחדות לכדורגל על אי מתן רישיון לבית"ר ירושלים לשחק באירופה בעונה הבאה בשל אי עמידה בתקנון הרישוי של אופ"א, העניקה למעשה את כרטיס ההשתתפות בגביע אירופה לבני יהודה, שמדורגת כעת במקום החמישי. אמנם לבית"ר קיימת עדיין זכות ערעור על פסיקת אופ"א, אולם הסיכוי שהירושלמים יערערו הוא אפסי בשל הערפל הכלכלי הכבד השורר במועדון לקראת העונה הבאה.

לישראל יש ארבעה מקומות באירופה לעונה הבאה. אחד בליגת האלופות ושלושה בליגה האירופית, שמחליפה למעשה את גביע אופ"א שהיה נהוג עד עתה. שלושת הכרטיסים לליגה האירופית יחולקו לקבוצות שתסיימנה במקומות השני והשלישי וכן למחזיקת הגביע.

לאור העובדה שבית"ר ירושלים לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה, ובנוסף בחצי גמר הגביע משחקות מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה, מובטח הכרטיס לאירופה לקבוצה שתדורג במקום החמישי בסיום העונה בליגת העל. יש לציין כי גם במידה והכח עמידר רמת גן תזכה בגביע היא לא תשתתף באירופה כיוון שהיא לא הגישה את המסמכים הדרושים להשתתפות, כך שהקבוצה שתעפיל לגמר הגביע (אחת מהשלוש הנ"ל) תשתתף בליגה האירופית.

בשלב זה מדורגים הזהובים במקום החמישי עם 45 נקודות והם מרוחקים 10 נקודות ממכבי תל אביב שבמקום השישי, כאשר לסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים ו-12 נקודות בקופה. ניצחון של בני יהודה בשבת על הפועל פתח תקוה באצטדיון בלומפילד יבטיח לה באופן סופי את המקום החמישי לפחות.

מגן: "העונה עדיין לא נגמרה"

בבני יהודה קיבלו בסיפוק את הידיעה על כך שהקבוצה תשחק באירופה בעונה הבאה ויושב הראש חזי מגן אמר הערב לוואלה! ספורט: "אנחנו ממילא הצהרנו שאנחנו רוצים להיות באירופה ורוצים לעשות את זה אפילו מהמקום הרביעי או השלישי אם נוכל. אנחנו עדיין רוצים להמשיך ולנצח עד סיום העונה כדי לתפוס לפחות את המקום הרביעי. זה בהחלט פרס נאה על העונה הטובה שלנו, אבל חשוב לי להדגיש שהעונה שלנו עדיין לא נגמרה. ניקח כל משחק ומשחק בשיא הרצינות עד סוף העונה עם ובלי קשר לידיעה שאנחנו כבר באירופה. כמו שגיא לוזון אומר כל הזמן, נשחק עד השנייה האחרונה".

בשבועות הקרובים יחלו בבני יהודה בהיערכויות לקראת משחקי המוקדמות באירופה בקיץ הקרוב, וכבר עתה ברור שיהיו מספר שינויים בסגל הקבוצה.

"היינו באירופה לפני שלוש שנים, נתכונן בהתאם. נצטרך לדבר עם גיא לוזון לגבי ההערכות לעונה הבאה מכיוון שאם נשתתף באירופה מהמקום החמישי זה אומר שנתחיל לשחק כבר בתחילת חודש יולי בסיבוב הראשון במוקדמות של המשחקים", הוסיף מגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully