וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "שניידר לא היה מצטער אם הקנס היה גבוה יותר"

גורם המקורב לבעלים חשף כי הוא היה שותף מלא להחלטות בקשר לבוזגלו. הנהלת המועדון: "אם ההתבטאויות תמשכנה, מאור יעמוד שוב לדין"

הדי פרשת מאור בוזגלו המשיכו לתת אותותיהם במכבי תל אביב גם היום (שני). יממה לאחר שהוטל על השחקן קנס חסר תקדים בסך 50 אלף דולר, בגין התבטאויותיו של אביו, התברר כי הבעלים אלכס שניידר היה שותף מלא להחלטות שנתקבלו בוועדת המשמעת וכי הוא ידע במדויק על כל השתלשלות העניינים במועדון.

"שניידר ידע לפרטי פרטים כל מה שקרה והוא היה מעורב בקבלת כל ההחלטות", אמר גורם המקורב לבעלים לוואלה! ספורט. "שניידר מסתכל על הדברים בראייה עניינית, יבשה, כמעט מכאנית הייתי אומר. מבחינתו, הייתה כאן הפרה בוטה של החוזה ולכן הוא תמך בהחלטה לתת את הקנס. הוא לא היה מצטער אם הקנס היה אפילו גבוה יותר. אלכס חתום על חוזים רבים במועדון וכפי שהוא נדרש לכבד אותם, כך הוא מצפה שהצד השני יקיים את חלקו. צריך להבין שהקנס ניתן ללא קשר לתפוקה של השחקן וללא קשר סביבתי כזה או אחר של מי שמקיפים אותו. העונש הזה ניתן כי מאור הפר את החוזה ולכן הוא צריך לשלם על כך", הוסיף אותו גורם המקורב לשניידר.

גם בהנהלת מכבי תל אביב עסקו עדיין בהדי הפרשה. אמש סירבו במכבי להגיב על חומרת העונש ורק המנכ"ל עוזי שעיה, שנשאל האם גובה הקנס נובע מחוזהו הגבוה של השחקן, ענה: "גובה הקנס נובע מזה שמאור יקר לקבוצה מאוד".

"הילד הזה הוא קורבן של הנסיבות ואנחנו מקווים שהעונש הכבד יעזור לו בעתיד כי אולי זה קצת ירתיע וירחיק את הבלגאן ממאור", אמר היום בכיר בהנהלת המועדון. "יחד עם זאת, אם ההתבטאויות תמשכנה, אני מודיע חד משמעית שמאור יעמוד שוב לדין וייאלץ לשלם קנסות נוספים. צר לנו מאוד על מאור ועל הסיטואציה אליה נקלע, כי אם להתעלם מכל הדברים שמסביב אז צריך לזכור שמאור ספורטאי מצוין, הוא שחקן טוב מאוד שעושה את שלו ומעבר לכך הוא גם אדם נחמד מאוד, אבל לנו יש אחריות על מועדון שלם ולא רק כלפי שחקן כזה או אחר, יש לנו אחריות גם כלפי קהל האוהדים שלנו וזה הדבר הראשון שעומד לנגד העיניים שלנו".

הגורם הבכיר אף התייחס לעתידו של מאור במועדון ואמר: "מבחינה מקצועית אנחנו מאוד מרוצים ממנו ואין חילוקי דעות על תרומתו לקבוצה. מצד שני אם יבוא מועדון אחר ויציע את הסכומים המופלאים שעליהם מדברים בסביבתו של מאור, נשקול את זה ברצינות ונתייחס לכך כעניין כלכלי נטו".

עזרן יועמד לדין, ייתכן ורק יוזהר

בימים הקרובים תתקבל ההחלטה גם בעניינו של החלוץ יניב עזרן, שעמד אמש לוועדת משמעת בשל היעדרותו מאחד מאימוני הקבוצה, וכן בשל התקרית המילולית עם מנהל הקבוצה אבנר טוויטו. אמש התנצל עזרן בפני הנהלת המועדון והביע חרטה על מעשיו. כנגד עזרן עומד עונש על תנאי בסך 15 אלף דולר, אולם ההערכות הן כי במועדון יסתפקו בקנס נמוך בהרבה ואולי אף באזהרה בלבד.

בתוך כך, נהנו היום שחקני הקבוצה מיום חופשי וביום שלישי יחזרו שחקניו של המנג'ר אבי נמני לאימונים. בכך הם ייפתחו למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים ביום שבת בטדי. משורות מכבי יחסרו הבלם אבי יחיאל והחלוץ איליה יבוריאן המוצהבים. לעומתם, יחזור משה מישאלוב לסגל, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה.

קבוצת הנוער של המועדון תערוך משחק נגד מכבי פתח תקווה במסגרת חצי גמר גביע המדינה ביום שלישי. מתן לוטטי ועמנואל מאיוקה, שמתאמנים בדרך כלל עם הקבוצה הבוגרת, ישחקו במדי הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully