וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "זו הסדרה הכי קשוחה ומתישה ששיחקתי בה"

אחרי הניצחון של בוסטון על הבולס, פול פירס כבר חושב על אורלנדו ("הווארד הוא כוח אדיר") ויודע: "כל עוד לא העיפו אותנו, אנחנו האלופים"

אחרי שבעה משחקים מתישים שכללו שבע הארכות ואין סוף קליעות קלאץ' דרמטיות, הלילה (ראשון) הסתיימה הסדרה הנהדרת בין שיקגו לבוסטון אחרי ניצחון של הסלטיקס 99:109 על הבולס, שהבטיח לאלופה מקום בחצי גמר המזרח מול אורלנדו.

"זו הייתה סדרה ארוכה ומפרכת", אמר פול פירס, "אני חושב שזאת הסדרה הכי מתישה מנטלית שלקחתי בה חלק. אחרי כל הפסד בפלייאוף אתה מרגיש רע, אבל בסדרה הזאת כל הפסד הוריד אותנו נמוך, אולי נמוך מדי. אף פעם לא לקחתי את זה כל כך קשה כמו בסדרה הזאת. תודה לאל שהגענו מוכנים לקרב המכריע והצלחנו לגמור עם זה".

"ללא ספק, זו הסדרה הכי קשה וקשוחה ששיחקתי בה", אומר גם ריי אלן, "הם נתנו בכל משחק את כל מה שיש להם, ואמרתי לרונדו אחרי המשחק שכנראה יש להם את המאץ'-אפ הכי טוב נגדנו. יש להם שחקן, שניים או שלושה שיכולים לקלוע 40 נקודות בערב. זה בהחלט איתגר את ההגנה שלנו".

הפעם, לשם שינוי, הקבוצות לא נזקקו להארכה, וגלן דייויס, שנאלץ לתת יותר מעצמו כל עוד גארנט יושב על הספסל, רק שמח שזה נגמר. "הו אלוהים, הארכה ועוד הארכה ועוד הארכה", אמר דייויס, שקלע 15 נקודות במשחק מספר 7, "אני גאה שהייתי חלק מהסדרה הזאת, זה מדהים. אנחנו קבוצה מנוסה, והחוויה הזאת ללא ספק תעזור לנו לעתיד".

ועכשיו: אורלנדו

עכשיו בוסטון מתכוננת למפגש מול המג'יק, וכבר חושבת קדימה. "הם מעמידים מולנו מאץ'-אפ קשה מאוד בעמדה מספר 4 בדמותו של רשארד לואיס", יודע המאמן דוק ריברס, "גם הבחור הזה הווארד הוא לא רע". שחקני בוסטון יקבלו מנוחה יום אחד, ומיד יחזרו לאימונים. אנשי הסקאוטים, לעומת זאת, עובדים שעות נוספות. "הם טובים", יודע ריברס, "אנחנו ניצחנו נגדם את השניים הראשונים, והם ניצחו את השניים האחרונים. עוד לא ניצחנו אותם בלי גארנט, ונצטרך לברר טוב טוב למה זה קורה".

"הם משחקים כבר הרבה זמן ביחד", אומר פול פירס, "יש להם כוח אדיר באמצע כמו דווייט הווארד, כך שללא ספק נצטרך לעבוד קשה כדי לעבור אותם. אבל היי, אסור לשכוח, כל עוד לא העיפו אותנו, אנחנו עדיין האלופים".

שיקגו כבר חושבת על העתיד

בשיקגו, לעומת זאת, הביעו שילוב של אכזבה, עייפות והרבה גאווה. "יש לנו הרבה שחקנים צעירים שעברו חוויה כזאת בפעם הראשונה בקריירה שלהם", יודע מאמן הבולס ויני דל נגרו, רוקי בעצמו, "כל ניסיון שאתה צובר הופך אותך לטוב יותר, כשאתה יודע את רמת הפיזיות הנדרשת ממך, כשאתה מכיר את המאמץ הפיזי והנפשי של משחק פלייאוף. זה היה שיעור מעולה עבורנו".

עכשיו, כשנגמרה העונה של הבולס, בן גורדון כבר חושב על העתיד שלו ושל קבוצתו. "אני רוצה להישאר", אומר גורדון, "אבל גם בשני הקיצים הקודמים רציתי חוזה ארוך טווח, וזה לא קרה".

גורדון, כאמור, כבר דחה שתי הצעות מהבולס, אבל אופטימי לגבי עתיד הקבוצה. "אם כולם יחזרו, העונה הבאה יכולה להיות כבר הרבה יותר טובה", מספר השחקן, "בראד מילר וג'ון סלמונס כבר השתלבו היטב, ויחד עם לואל דאנג בריא אנחנו בהחלט יכולים להפוך לאחת הקבוצות הטובות במזרח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully