וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי אפשר עוד הארכה?

בוסטון גברה על שיקגו 99:109 במשחק השביעי ותפגוש את אורלנדו בחצי גמר המזרח, חובבי הכדורסל מודים לשתי הקבוצות על סדרה נפלאה

תופעה מפתיעה נרשמה הלילה (ראשון) במשחק השביעי בסדרה בין בוסטון לשיקגו: לא הייתה הארכה. בתום סדרה מותחת ואיכותית, שכללה ארבעה משחקים עם הארכות (ושבע הארכות בסך הכל), ניצחו הלילה הסלטיקס 99:109 במשחק המכריע (כן רבותיי, כבר אחרי 48 דקות), והבטיחו העפלה לסיבוב השני בפלייאוף לקראת מפגש מול אורלנדו. שחקני האלופה יגיעו תשושים, עייפים וסחוטים להמשך המאבקים להגנה על התואר, אבל עם הרבה גאווה וביטחון עצמי, ובידיעה שסיפקו לחובבי הכדורסל ברחבי העולם ערבי ספורט נהדרים (בעיקר לברי המזל שממש זכו לראות את זה בטלוויזיה).

בוסטון - שיקגו 99:109 (הסלטיקס מנצחים 3:4 בסדרה)

הרבע הראשון עוד נגמר ביתרון של שיקגו, שכבר הוליכה 23:32, אבל ריצה גדולה של הסלטיקס ברבע השני (8:22) הורידה אותם למחצית עם יתרון 14 נקודות, יתרון עליו האלופה שמרה עד לסיום. ריי אלן, הכוכב של בוסטון בסדרה, קלע 23 נקודות, פול פירס הוסיף 20, והסלטיקס ממשיכים קדימה בצליעה וזוכרים היטב שגם בשנה שעברה הם נאבקו קשות בסיבוב הראשון מול אטלנטה, ואז זה נגמר באליפות.

בן גורדון המשיך גם הוא את הסדרה המצוינת שלו, כשקלע 33 נקודות, דרק רוז קלע 18 נקודות, קירק היינריך הוסיף 16 (14 מהן ברבע האחרון), ושיקגו עוד עשתה קולות של קאמבק ברבע האחרון, אבל הסלטיקס קלעו את כל 11 הניסיונות שלהם מקו העונשין בדקות האחרונות ולא איפשרו לבולס המפתיעים להמשיך למתוח את הקהל.

גלן דייויס קלע 15 למנצחים, קנדריק פרקינס הוסיף 14 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל הצלע השלישית במשולש הקדוש של האלופה היה הפעם אדי האוס, שעד עכשיו קלע בסדרה ממוצע של 4.0 נקודות, אבל הלילה הפגיז 16 ב-100 אחוז מהשדה, כולל 4 מ-4 מעבר לקשת. רייג'ון רונדו שוב עבר ערב קליעה לא קל (7 נקודות), אבל חיפה על כך עם 11 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. בוסטון אומנם תמשיך גם לסיבוב הבא בלי קווין גארנט, אבל מעודדת מהעובדה שניצחה בלעדיו, ושהשלימה ניצחון 16 מ-18 משחקי הבית האחרונים שלה בפלייאוף - האלופה רחוקה מלהרים ידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully