וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר רמת גן ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

ברק בדש כבש את הראשון עבור הכח עמידר ר”ג ומחליפו אבו ערער קינח עם שער נפלא בניצחון על המלאבסים. הכח בורחת לקרית שמונה

המשחק שפתח את המחזור ה-29 טמן בחובו משמעויות רבות לא רק עבור האורחים מרמת גן אלא גם לשאר יריבותיה בקרבות התחתית. הקבוצה של דודו דהאן ניצחה 0:2, התקרבה עד כדי שתי נקודות מבני סכנין והפועל פתח תקוה ושמרה על טווח ביטחון מקרית שמונה האחרונה. מאבק ההישרדות של הכח עוד עשוי להסתיים בצורה טובה יותר מאשר מקום במבחנים.

מכבי פתח תקוה, אשר נלחמת כעת רק על הדירוג ומקווה להתברג בין שש הראשונות, ערכה מספר שינויים בהרכב אך נראתה רע במחצית הראשונה ולא השכילה לסכן את שערו של ז'וסלן מאייבי. גם הכח לא הרבתה לתקוף, ונדמה היה כי נקודה בהחלט תרצה אותה.

אווירת הצהרים המנומנמת השתנתה ארבע דקות לאחר ההפסקה, כשגל לוי בישל לברק בדש את שערו השמיני העונה בליגה. הכח נסוגה בטבעיות לאחור בעקבות שער היתרון, ועקצה עם שער נהדר של מחליפו של בדש, אמיר אבו ערער, בדקת הסיום של המשחק. ניצחון חוץ שלישי העונה להכח, שממשיכה להוכיח אופי לעומת יריבותיה לתחתית. משחק שלישי ללא ניצחון עבור רוני לוי ושחקניו.

מהלך המשחק

דקה 23: פונטרמולי הגביה לרחבה ונואפור נגח לידיו של אוהד כהן.

דקה 49: גול! גל לוי קיבל כדור 30 מטרים מהשער, פרץ למרכז ובכניסה לרחבה מסר לבדש שנשאר לבדו מול אוהד כהן וכבש בבעיטה לפינה. 0:1 להכח

דקה 61: פרדה בעט מ-22 מטרים שחולף סנטימטרים מחיבורי הקורות.

דקה 69: בן חיים נותר לבדו מול מאייבי וגילגל כדור שעבר את השוער אך הורחק על ידי ראש.

דקה 90: גול! פונטרומולי הרחיק כדור שהגיע לאבו ערער שהקפיץ מעל מגמאדוב ובעט בוולה כדור מ-18 מטרים פנימה. שער גדול ו-0:2 להכח

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, נאור פסר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון, סירמנה דמבלה, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, ליאור אסולין, רוביל סרסור (טל בן חיים, 24), עומר דמארי (פאבלו בסטיאניני, 53).

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, איתן טיבי, עידן ויצמן, גל לוי (אלון וייסברג, 82), דידי אונגר (בני חדד, 53), ג'וזף נואפור, ברק בדש (אמיר אבו ערער, 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully