וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "היינו צריכים להבקיע רביעייה"

מנג'ר מנצ’סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, לא הסתפק ב-0:1 על ארסנל, אבל מצד שני שמח שלא ספג. אושיי: "בסך הכול, צריך לשמוח"

צילום: רויטרס. תרגום ועריכה: ענת ברק

זה לא היה משחק גדול, אפילו די בינוני, מלחמה בין שתי קבוצות אנגליות על שליטה במרכז המגרש, כשכל אחת מנסה לנטרל את יריבתה. הוא לא היה חד צדדי כמו השליטה של ברצלונה נגד צ'לסי, למרות שמנצ'סטר כן תקפה יותר. מה שכן, בניגוד למשחק של יום שלישי כן נכבש בו שער, כשמנצ'סטר יונייטד הסתפקה ב-0:1 קטן על ארסנל בחצי הגמר הראשון. מן הסתם העבודה שלה תצטרך להימשך גם בגומלין באצטדיון האמירויות. מצד שני, גם ארסנל יכולה לשאוב עידוד מהתוצאה. אמנם היא לא הצליחה להשיג שער חוץ, אבל ספגה רק אחד.

"הייתי מרוצה מההופעה", אמר בסיום מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון. "רמת המסירות והתנועה שלנו היו טובות מאוד, שיחקנו בקצב גבוה. היינו צריכים אולי להבקיע ארבעה שערים, אבל לפני המשחק אמרתי שאני רוצה לנצח את המשחק מבלי לספוג שער ועשינו זאת. המשחק עוד לא נגמר, אבל אנחנו יכולים להבקיע בלונדון".

פרגוסון אף התייחס לפציעתו של ריו פרדיננד: "הוא קיבל מכה בצלעות, הוא ילך לבית החולים וייבדק שם. נקווה ששום דבר לא נשבר שם, כיוון שזה יכול להשביתו לשבועיים או שלושה".

ג'ון אושיי כבש את שער הניצחון ליונייטד בדקה ה-17. "אם להיות הוגן שוער ארסנל, מנואל אלמוניה, עשה כמה הצלות גדולות", אמר המגן המנצח. "לאור התצוגה שלנו במחצית הראשונה הגיע לנו להבקיע עוד כמה גולים". מצד שני אושיי לא רצה להישמע חמדן מדי: "הובלנו, שמרנו על רשת נקייה במהלך המשחק, ואנחנו יודעים שיש ביכולתנו להבקיע שער חוץ באמירויות. זה בהחלט לא נגמר. בסך הכול אנחנו צריכים להיות שמחים".

פרגוסון פתח במשחק ללא דימיטאר ברבאטוב וריאן גיגס, ואושיי הסביר את פשר המהלך: "רצינו ללחוץ אותם מה שיותר וכך לזכות בכדור יותר מהר כאשר הוא נמצא ברגליים שלהם. זה עבד לנו טוב מאוד במחצית הראשונה ,לעתים גם בשנייה, אבל ארסנל קבוצה טובה, זה לא היה קל להוציא מהם את הכדור".

מי שגנב חלק מן ההצגה היה ריאן גיגס, שנכנס כמחליף בדקה ה-67 וציין 800 הופעות במדי השדים האדומים. בעונה שעברה שבר הוולשי את שיאו של בובי צ'רלטון שערך 759 הופעות, וגיגס עדיין ממשיך בשלו. כזכור, לפני שלושה ימים זכה גיגס בתואר שחקן העונה באנגליה כשנבחר על ידי השחקנים. "יהיה קשה מאוד לשבור את השיא שלו", אמר שוער היונייטד אדווין ואן דר סאר. "יהיה קשה לראות דבר כזה קורה אי פעם בעתיד".

ונגר: "חשוב לדבר על מה שנעשה שבוע הבא"

בארסנל, כאמור, קיבלו גם, כמו אצל היונייטד, את ההפסד ברגשות מעורבים. מצד אחד, הם בכל זאת הפסידו וזה אף פעם לא נעים, מצד שני, הקבוצה של ארסן ונגר נחלה הפסד מינימלי והיא מאמינה שיש בכוחה להפוך את התוצאה.

"הדבר הטוב במשחק זה שלא ספגנו יותר משער, וכתוצאה מכך יש לנו אפשרות להפוך את התוצאה. מנצ'סטר יכלה להבקיע שער שני, אבל אלמוניה שמר אותנו במשחק. אני מאמין שבשבוע הבא נראה ארסנל אחרת", אמר המנג'ר ארסן ונגר. "היתרון נמצא כעת בצידה של מנצ'סטר יונייטד. הרגשתי שלא יצרנו מספיק, אך זה לא יעזור לדבר על מה שעשינו או לא עשינו, אני חושב שיותר חשוב לדבר על מה אנחנו נעשה במשחק הבא".

"כעת אנחנו צריכים לדאוג שהם יתחרטו על כך שהם לא השיגו שער שני", המשיך ונגר. "יש לנו הזדמנות טובה להראות את האופי שלנו. אני מלא ביטחון כי אני יודע שנהיה במיטבנו בבית בקרב על העלייה לגמר".

"יש לי כל כך הרבה כבוד עבורו", אמר ונגר על גיגס. "הוא החל את הקריירה שלו ב-1991 ועכשיו אנחנו ב-2009. כאשר שחקן משחק 18 שנים בכזו רמה, אתה חייב לתת לו את מלוא הכבוד, בייחוד כאשר אתה יודע מה זה דורש ממנו - הקרבה ופוקוס".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully