וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הצ'מפיונס: ברצלונה וצ'לסי נפרדו ב-0:0

הקבוצה הטובה בעולם נתקלה לראשונה העונה ביריבה איכותית מהליגה הטובה בעולם, וכמו בעונה שעברה מול יונייטד, לא הצליחה לנצח בבית

עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם התיישבו הערב (שלישי) אל מול מסכי הטלוויזיה כדי לחזות בברצלונה, שמציגה את הכדורגל המלהיב בעולם, וצ'לסי במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. מצ'לסי ראינו כדורגל נפלא ברבע הגמר מול ליברפול, ברצלונה שברה העונה את כל שיאי האטרקטיביות, אבל המשחק הפך לקלישאה שמצדיקה את כל הביקורות על מפעל ליגת האלופות והסתיים ב-0:0.

זה היה הערב של חוס הידינק. המאמן ההולנדי טען כל השבוע כי הוא יודע איך לעצור את ברצלונה. אמר וצדק. עם ז'וזה בוסינגווה כמגן שמאלי, קישור אחורי מסיבי והרבה הרבה עבירות ששיבשו את המשחק המהיר של ברצלונה, צ'לסי הוציאה את המכונה המשומנת מריכוז. בארסה הפכה עצבנית, ליאו מסי, תיירי הנרי וסמואל אטו יצאו מהמשחק ואינייסטה לא הסתדר עם הפיזיות של אסיין ואובי מיקל. הידיניק רשם לעצמו ניצחון גדול. ההכרעה עוברת הביתה, לסטמפורד ברידג'.

ברצלונה נתקלה, לראשונה העונה בליגת האלופות, ביריבה שיכולה לתת לה קרב שקול. ביריבה שבאה מליגה ששולטת בליגת האלופות. אחרי הטיולים מול ליון ובאיירן, לפפ גווארדיולה לא הייתה תשובה לטקטיקה של הידינק. שוב הוכח כי כשבארסה קצת מתקשה, היא מאבדת בקלות יתרה את הראש. צ'לסי אמנם יכולה להרשות לעצמה לחייך. המטרה הושגה, אבל אנחנו, הצופים, הפסדנו בגדול.

מי שבוודאי שמח לצפות במשחק הוא חואנדה ראמוס, מאמן ריאל מדריד, שיפגוש את הבלאוגרנה באל קלאסיקו של יום שבת. לגומלין בלונדון בשבוע הבא, בארסה עשויה להגיע במצב עדין גם בליגה. ובסופו של דבר, גם גווארדיולה יודע שלמרות האטרקטיביות, העקבים והכדורגל הנפלא, העונה הזו תיבחן אך ורק במבחן התוצאה.

מהלך המשחק

דקה 18: אטו קיבל מסירה מצ'אבי, הקפיץ על הרגל ובעט בסיבוב מ-20 מטרים כדור חלש שיצא החוצה.

דקה 28: צ'אבי ניסה את מזלו ממרחק, הכדור חלף בסמוך לעמוד.

דקה 34: אינייסטה הסתנן מימין והכין להנרי שהגיע מאחור ובעט כדור שטוח וחזק - צ'ך הדף לקרן.

דקה 39: טעות חמורה של מארקז שהחזיר כדור חלש לעברו של ואלדס. דרוגבה השתלט בעט פעם אחת, ואלדס הדף והציל גם את הבעיטה הנוספת של דרוגבה. הצלה ענקית של השוער.

דקה 48: דרוגבה הגביה כדור חופשי לרחבה, באלאק הפנוי התרומם ונגח מעל המשקוף.

דקה 62: דני אלבס התעלם מדרוגבה ששכב פצוע ברחבת צ'לסי, חדר לרחבה ובעט מפינת ה-16, צ'ך הדף מצוין.

דקה 68: דני אלבס סובב כדור חופשי מ-30 מטרים ומצא רק את גג השער.

דקה 69: ברצלונה מגיעה הכי קרוב שאפשר. אטו דהר לעבר החרבה, עבר את אלכס, אך מול צ'ך בעט כדור חלש לגופו של השוער.

דקה 90: דני אלבס הגביה לרחבה, בוז'אן היה פנוי בתוך תיבת החמש אך הנגיחה שלו הלכה גבוה מדי. החמצה גדולה לברצלונה.

דקה 90+3 - חלב שעט מול צ'ך, שעצר אותו בפעם הראשונה, אל הכדור החוזר הגיע חלב, אבל בעט מזווית קשה החוצה למרות השער החשוף.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס; דני אלבס, ג'רארד פיקה, רפאל מארקז (קרלס פויול, 52), אריק אבידל; יא יא טורה, צ'אבי, אנדרס אינייסטה; לאונל מסי, תיירי הנרי (אלכסנדר חלב, 87), סמואל אטו (בוז'אן קרקיץ', 82).

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך; ברניסלב איבנוביץ', אלכס, ג'ון טרי, ז'וזה בוסינגווה; מייקל אסיין, מיכאל באלאק (ניקולה אנלקה, 90), פרנק למפארד (ג'וליאנו בלטי, 71), ג'ון אובי מיקל, פלורן מאלודה; דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully