וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל נגד ההיסטוריה והסטטיסטיקה

התותחנים חולמים על גמר ליגת האלופות. לשם כך הם יצטרכו לגבור על מנצ'סטר יונייטד (ד', 21:45, 5 ו-HD) שלא הפסידה שנתיים במפעל

אחרי שאיבדה את הגביע האנגלי, מנצ'סטר יונייטד תמשיך מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5 וב-HD) במסעה להשגת התארים שנותרו. השדים האדומים כבר זכו בגביע הליגה ובגביע העולם לקבוצות, מוליכים את טבלת הפרמיירליג וכעת אלכס פרגוסון מכוון להיסטוריה נוספת - הקבוצה הראשונה שזוכה בליגת האלופות פעמיים ברציפות - מאז זו הוקמה ב-1992. בשביל להתקדם צעד נוסף לעבר הגמר ברומא, תצטרך מנצ'סטר יונייטד לגבור על ארסנל בדרבי אנגלי.

ארסנל כבר ניצחה העונה את השדים האדומים, 1:2 במשחק הליגה בין הקבוצות. הפעם האחרונה שהתותחנים חזרו עם ניצחון מאולד טראפורד הייתה ב-17 בספטמבר 2006, אז כבש עמנואל אדבאיור את השער היחיד במשחק בדקה ה-86. בליגת האלופות אגב, השתיים מעולם לא נפגשו.

"יש דריכות יתר מכיוון ששתי הקבוצות מודעות לכך שהן לא רוצות לספוג. אנחנו צריכים לנצח ולא לספוג. אני אהיה מאושר מ-0:1. בשמחה אקח את התוצאה הזו לאצטדיון האמירייטס", אמר פרגוסון.

"זה חצי גמר לא טיפוסי כי משחקות בו שתי אנגליות, אבל העקרונות נשארים זהים. אתה מקווה לנצח ולא לספוג. ההתמודדות לא תוכרע באולד טראפורד, אתם יכולים להיות בטוחים בכך. כשמסתכלים על ההתמודדות והשחקנים רואים שזהו חצי גמר מושלם", הוסיף המנג'ר.

הבלם, נמניה וידיץ', המשיך את הקו של הסקוטי: "המשחק הראשון הוא אצלנו בבית ואנחנו חייבים להצליח. עלינו לכבוש ובמיוחד לשפר את הבעיות בהגנה מהמשחקים האחרונים. חשוב לא לספוג, יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש. שחקנים שמאמינים בעצמם". וידיץ' סימן את אדבאיור כאיש המסוכן של ארסנל: "הוא שחקן ענק עם יכולת לכבוש. הוא גדול וחזק. אנחנו מכבדים אותו ומצפים למשחק קשה נגד יריב מצוין".

יונייטד תחסר את גארי נוויל הפצוע, כאשר ג'ון אושיי או רפאל דה סילבה יפתחו בעמדת המגן הימני. פרגוסון סיפר כי הוא שוקל לפתוח עם קרלוס טבס בחוד, לאחר ההופעה המצוינת שלו כמחליף בניצחון 2:5 על טוטנהאם בשבת.

הרכב משוער: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי (רפאל דה סילבה), ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, אנדרסון, ריאן גיגס, כריסטיאנו רונאלדו, קרלוס טבס (דימיטאר ברבאטוב), וויין רוני.

"יכולים לנצח כל קבוצה"

"חשוב שנהיה במיטבנו ביום רביעי בלילה כי כאשר אנחנו במיטבנו, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. מי שיוצא לאולד טראפורד ללא אמונה, ימצא עצמו מתקשה מאוד. נצא למשחק עם אמונה, רצון והנאה. אנחנו נהנים מהמקום בו אנחנו נמצאים. סר אלכס מכיר אותנו והוא מצפה למשחק מרתק בין שתי קבוצות שאוהבות לשחק", אמר מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר.

הצרפתי יודע שארסנל תיאבק גם מול הסטטיסטיקה - יונייטד לא הפסידה 23 משחקים ברציפות בליגת האלופות. רצף שהחל אי שם בחודש מאי 2007. "הקבוצות מכירות אחת את השניה אבל הכישרון על המגרש תמיד מפתיע", סיכם ונגר.

אבו דיאבי הפגין אופטימיות בהתייחסו ליכולת הנוכחית של היריבה: "יונייטד לא נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה. זוהי הזדמנות בשבילנו לנצל את זה ולהרוויח מזה. יש לנו את היכולת לזכות בליגת האלופות וניתן את הכל".

ארסנל תחסר את המגן השמאלי, גאל קלישי, ואת החלוץ, רובין ואן פרסי הפצועים, כשגם מיקאל סילבסטרה סובל מפציעה בגב ונמצא בספק. במידה וסילבסטרה לא יהיה כשיר, יחליפו יוהאן דיורו, שחזר בעצמו מפציעה רק לאחרונה. אדבאיור, ששותף כמחליף בניצחון על מידלסברו ביום ראשון, צפוי לפתוח בהרכב. אנדריי ארשבין שנמצא בכושר פנטסטי, לא רשאי לשחק בליגת האלופות לאחר שהופיע במפעל עם זניט סנט פטרסבורג.

ההרכב המשוער: מנואל אלמוניה, קירן גיבס, קולו טורה, מיקאל סילבסטרה (יוהאן דיורו), בקארי סניה, אלכנסדר סונג, ססק פברגאס, תיאו וולקוט, סמיר נאסרי, ניקלאס בנדטנר, עמנואל אדבאיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully