וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידו טורקוגלו: "עכשיו יש לנו סדרה"

אחרי שניצח במו ידיו את פילדלפיה, יודע שחקן אורלנדו שקבוצתו שבה לחיים. סלמונס: "יש לנו המון אופי". לברון מבסוט מהמנוחה העתידית

את הרבע האחרון במשחק מספר 4, פתחה אורלנדו ביתרון בן 9 נקודות על פילדלפיה. הכל היה נראה כהולך כמו שצריך. הרי מדובר במשחק מכריע, ובמג'יק ידעו שהפסד, משמעותו ככל הנראה הליכה הביתה בטרם עת. ניצחון של הסיקרס היה מעלה אותם ל-1:3 בסדרה, פיגור ממנו גם קבוצות טובות מאורלנדו היו מתקשות לחזור ממנו. אלא שב-12 הדקות המכריעות ראה סטן ואן גנדי, מאמן הקבוצה, את היתרון שלו הולך ומצטמק, עד שנסגר לחלוטין.

14 שניות לסיום, הטביע סם דלמבר וקבע שוויון 81:81. פלאשבקים בוודאי הופיעו אצל שחקני המג'יק, שכבר הפסידו פעמיים במהלך הסדרה לסל בשניה האחרונה. אלא שהפעם הכדור המכריע היה שלהם, בפרט אצל הידו טורקוגלו. הטורקי כדרר את 14 השניות שנותרו ואז, עם שניה על שעון המשחק, שחרר שלשה קשתית שמצאה שום דבר מלבד את הרשת. 81:84 לאורלנדו, 2:2 בסדרה, סל של משחק. סל של עונה.

"המאמן האמין בי. הוא שרטט את המהלך בשבילי, ואני שמח שזה עבד", אמר חתן השמחה, טורקוגלו, בסיום, "אני מרגיש נהדר. עכשיו יש לנו סדרה". מנגד, מאמן המפסידה, טוני דילאו, יודע שאין לו ממש זכות להתלונן על סלי ניצחון שנקלעים נגד הקבוצה שלו. "היתה מלחמה, והפעם הם אלה שקלעו את הזריקה האחרונה", אמר, וסיכם למעשה במשפט את הסדרה הנהדרת הזו, שמשחקה החמישי ישוחק ביום שלישי בלילה, כשהסדרה חוזרת לאורלנדו.

גורדון: "זו הסדרה המרתקת מכולן"

עם כל הכבוד לדרמה הגדולה שהתרחשה בפילדלפיה, המותחן האמיתי של ערב המשחקים אמש הוא גם זה שפתח אותם: בוסטון מול שיקגו, משחק מספר 4. 48 דקות הכי צמודות שאפשר, הארכה ראשונה, הארכה שניה, סלי קלאץ', סלי ניצחון, ושתי קבוצות שאולי מייצגות את העבר ואת העתיד ב-NBA, כשהן פחות או יותר חולקות הווה משותף. בסיום אחד המותחנים הגדולים שראינו השנה, יצאה שיקגו עם ידה על העליונה, כשניצחה בסופו של דבר 118:121, והשוותה את הסדרה ל-2:2.

"כולם אומרים שזו הסדרה המרתקת מכולן", אמר בסיום בן גורדון, ששלח את המשחק להארכה שניה בשלשה ענקית. "אנחנו לוחמים, ואני מאוד שמח שניצחנו עבור החבר'ה הצעירים". ג'ון סלמונס, שעמד בלחץ בדקות החשובות, הוסיף: "לקבוצה הזאת יש המון לב, המון אופי". מנגד, הסלטיקס יכולים לבוא בטענות בעיקר לעצמם, על שבזבזו כמה צ'אנסים גדולים לקחת את המשחק ואולי לסגור את הסדרה.

"צריך לתת להם קרדיט, הם נלחמו ושיחקו טוב בדקות החשובות. אנחנו לא", אמר רכז בוסטון הנהדר, רייג'ון רונדו, ששוב סיים עם טריפל דאבל. ריי אלן, ששלח את המשחק להארכה ראשונה, היה מהמתוסכלים שבשורות האלופה: "מה שהכי מפריע לי זה שהיו לנו הזדמנויות לנצח". בוסטון תנסה להתאושש מהמפלה כשתארח את המשחק החמישי, בלילה שבין שלישי ורביעי.

מוסר עבודה, זה סוד הקסם של לברון

אם לאזן את שתי הדרמות הגדולות שקיבלנו הלילה, אפשר לפנות לקליבלנד - קבוצה שלא ידעה מתח מה הוא לכל אורך הסיבוב הראשון, אותו היא הראשונה לסיים. אמש שוב הביסו הקאבס את דטרויט, הפעם 78:99, וסגרו את הסדרה על 0:4 חלק, נקי ומרשים. "עבורנו, לקבל כעת שבוע מנוחה עד הסדרה הבאה זה מאוד משמעותי", אמר בסיום כוכב הקבוצה, לברון ג'יימס. המלך סיים עוד משחק סטנדרטי מבחינתו, הפעם עם 36 נקודות (16 מ-17 מהעונשין), 13 ריבאונדים, 8 אסיסטים ושפע מחמאות מרוב בני האנוש שצפו במשחק.

"אתה נולד עם סט כישורים מסוים", אמר המלך עצמו, "וצריך לדעת לנצל אותם ולתעל אותם. מוסר העבודה שלי עזר לי להיות השחקן שאני היום". מנגד, הסוויפ בסיבוב הראשון הוא בעיקר סמלי עבור דטרויט, קבוצה בדעיכה, שפינתה את הדרך לשליטה החדשה במזרח. "זו היתה עונה מוזרה ומיוחדת", אמר מאמן הקבוצה, מייקל קרי, "עברנו חילופי משמרות. ידעתי שאחרי הטרייד על בילופס נהיה קבוצה אחרת". קליבלנד תחכה למנצחת בין מיאמי ואטלנטה, סדרה שאם תלך לשבעה משחקים עשויה להסתיים רק בשלישי במאי, מה שיאפשר לקאבס מנוחה רבה, אותה לא בטוח בכלל שהם צריכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully