וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוורים עם ביצים

הבולס שרדו מותחן של שתי הארכות מול בוסטון, ניצחו 118:121 ואיזנו ל-2:2. קליבלנד השלימה סוויפ 0:4 על דטרויט. פילדלפיה-אורלנדו 84:81

משחקי הפלייאוף ב-NBA התחדשו הערב (ראשון) עם דרמה גדולה בשיקגו, שם הצליחו הבולס הצעירים להשוות בעמל רב את סדרת הסיבוב הראשון שלהם מול הסלטיקס ל-2:2 אחרי ניצחון דרמטי במיוחד 118:121 לאחר שתי הארכות. אחרי שהובסו ללא תנאי במשחק השלישי חזרו השוורים בגדול לסדרה עם תצוגת אופי מרשימה מול האלופה, שנתנה הכל אבל נשארה מאוכזבת לאחר שכבר ראתה את עצמה חוזרת הביתה ביתרון 1:3, ונגררה לבסוף לסדרה צמודה בהרבה מכפי שתכננה.

במשחק הפחות צמוד של הערב דרסה קליבלנד את דטרויט 78:99 והשלימה סוויפ של 0:4 בסדרה. המדורגת ראשונה במזרח לא התחשבה בכבוד הרמוס של הפיסטונס המזדקנים והפכו אותם לקבוצה הראשונה שמסיימת את דרכה בפלייאוף הנוכחי. אורלנדו התארחה בפילדלפיה בפיגור של 2:1, שלשה של היידו טורקוגלו הביאה ניצחון חוץ חשוב 81:84 למג'יק, שהשוו את הסדרה ל-2:2. יוסטון התקרבה לסיבוב השני, אחרי שבשבע הפעמים האחרונות שלה בפלייאוף לא הצליחה לעשות כן. הרוקטס ניצחו 88:89 את פורטלנד והם מוליכים כעת 1:3 בסדרה.

שיקגו - בוסטון 118:121 (2:2 בסדרה)

הבולס הובילו בפערים קטנים במשך רוב המשחק והיו קרובים לניצחון בתום הזמן החוקי, אבל שלשת קלאץ' אופיינית של ריי אלן קבעה 96:96 ושלחה את הקבוצות להארכה. בתוספת הזמן הסלטיקס נטלו את השליטה אבל לא הצליחו לעצור את בן גורדון, שתפר שלשה משוגעת ארבע שניות לסיום וקבע שוויון 110:110.

בהארכה השנייה הרגליים הצעירות של הבולס היוו פקטור משמעותי, וריי אלן פשוט לא מצא את הטבעת. ג'ון סלמונס דייק בארבע קליעות עונשין מכריעות בדקה האחרונה, והתכבד בחסימה גדולה על ניסיון שלשה אחרון של פול פירס, שסתם את הגולל על האלופה.

דרק רוז שוב היה גדול אצל המנצחים עם 23 נקודות (10 מ-17 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, לצד 7 איבודים. גודון סיים עם 22 נקודות וסלמונס תרם 20. פירס ואלן קלעו 29 ו-28 בהתאמה לירוקים, רייג'ון רונדו עשה כל שביכולתו עם 25 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, שלא הספיקו. גלן דייויס היה הפעם חלש עם 10 נקודות (4 מ-16 מהשדה) יחד עם 11 ריבאונדים.

דטרויט - קליבלנד 99:78 (קליבלנד ניצחה 0:4)

בשש השנים האחרונות הגיעו הפיסטונס לפחות לגמר המזרח, אבל הרצף הנהדר הזה הגיע הערב לסיום עגום באדיבות הפרשים של לברון ג'יימס. דטרויט החזיקה מעמד בדיוק רבע אחד, אותו סיימה ביתרון 26:27, לפני שה-MVP שבדרך לקח פיקוד, והריץ את הקאבס שלו לרבע שני של 15:25 וליתרון 42:51 בהפסקה. ברבע השלישי הפער הלך וצמח, וההמשך הפך לגארבג' טיים משפיל עבור הפיסטונס הגאים, שראו את האורחים חוגגים על חשבונם בסדרת היי לייטס שהעמיקה את המבוכה בפאלאס באובורן הילס.

לברון סיים עם שורה ססטיסטית מפחידה ואופיינית של 36 נקודות (למרות אחוז בינוני של 10 מ-24 מהשדה), 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, מו וויליאמס התעורר לצידו עם 24 נקודות ודלונטה ווסט היה היחיד פרט לשניהם שקלע בדאבל פיגרס עם 12 נקודות. אנטוניו מקדייס נלחם עם 26 נקודות ו-10 קרשים למפסידים, וגם וויל ביינום תרם לא פחות מ-22 נקודות, אבל ביום קליעות מחריד של ריפ המילטון (6 נקודות, 2 מ-12 מהשדה), טיישון פרינס (2 נקודות, 1 מ-5 מהשדה) וראשיד וואלאס (0 נקודות, 0 מ-7 מהשדה), לא היה להם סיכוי.

כעת תמתין קליבלנד בסבלנות למנצחת בסדרה בין אטלנטה למיאמי, ותעקוב בעניין גם אחרי דרכה של הלייקרס במערב, אולי בדרך לגמר המצופה בין קובי ללברון. בדטרויט, לעומת זאת, ילקקו את הפצעים ויחלו להתכונן לעתיד הלא מבטיח של הקבוצה, ללא אלן אייברסון אבל גם ללא תקוות גדולות לקבוצה ששלטה ביד רמה במזרח כמעט עשור והפכה השנה לשבר כלי.

פילדלפיה - אורלנדו 84:81 (2:2 בסדרה)

שלשה של היידו טורקוגלו 1.1 שניות לסיום חרצה את גורל משחק מספר 4 בסדרה והביאה לשוויון 2:2 בין הקבוצות. הפורוורד הטורקי התרומם גבוה מעל ת'דאוס יאנג וקבר שלשה לעיני קהל פילדלפיה, שנאלם דום. אנדרה איגודאלה עוד ניסה לאזן בשלשה משלו, אחרי פסק זמן קצר של הסיקסרס, אבל המג'יק חוזרים מפילדלפיה עם ניצחון גדול. טוב, אחרי שהסיקסרס ניצחו פעמיים את אורלנדו עם זריקות מנצחות ברגעי הסיום גם למג'יק מותר.

המחצית הראשונה התאפיינה בפיזיות רבה, שאף הביאה לסקור נמוך יחסית, כאשר בסופה נרשם על הלוח שוויון 36. אורלנדו יצאה מצוין מחדר הלבשה כשקלעה את כל שבע הזריקות הראשונות שלה ועשתה ריצה של 0:10 בתחילתו של הרבע השלישי. היא פתחה לעצמה פער מבטיח, אבל הסיקסרס צמצמה ברבע האחרון עד ל-79:77. טורקוגלו קלע שתיים, כשאנדרה מילר החזיר עם שתיים משלו. סם דלמברט איזן בהתקפה הבאה של פילדלפיה, ואז בא, כאמור, הסל הגדול של הטורקי.

דוויט הווארד הוביל את המג'יק עם 18 נקודות ואותה כמות של ריבואנדים (!), טורוקגלו ורשארד לואיס סיימו עם 17 נקודות כל איד, לואיס גם קטף שבעה כדורים חוזרים, קורטני לי גמר עם 15, רייפר אלסטון סייע עם 13. את הסיקסרס הוליכו אנדרה מילר עם 17 נקודות, יאנג עם 15 והוריד שבעה ריבאונדים, איגודאלה קלע 13 ומסר 11 אסיסטים, ווילי גרין ולו וויליאמס (מהספסל) קלעו 11 נקודות כל אחד. דלמברט עם 10 נקודות ותשעה ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יוסטון - פורטלנד 88:89 (1:3 בסדרה לרוקטס)

לאחר שבעה הפסדרים רצופים בסדרות הפלייאוף קרובה הקבוצה מטקסס, ניצחון אחד בלבד, ממעבר לסיבוב השני. אחרי כל כך הרבה פעמים שקרסה בסיבוב הראשון, מינג יאו קלע 21 נקודות והוריד 12 ריבאונדים, וקירב את חבריו למקום שקיים, בינתיים, רק בחלומות של הרוקטס, אבל נראה בר השגה כמעט יותר מתמיד.

יוסטון פתחה טוב מבחינה התקפית והוליכה בסיומה של המחצית הראשונה 44:50. הקבוצה מאורגון החלה לקזז בפער של הטילים, כאשר ההתקפה שלהם נתקעה. פורטלנד חתכה ביתרון, הרבה זכותו של ברנדון רוי, שהיה חם וסיים עם 31 נקודות ואף עלתה ליתרון משלה, אבל אז יוסטון התעוררה, למזלה זה לא היה מאוחר מדי. היא חזרה להוביל 85:87. קליעות עונשין של ארון ברוקס (אחת ועוד אחת מתוך ארבעה ניסיונות) העלו אותה ליתרון מבטיח בן ארבע נקודות. שלשה של רודי פרננדז שתי שניות לסיום כבר לא שינתה דבר.

מלבד מינג, לואיס סקולה קלע 17 נקודות וקטף שמונה ריבאונדים, שיין באטייה סיים עם 14 נקודות ושמונה ריבאונדים, רון ארטסט ו-וון ווייפר עם 12 נקודות כל אחד, לארטסט גם תשעה אסיסטים. מן העבר השני, רוי, כאמור קלע 31 נקודות (8 מ-17 מהשדה, 13 מ-13 מהקו), למרקוס אולדריג' 19 ו-10 ריבאונדים, טראוויס אאוטלו עם 14 נקודות מהספסל, סטיב בלייק 11 ושמונה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully