וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנדה ראמוס: "יש עוד הרבה נקודות בקופה"

מאמן ריאל חואנדה ראמוס מאמין שקבוצתו יכולה להערים על ברצלונה במירוץ לתואר. צ'אבי על מסי: "כל מי שרואה אותו צופה בחתיכת היסטוריה"

ריאל מדריד הצליחה אמש (ראשון) לקזז עוד קצת את הפער של ברצלונה ממנה, לארבע נקודות בלבד. יממה לאחר התיקו 2:2 שהשיגה בארסה בדקה ה-85 במסטאייה נגד ולנסיה, גברה האלופה על סביליה בחוץ 2:4, עם שלושער ענק של ראול. זה היה ניצחונה ה-17 של ריאל ב-18 המשחקים האחרונים שלה בליגה. קצת פחות משבוע לפני האל קלאסיקו, שייערך במחזור ה-34, הלבנים של חואנדה ראמוס מאמינים כי יש בכוחם להערים על הקבוצה של פפ גווארדיולה, שעוד נכונים לה קרבות קשים במישורים רבים.

"יש עוד חמישה משחקים והרבה נקודות בקופה לשחק עליהן", אמר בסיום המשחק מאמן ריאל ראמוס. "היינו חייבים לנצח את סביליה. ניצחנו כל כך הרבה משחקים, אבל לעתים זה נראה כאילו אנחנו לא מצליחים לסגור את הפער מברצלונה. זה לפעמים נראה קשה מדי. אלא שהפעם", המשיך ראמוס, "הצלחנו לחתוך ביתרון שלהם ובשבוע הבא, שאיפות התואר שלנו יונחו למבחן על המגרש במשחק נגד בארסה".

לגבי המשחק אמר ראמוס: "סביליה הייתה בשליטה ב-20 הדקות הראשונות של המשחק, ואנחנו לא החזקנו כמעט בכדור. השתפרנו במחצית השנייה כי לקחנו סיכון, ידענו כי כל תוצאה מלבד ניצחון לא תשרת אותנו".

ראמוס אף התייחס בסיום לקבלת הפנים הלא נעימה במיוחד שחיכתה לו מאוהדי סביליה בראמון סאנצ'ז פיחואן. כזכור, בעונת 2007, זמן לא רב לאחר מותו הטראגי של אנטוניו פוארטה שנפל על הקבוצה כרעם ביום בהיר, יצא ראמוס לחפש את מזלו בלונדון אצל טוטנהאם, במטרה גם למצוא, אולי, יותר ירוקים. "לא הייתי מופתע כלל מהתגובה של הקהל", אמר. "זה היה קשה יותר אם קבלת הפנים הייתה אחרת, זה אומר שהצלחתי להשאיר שם חותם ואני שמח על כך".

צ'אבי על מסי: "יש לו הכל"

כבודו של האל-קלאסיקו במקומו מונח, אבל עוד לפני שברצלונה תעלה למשחק העונה שלה בליגה היא תפגוש את צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות, למשחק העונה שלה באירופה. המנוע של בארסה, צ'אבי, מודע לחוזק הכחולים מלונדון. "אני מפחד מהכדורגל האנגלי. אנחנו מכירים אותם, הם משחקים בסגנון חזק ופיזי, הם מאוד יעילים, גם אם הם לא משחקים את הכדורגל הכי יפה", אמר הקשר, ומיהר להשוות בין הסגנונות. "אנחנו אוהבים לשחק כדורגל קצת יותר אטרקטיבי, אנחנו מנצחים קבוצות על ידי חשיבה. זה הסגנון שלנו. אם נשחק בקצב שלנו, יהיה מאוד קשה לנצח אותנו. כרגע אנחנו מאמינים שננצח, לא חשוב מי היריבה".

לגבי חברו הטוב, לאו מסי, הוסיף הקשר הקטאלוני: "כל אחד שראה אותו משחק יודע שהוא הטוב בעולם, יש לו פשוט הכל. אנחנו רגילים לראות שחקנים מדהימים בברצלונה, אבל כל מי שרואה אותו יודע שהוא צופה בחתיכת היסטוריה. אני מאמין שנדבר עליו גם בעוד חמישים שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully