וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שלוש, ארבע ולעבודה

שלושער של ראול נתן לריאל מדריד ניצחון חשוב 2:4 בסביליה והקטין את הפער מברצלונה לארבע נקודות, שבוע לפני האל קלאסיקו

המחזור ה-33 בליגה הספרדית הושלם הערב (ראשון) עם הניצחון המרשים של ריאל מדריד 4:2 בסביליה, שהקטין את הפער של הבלאנקוס מברצלונה לארבע נקודות בלבד. האלופה ניצלה את התיקו של ברצלונה אמש בולנסיה (2:2) כדי להתקרב למרחק סביר מיריבתה הגדולה בדיוק בזמן - שבוע לפני האל קלאסיקו בין השתיים בסנטיאגו ברנבאו.

הרביעית, ויאריאל, ניצחה את חטאפה 1:2 ונשארה חזק במירוץ על מקום בליגת האלופות. מוקד העניין במשחקים המוקדמים היה בתחתית, שם עלתה אספניול מעל הקו האדום עם ניצחון 0:2 על בטיס שהמשיך את המומנטום המצוין של הקבוצה הקטלונית. רקראטיבו נכנעה בביתה 4:2 למאיורקה ונשארה במצב אנוש מתחת לקו האדום, בעוד שאתלטיק בילבאו השיגה ניצחון חשוב 1:2 על ראסינג סנטאנדר. מי שהסתבכה היא חיחון, שירדה מתחת לקו האדום לאחר הפסד 3:1 לאתלטיקו מדריד.

סביליה - ריאל מדריד 4:2

ריאל כבר הראתה העונה שהיא יודעת לצאת ממצבים קשים, וסביליה הכניסה אותה לאחד כזה בדקה ה-16 כשרנאטו התרומם מעל כל הגנת האורחים ונגח פנימה. התשובה של ריאל הגיעה בדקה ה-45, וכמובן שראול היה זה שעשה בשבילה את העבודה עם דחיקה אופיינית מקרוב אחרי בישול של כריסטוף מצלדר.

בדקה ה-63 השלים ראול מהפך פרטי עם בעיטה נהדרת מהאוויר אחרי הרמה של מיגל טורס מהאגף, וכעבור שלוש דקות בלבד הגיע השלישי שלו ושל ריאל אחרי השמטה איומה של שוער סביליה אנדרס פאלופ, אותה ניצל מספר 7 הנצחי כדי לדחוק מקרוב פנימה. דייגו קאפל ניצל טעות של סרחיו ראמוס בדקה ה-80 כדי לצמק ל-2:3, אבל המילה האחרונה הייתה של מרסלו, שהגיע בתוספת הזמן לאחד על אחד מול פאלופ ולא התבלבל בדרך ל-2:4.

אתלטיקו מדריד - ספורטינג חיחון 1:3

אתלטיקו מדריד עדיין חולמת את ליגת האלופות. הניצחון בקלדרון העלה את הרוחיבלנקוס למקום השישי, מרחק ארבע נקודות מולנסיה. דייגו פורלאן כבש את שערו ה-23 העונה בדקה ה-27. 14 דקות מאוחר יותר הוסיף האורוגוואי בישול לסימאו שקבע 0:2. פורלאן השלים משחק נפלא עם עוד בישול מצוין לקון אגוארו שסגר עניין עם 0:3 בדקה ה-47. מאטה ביליץ' רק צימק דקה מאוחר יותר. סימאו הורחק בצהוב שני שלוש דקות לפני הסיום. חיחון מוצאת את עצמה בסיום המחזור מתחת לקו האדום ולה היה זה הפסד שישי ברציפות.

חטאפה - ויאריאל 2:1

הצוללת הצהובה הפסיקה לצלול בשבוע שעבר והחזירה את עצמה לתמונת המאבק על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. הערב צימקה ויאריאל את הפער שלה מולנסיה, המחזיקה כרגע במקום הרביעי, לנקודה אחת, עם ניצחון לא קל מול הקבוצה הקטנה של מדריד.

חואן קאפדווילה כבש את הראשון לאורחים כבר בדקה ה-16, וחסזבה יורנטה הכפיל שתי דקות לפני המחצית. בדקה ה-61 התהפך המומנטום כשאנחל לופז הורחק בצהוב שני, אבל שתי דקות בלבד לאחר מכן הורחק גם רפא המקומי ומאזן הכוחות במגרש נשמר. חטאפה ניסתה לחזור לתמונה אבל הסתפקה בשער ניחומים של מאנו בפנדל בדקה ה-82.

אספניול - ריאל בטיס 0:2

בזמן שברצלונה דוהרת לעונה בלתי נשכחת, יריבתה העירונית בסך הכל רוצה לשרוד, ומסע ההתאוששות שלה תחת המאמן הארגנטינאי מאוריסיו צוצ'טינו נמשך מול בטיס, עם ניצחון שהעלה אותה אל מעבר לקו האדום אחרי תקופה ארוכה. אספניול עלתה ליתרון מוקדם כשאיבן דה לה פנייה הבלתי נגמר מצא את לואיס גרסיה שכבש כבר בדקה הרביעית, ובדקות הסיום כשבטיס ניסתה לאזן חתם רומן את התוצאה עם השני בבעיטה מחוץ לרחבה.

רקראטיבו - מאיורקה 4:2

קבוצתו של דודו אוואט, עד לא מזמן קבוצת תחתית שנאבקת נגד הירידה כבר מתחילה להסתכל כלפי מעלה ואולי אפילו לעבר מקום בגביע אופ"א, עם עוד ניצחון חוץ. מסכת השערים נפתחה בדקה העשירית כשחוזה חוראדו כבש את הראשון לאורחים, וחוזה אראנגו הכפיל כעבור חמש דקות.

רקראטיבו, הנואשת לנקודות, חזרה למשחק בדקה ה-48 כשסיסי נגח מקרוב, אבל מאיורקה שוב עקצה בדקה ה-76 עם שער של גונזאלו קסטרו. המקומיים הגיבו עם שער מצמק נוסף של חאבייר קאמונאס בדקה ה-80, אבל אלחסן קייטה חתם את התוצאה הסופית בדקה ה-90.

שאר התוצאות:

אתלטיק בילבאו - סנטאנדר 1:2
לבילבאו: פרננדו יורנטה 21, דויד לופז 43. לסנטאנדר: פבלו פינילוס 58.

ויאדוליד - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully