וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "הם ניצלו את החולשות שלנו הכי טוב שאפשר"

מאמן מכבי ת"א מצא הסברים להפסד המפתיע לאשקלון בפלייאוף: "זה היה בידיים שלנו" בלינקו: "לא שמו לב אלינו וזה עזר לנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"אני נרגש עכשיו. אמרתי לקבוצה שלי שאני מרגיש טוב. רצינו רק להתקרב ברבע הרביעי ובסוף יצא שניצחנו. אף פעם לא ניצחתי את מכבי תל אביב ולכן ההרגשה היא מצוינת", כך סיכם הערב (שבת) טרה קלי את ניצחונה של עירוני אשקלון 95:96 על מכבי תל אביב במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר פלייאוף הכדורסל.

קלי היה זה שקלע שלשת ניצחון עם הבאזר והוא הוסיף: "עשינו הגנה טובה בהארכה ויש לנו ביטחון כעת להמשיך ולנצח. האתגר הוא גדול ואנחנו סומכים על עצמינו שאנחנו יכולים לעשות את זה".

ברוטון: "עד עכשיו, רובי צדק בכל מה שאמר לי"

"לא עבר לי כלום בראש כי לא ראיתי את הזריקה של קלי", הוסיף המאמן המנצח, רובי בלינקו, "זה סוג של זריקות של מזל, או שזה נכנס או שזה יוצא, וזה מה שכיף בכדורסל. היינו במשחק בזכות זה שהשחקנים רצו, יש לנו שחקנים טובים, התכוננו וניסינו ללמוד כמה שיותר את הקבוצה השנייה. ציפינו שהם יירדמו קצת ואמרתי לחבר'ה שלי שניתן את התשובות במגרש".

על הגעתה של אשקלון כאנדרדוג הגדול לפלייאוף, אמר בלינקו: "לא שמו לב אלינו ואני חושב שזה עזר לנו. אין לי ניסיון גדול בסדרות האלה, אבל ברור לי לחלוטין שאנחנו נצטרך להוריד את האנשים אל הקרקע. זה משחק ראשון מהטוב מחמישה".

ראשון טרנר, שהצטיין אצל המנצחת עם 27 נקודות ו-19 ריבאונדים, סיכם: "זה מאוד מרגש. שתי הקבוצות נתנו את הכל, אבל אנחנו לא ויתרנו. היו לנו עליות וירידות במשחק, היה מאוד קשה לנצח. הם באו ושיחקו חזק וזה עדיין לא גמור. כולם כאן באשקלון מגובשים וזה המפתח להצלחה שלנו".

סי ג'יי ברוטון, שקלע כמה שלשות חשובות בדרך ל-23 נקודות, אמר: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל עשינו עצירות מתי שהיה חשוב וגם קלענו את הסלים ברגעים האחרונים. רובי אמר שאם נישאר איתם צמודים, אז יש סיכוי. עד עכשיו, רובי צדק בכל מה שאמר לי. למה שהוא יטעה עכשיו? טרה אמר לי להגיד לרובי שהוא לוקח את הזריקה האחרונה והולך לקלוע אותה. אסור לנו לשכוח שזה רק ניצחון אחד בסדרה".

כספי: "לא זלזלנו"

"לא האמנתי שנפסיד, אבל ידעתי שזה יהיה קשה", אמר פיני גרשון, שכעת ייצא לאשקלון במטרה להשוות את הסדרה במשחק החוץ, "אם אנחנו לא יודעים לגמור משחקים כשאנחנו מובילים ב-12 או 14, אז מגיע להם. לא היה להם מה להפסיד. היה להם אפילו יותר קל כשהיה הפרש גבוה. הם ניצלו את החולשות שלנו הכי טוב שאפשר.

"שגיאה פה ושגיאה שם בסוף והכדור ירד למקום שהוא צריך. השחקנים אולי רצו יותר מידי ובמיוחד במחצית הראשונה היינו יותר מידי עצורים. היינו כבר במצבים כאלה במהלך העונה והיום זה פעל נגדנו".

עומרי כספי, שהוליך את קלעי מכבי עם 24 נקודות: "אשקלון שיחקו יותר טוב ויותר אגרסיבי. היינו צריכים לתת יותר מעצמנו. לא זלזלנו, כל יריב שאני משחק נגדו, אני מעריך אותו. אם מישהו בא שאנן, הוא צריך לעשות בדיקה עם עצמו. נצטרך לשחק פעמיים באשקלון אבל יהיה בסדר".

דרק שארפ: "המשחק הזה נהדר בגלל שאפשר גם להפסיד ככה. תמיד צריך לשחק עד הסוף. אשקלון שיחקו טוב וקלעו את הקליעות החשובות. במחצית הראשונה היינו יותר מדי לחוצים ולא הצלחנו לקלוע. אחרי זה התחלנו לקלוע, אבל זה לא הספיק. נצטרך לנצח כבר את המשחק הקרוב ונעבור את הסדרה הזו משחק אחרי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully