וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון הדהימה את מכבי ת"א עם 95:96 לאחר הארכה

שלשה של טרה קלי בשנייה האחרונה של ההארכה דאגה לסנסציה גדולה ביד אליהו והעניקה לאשקלון 95:96 על מכבי ת”א אחרי הארכה

את הפינה ממנה קלע טרה קלי הערב (שבת) שלשה, מכיר היטב גם בריאן טולברט מהפועל חולון. שלשה שלו לפני כמה שבועות העניקה לחולון גביע ומאותו מקום בדיוק קלע קלי הערב והעניק לעירוני אשקלון 95:96 סנסציוני על מכבי תל אביב ו-0:1 בסדרת הטוב מ-5.

בימים שכאלו רגילים אנשי ושחקני מכבי תל אביב להתכונן לפיינל פור היורוליג, אבל קרה מה שקרה והצהובים עלו הערב למשחק הפלייאוף הראשון שלהם נגד עירוני אשקלון, כשהוא לא משמש הכנה לצסק"א מוסקבה או איזו קבוצה יוונית. אולי בגלל זה הם הירשו לעצמם להירדם בשמירה - תרתי משמע - ולהפסיד לקבוצה שסיימה את העונה במקום השמיני בליגה.

שחקני מכבי הגיעו מעט מנומנמים ולא הצליחו לברוח ליריבתם בשום שלב של המחצית הראשונה, שהסתיימה בפלוס חמש לביתיים. ברבע השלישי זה כבר נראה יותר כמו שני המשחקים הראשונים בין מהקבוצות העונה, כשמכבי החלה לשמור ומשם זה נראה היה יותר קל כשגם הפער הופך לדו ספרתי. אבל ברבע הרביעי שוב חזרה הקבוצה הרדומה של מכבי, שהרשתה ליריבה שלה לרוץ ל-0:10 בדקות ההכרעה, לכפות הארכה וגם לנצח.

אשקלון בסך הכל הגיעה אחרי עונה לא קלה שכללה חילופי מאמנים, מאבקי תחתית ומספר שבועות במצב מלחמה. עם חבורת זרים מצויינים ועם ישראלים כשרוניים בתוספת לרוח של רובי בלינקו, היא שמה הכל מאחור והפתיעה בענק.

מהלך המשחק

אשקלון פתחה את המשחק עם המון התלהבות, כשהיא יודעת שברגע שהצהובים יתעוררו זה יהיה גמור. הצהובים התעלמו וכבר עלו ל-5:11 אחרי 5 דקות, כשפישר וכספי מייצרים את מירב הנקודות, אבל אשקלון לא ויתרה ובעזרת דקות רעות במיוחד של הצהובים, רצה ל-2:11 ועלתה ל-13:16. עד הסיום ארויו התעורר והעיר ואחרי 10 דקות זה 16:19 למכבי תל אביב.

אשקלון הצהירה שהיא לא באה להכנע גם בתחילת הרבע ועם שלש/ות של סי ג'יי ברוטון ועמית תמיר דאגה להישאר בתמונה ואף להוליך 23:24, 6:44 דקות לסיום המחצית. גם כשהצהובים הצליחו לברוח ל-29:35, תמיר מיד ענה בשלשה ובסיום המחצית 36:41 למכבי, שלא הצליחה לברוח.

הרבע השלישי כבר היה צהוב ולמרות שמכבי לא הבריקה בהתקפה, היא הצליחה לעצור את אשקלון ועלתה ליתרון דו ספרתי ראשון, 36:47, כשאשקלון מייצרת נקודות ראשונות רק אחרי 3:13 דקות. מכבי עשתה לעתמה עבודה קלה ובסוף הרבע 54:67 לזכותה.

מכבי לא נכנסה טוב לרבע האחרון והרשתה לאורחת לרוץ ל-2:10 ולהרויד ל-69:64 בלבד, כשעל השעון 5:44 דקות לסיום המשחק. משם זה נמשך באותה מגמה וגם כשארויו הצליח להחזיר את קבוצתו לפלוס 10, אשקלון הצליחה להוריד ל-77:74 דקה וחצי לסיום ואחר כל לשוויון 79:79 ולהארכה.

ההארכה נפתחה עם נקודות בכל צד, כשל אחת מהקבוצות יודעת שעצירה תעשה עבורה שירות גדול. אף אחת לא ממש הצליחה, אבל טרנר וגרנט החטיאו מהקו ואפשרו לצהובים לעלות ל-86:89. שלשה של ברוטון עוד הורידה ל-91:90. סל שוב רדף סל, אבל במצב של 93:93 למכבי טרה קלי עלה לשלשה מפינה וקבר אותה.

קלעו למכבי תל אביב: עומרי כספי 24 ו-9 ריבאונדים, קרלוס ארויו 22, דיאור פישר 16 ו-9 ריבאונדים, מרכוס בראון 11, רביב לימונד 8, יניב גרין ודרק שארפ 6 כ"א, ליאור אליהו 2.

קלעו לאשקלון: ראשון טרנר 27 ו-19 ריבאונדים, סי ג'יי בראון 23, טיירון גרנט 12, אבי בן שימול וטרה קלי 9 כ"א, עמית תמיר 6, ג'רון רוברטס 5, לואיס טרסקוט 3, אור איתן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully