וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי פ"ת: מפנטזים על אופ"א

הזהובים רחוקים שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי וניצחון יקרב אותם לאירופה. רוני לוי מתכנן שינויים בהרכב של המלאבסים

שחקני בני יהודה סיימו בבוקר יום שישי את ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00) במחזור ה-28 בליגת העל. הזהובים מגיעים להתמודדות אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים צברו שבע נקודות, וכעת הם מרוחקים שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי, העשוי להביא כרטיס לגביע אופ"א.

הבלם דין מורי ספג הבקר מכה חזקה בצלעותיו במהלך אחד המשחקונים, רק ביום שבת תתברר חומרת הפציעה. במידה והבלם לא יהיה כשיר, מי שיחליפו במרכז ההגנה הוא הבלם הקולומביאני איבן גארידו. המגן עוזר ראלי, שסבל אמש מחום גבוה, לא התאמן כדי שמצבו לא יוחמר. הוא עשוי להיות כשיר. אמש בתרגול הטקטי הרבה לוזון לערוך שינויים בהרכב מכיוון שלא היה שבע רצון מהרצינות שהפגינו שחקניו. על פי התרגול נראה כי הרוויה קובאצ'ביץ' עשוי לפתוח במקומו של מהראן ראדי בקישור. כמו כן, ייתכן ומשה ביטון יפתח בחוד על חשבונו של אלירן עטר.

לאחר שאמש נתן המאמן גיא לוזון את ברצלונה כדוגמא לכך שאפשר לנצח לעתים גם בלי לתת הצגות, באסיפת הווידאו שנערכה היום לפני האימון שוב הפתיע לוזון את שחקניו והקרין להם קטעים ממשחק ה-4:4 בין ליברפול וארסנל שנערך השבוע. לוזון הדגים לשחקניו דרך המשחק לחץ ברחבת היריב וניצול הזדמנויות מקסימלי. אחרי האימון אמרו השחקנים שהם התמוגגו לראות שוב את המשחק המדהים בו הצטיין יוסי בניון.

לוזון, שיפגוש במשחק את דודיו, התייחס לעניין: "אנו מדברים בכל יום, זה לא משהו חדש. כל אחד רוצה לנצח ואף אחד לא בא בכוונה להרוס לאחר. תהיו בטוחים בדבר אחד - כשמתחיל המשחק אני לא מכיר אף אחד".

הנהלת הקבוצה, בשיתוף עם ארגון האוהדים "אריות יהודה", החליטו לאפשר כניסה חינם לנשים ביום שבת. ביום ראשןן הקרוב יקיים המועדון חגיגת בר מצווה מסורתית לנערי מחלקת הנוער של המועדון. הטקס המפואר ייערך באולמי רויאל גארדן בפתח תקווה, ובו יטלו חלק הנערים ומשפחותיהם, אנשי המועדון וכן יופיעו בו זמרים רבים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי (איבן גארידו), כפיר אדרי, קובי מויאל, הרוויה קובאצ'ביץ' (מהראן ראדי), תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

מהפך בהרכב מכבי פתח תקוה

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, מתכנן מהפך גדול בהרכב לקראת משחק החוץ מול בני יהודה. המגן הימני אסמעיל עאמר שהיה פצוע בתחילת השבוע והחלים, לא בהרכב מסיבות מקצועיות. חגי גולדנברג הצעיר, שנחשב לכשרון גדול, יחליפו.

הקשר סירמאנה דמבלה בספק גדול למשחק בגלל מחלה. לוי תרגל את עומר דמארי בהרכב על חשבונו. אם יחול שינוי משמעותי במצבו הרפואי, דמבלה יפתח על חשבונו, מה שלא נראה בינתיים. פבלו בסטיאניני ימשיך לשבת על הספסל, אך הבשורה העיקרית מגיעה מכיוונו של הקשר האחורי סולי צמח, שיפתח במשחק לאחר שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר.

לאחר שניצחה בנתניה לפני שבועיים והפסידה בביתה לבית"ר בשבוע שעבר, במועדון הבהירו לשחקנים כי עליהם להילחם על המקום השישי שאולי יכניס לקופת המועדון כחצי מליון שקל. לוי עדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה אך במהלך הימים הקרובים הוא צפוי להיפגש עם ההנהלה.

הרכב משוער: אוהד כהן; חגי גולדנברג, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון; סולי צמח, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; עומר דמארי (סירמאנה דמבלה), רוביל סרסור

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully