וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "גם ברצלונה הגדולה לא נותנת הצגה בכל משחק"

23.4.2009 / 18:30

מאמן בני יהודה נתלה באילנות גבוהים והסביר כי קבוצתו משתפרת, חרף היכולת הירודה מול הכח. עטר כשיר, קובאצ'ביץ' יפתח במקום ראדי

חלוץ בני יהודה, אלירן עטר, סובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו, אך הוא צפוי לפתוח במשחקה של הקבוצה בשבת נגד מכבי פתח תקוה. עטר טופל בימים האחרונים על ידי הצוות הרפואי של המועדון ולא נטל חלק באימוני הקבוצה עד כה השבוע, אך הערב הוא שב והתאמן עם חבריו באימון הטקטי שנערך בלומפילד.

לעומת זאת, הקשר לירוי צעירי, שסבל מפגיעה בברכו ואף החמיץ את המשחק מול הכח עמידר רמת גן בשבת שעברה, החלים לחלוטין מהפציעה והוא כשיר לשבת. על פי התרגול הטקטי הערב נראה שהקשר הקרואטי, הרוויה קובאצ'ביץ', יפתח בקישור במקום מהראן ראדי.

המאמן גיא לוזון התייחס לפני האימון לעובדה כי קבוצתו שיחקה היטב מול בית"ר ירושלים ולא ניצחה, לעומת המשחק החלש בו לקחו נקודות מול הכח עמידר רמת גן. "עדיף תמיד לנצח, אבל אם שיחקנו לא טוב וניצחנו את הכח שהיא קבוצה טובה, זה אומר משהו. אם נשתפר ונשחק יותר טוב נוכל לנצח בגדול. צריך לשפר בייחוד את משחק ההתקפה שלנו ולקבל החלטות מהר וטוב יותר".

לוזון התייחס לעניין האופי והוסיף: "בני יהודה של תחילת השנה שיחקה מצוין ושמטה הרבה נקודות. סך הכל אנחנו קבוצה וצעירה בתהליך התבגרות וככל שמתקדמת העונה רואים את השיפור אצלנו. בסך הכל, מה שקרה בשבת יכול לקרות לקבוצות הטובות ביותר. גם ברצלונה הגדולה לא עושה הצגה בכל משחק, גם היא יודעת לנצח משחקים עם 0:1 וזו חוכמה גדולה לנצח משחקים כאלה.

הזהובים שמרוחקים רק שלוש נקודות מהמקום הרביעי מאמינים בכוחם לחלוף על פני מכבי נתניה שמדורגת שם כעת ובמועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק מול הלוזונים בעוד יומיים. מחר יפגוש לוזון הזהוב את הדודים ממכבי פתח תקוה לארוחת ערב שבת ועניין המשחק יעלה בוודאות בשיחות סביב השולחן. "אנו מדברים בכל יום, זה לא משהו חדש. כל אחד רוצה לנצח ואף אחד לא בא בכוונה להרוס לאחר. תהיו בטוחים בדבר אחד - כשמתחיל המשחק אני לא מכיר אף אחד".

הנהלת הקבוצה, בשיתוף עם ארגון האוהדים "אריות יהודה", החליטו לאפשר כניסה חינם לנשים ביום שבת. בבני יהודה מקווים שקהל האוהדים יפגין נוכחות גדולה ביציעים כאשר גם המאמן גיא לוזון לא נשאר אדיש לעניין ובתחילת השבוע הוא יצא בפנייה לאוהדים, עליה חזר היום שוב: "חשוב מבחינתנו, ואמרתי זאת גם בשבת, שהקהל של בני יהודה ייצא מהבתים ולא יגיע רק בקרבות תחתית. אני מצפה מהקהל לעשות סוויץ' כי הקבוצה נאבקת על המיקום בצמרת. אני חושב שהרבה יותר כיף לבוא למשחקים כאלה מאשר למשחקי הסיוט בתחתית.

ביום ראשון הקרוב יקיים מועדון בני יהודה חגיגת בר מצווה מסורתית לנערי מחלקת הנוער של המועדון. הטקס המפואר ייערך באולמי רויאל גארדן בפתח תקווה, ובו יטלו חלק הנערים ומשפחותיהם, אנשי המועדון וכן יופיעו בו זמרים רבים.

עדכון ראשון: 15:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully