וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח רמת גן ניצחה את אשדוד בפנדלים ועלתה לחצי הגמר

22.4.2009 / 22:27

הכח רמת גן נלחמה, ואחרי 2:2 דרמטי בסיום הזמן החוקי ניצחה את אשדוד 2:4 בפנדלים כדי להעפיל לחצי הגמר באצטדיון הלאומי

אחרי תקופה לא קלה בליגה, כולל שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, במ.ס. אשדוד קיוו שדווקא מהגביע תבוא הישועה והקבוצה תחזור לתלם, אלא שגם זה לא ממש קרה. האשדודים אמנם הובילו פעמיים, אך יריבתם, הכח עמידר רמת גן, הצליחה לחזור למשחק פעמיים, וכפתה פנדלים. שם, כבר רעדו רגלי המארחים, ואם לשלב את היכולת המצוינת שהפגין שוער רמת גן, מאייבי, הרי שניתן להבין איך העפילה קבוצתו של דודו דהאן לשלב חצי הגמר. הרמת גנים נלחמו על כל כדור הערב, ושוב הוכיחו כי מדובר במועדון ראוי עם הרבה אופי.

המחצית הראשונה החלה עם מספר הזדמנויות של אשדוד, כשלמעשה השער היה באוויר. בדקה ה-36 הגביהה דוד רביבו, המצטיין בשורות אשדוד במחצית הראשונה, בעיטה חופשית הישר אל הראש של יוסי אופיר, כדי להעלות את המארחים ל-0:1 מוצדק. אלא שבמקום לצאת קדימה ולחפש את השני אשדוד נסוגה, והכח ניצלה זאת כדי לחזור למשחק. בדקה ה-45 שלח גל לוי בעיטה חופשית יפהפיה כדי לאזן ל-1:1, ולהוריד את דודו דהאן ושחקניו עם חיוך למחצית. לרוע המזל, המחצית השניה היתה חלשה בהרבה, וגם החילופים של שני המאמנים לא הכניסו רעננות במשחק שתי הקבוצות.

למזלם של האשדודים, לובומיר קוביצה ההבקיע שער יפה בדקה ה-82, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לג'וזף נואפור, שאיזן ל-2:2 בתוספת הזמן, כדי לשלוח את המשחק להארכה. בדקה ה-113 הורחק כריסטיאן גונזאלס, בלם אשדוד, אחרי צהוב שני. הקבוצות נסוגו, ולמעשה חיכו לפנדלים. בדיעבד, מתברר שהכח ידעה בדיוק מדוע היא עושה זאת, שכן במדיה משחק שוער פנדלים מצוין, ז'וסלן מאייבי, שהדף בעיטות של מקרייב ודגו כדי להעלות את קבוצתו לחצי הגמר. האם שוב נקבל סינדרלה מרמת גן?

המאמן המנצח, דודו דאהן, אמר בסיום: "ההרגשה לנצח היא טובה ולא משנה איך. היום החבר'ה הצעירים הוכיחו גבורה ואומץ. זה טוב להם להיות במעמד מכובד כזה מול שלוש הקבוצות הגדולות בארץ. כאשר מכבי והפועל תל אביב יראו אותנו. אנחנו האנדרדוג בחצי הגמר, נשמח היום ומחר ואז נתכונן לסכנין, שזה קרב ההישרדות שלנו בליגה. אנחנו קבוצה של פייטרים מקצוענים, כל הקרדיט לשחקנים".

בצד המפסיד היה יוסי מזרחי, שאמר: "יוסי מזרחי: "תחושה של אכזבה והחמצה. אם מקבלים גול שני מבעיטת שוער אז משלמים על זה ביוקר. תנו לנו להירגע עכשיו, אנחנו מאוכזבים מאוד. מחר נחזור להתאמן. זה הכדורגל וזה החלק היפה והאכזרי שבגביע".

מהלך המשחק

דקה 13 - כריסטיאן גונזאלס שלח כדור לברוך דגו, שאיבד את הכדור ליד השער.

דקה 17 - ג'וזף נואפור נגח מצוין, אך רחמים צ'וקול הציל שער בטוח מהקו.

דקה 28 - דוד רביבו הגביהה בעיטה חופשית לרחבה, מקרייב נגח, אך מאייבי הדף.

דקה 36 - גול! שוב בעיטה חופשית, שוב הגבהה של דוד רביבו, והפעם יוסי אופיר התרומם כמו שצריך ונגח הישר אל הרשת. 0:1 לאשדוד.

דקה 45 - גול! גל לוי בעט בעיטה חופשית נפלאה ברגל שמאל לחיבורים. 1:1.

דקה 63 - מקרייב שלח כדור מצוין לאמיר לביא, שנכנס לרחבה ובעט סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 78 - גול! דוד רביבו הגביהה כדור קרן, ולובומיר קוביצה המחליף בעט יפה מהאוויר פנימה. 1:2 לאשדוד.

דקה 91 - גול! דידי אונגר שלח כדור לג'וזף נואפור, שלא התבלבל מול השוער. 2:2, והמשחק הלך להארכה.

דקה 99 - עומר רפס בעט נפלא מחוץ לרחבה, הכדור שרק ליד החיבורים

פנדלים

שי מימון בעט חזק לחיבורים - 0:1 לאשדוד.

דידי אונגר בעט חלש שמאלה - 1:1.

אמיר לביא בעט, מאייבי הדף אך הכדור נכנס - 1:2 לאשדוד.

אביב חדד בעט חזק פנימה - 2:2.

דימיטאר מקרייב בעט חזק, אבל מאייבי הדף נהדר - עדיין 2:2.

עומר רפס בעט לחיבור הימני - 2:3 להכח רמת גן.

ברוך דגו בעט לאמצע, מאייבי עצר - עדיין 2:3 להכח רמת גן.

עידן ויצמן בעט לפינה הימנית, ופנימה - 2:4 להכח רמת גן, שמעפילה לחצי הגמר.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן (לובומיר קוביצה 76), כריסטיאן גונזאלס (הורחק 113), שי מימון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, משה אוחיון (מתן אוחיון 83), ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שדה (אמיר לביא 46), דימיטאר מקרייב.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטורמלי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור (בני חדד 83), עומר רפס, עידן ויצמן, גל לוי (אלון ויסברג 87), ג'וזף נואפור, אמיר אבו עראר (דידי אונגר 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully