וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לגדול מכולם יש ימים רעים

אחרי ההדחה של היונייטד מהגביע, אלכס פרגוסון נאלץ להסביר את ההרכב התמוה: "ידעתי שתהיה ביקורת". נוויל: "הרגע הגאה בקריירה שלי"

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי וינסטוק

מנצ'סטר יונייטד איבדה אמש (ראשון) סיכוי להשלים עונה מושלמת, לאחר שהודחה בחצי גמר הגביע האנגלי על ידי אברטון בתום בעיטות הכרעה מ-11 מטר. אחרי הזכייה בגביע הליגה ובגביע העולם לקבוצות, היונייטד תיאלץ "להסתפק" במאבק על אליפות הפרמיירליג ועל ליגת האלופות. נדמה שהעומס הזה על היונייטד הוא מה שגרם אתמול לאלכס פרגוסון לעלות עם הרכב צעיר וחסר ניסיון למשחק מול אברטון, ובסיומו הוא נאלץ להגן על ההחלטה שלו.

"עדיין מאמין בצעירים"

"היו לי שתי אפשרויות להרכבים למשחק, אבל אחרי שראיתי כמה המשטח איטי וכבד, קיבלתי החלטה", אמר פרגוסון, "לא יכולתי להרשות לעצמי שהשחקנים הכי חזקים שלנו ייאלצו לשחק 120 דקות, עם התוכנית העמוסה שמצפה לנו בתקופה הקרובה. אנחנו משחקים ברביעי, בשבת, ברביעי, בשבת בצהריים (במידלסברו) ואחר כך בשלישי. הייתי חייב לעשות שינויים".

פרגוסון, שפתח עם צעירים כמו פדריקו מאקדה, רפאל, פאביו דה סילבה, דני וולבק ודארון גיבסון, אמר בסיום: "אני מכיר את הטמפרמנט שלהם, את האנרגיות ואת האיכות שלהם, כך שהאמנתי שזה הדבר הנכון לעשות. אני בטוח שאספוג על זה ביקורת, אבל האוהדים יודעים שהמועדון הזה בנוי על צעירים שחייבים לקבל הזדמנות".

פרגוסון גם האשים את השופט מייק ריילי על בעיטת 11 מטר שלא העניק ליונייטד אחרי עבירה על וולבק ברחבה. "אין לי ספק שתפסו אותו", אמר פרגוסון, "וולבק היה לבד בדרך לשער".

ריו פרדיננד ניסה לשדר אופטימיות. "התוצאה בהחלט מאכזבת, תמיד כואב להפסיד בחצי גמר גביע", אמר פרדיננד, "אבל לפחות אפשר להיות מסופקים מההשתלבות של הצעירים".

פיל נוויל מתמוגג

קפטן אברטון פיל נוויל חגג בסיום את הניצחון של קבוצתו. "זה אחד מרגעי הגאווה הכי גדולים בקריירה שלי", אמר נוויל, שגדל ושיחק במנצ'סטר יונייטד, "כדי להגיע לגמר גברנו על ליברפול, על אסטון וילה, על מידלסברו, ועכשיו על הקבוצה הטובה בעולם. עכשיו אני מקווה שכל האוהדים הנפלאים שלנו שהגיעו עד וומבלי יחגגו".

גם נוויל התייחס להרכב הצעיר שהעלה אלכס פרגוסון. "למען האמת, לא הופתעתי", אמר נוויל, "בתור מישהו שהיה חלק מהמועדון הזה במשך כל כך הרבה שנים, אני יודע איך סומכים שם על כל שחקן ושחקן. כל הרכב שמנצ'סטר יונייטד מעמידה מרכיב קבוצה מצוינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully