וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון בגמר הגביע האנגלי

120 דקות בין הטופיז למנצ'סטר יונייטד הסתיימו ב-0:0, אבל פרדיננד וברבאטוב החמיצו פנדלים והקבוצה מליברפול תפגוש את צ'לסי בגמר

לפני כחודש וחצי הגיעה מנצ'סטר יונייטד לאצטדיון וומבלי ויצאה ממנו כשבידיה גביע הליגה, בו זכתה אחרי ניצחון על טוטנהאם בפנדלים בתום 120 דקות עקרות משערים.

הערב (ראשון) חזרו השדים האדומים לאותו מקום, הפעם לחצי גמר הגביע נגד אברטון, ושוב סיימו שעתיים של כדורגל ב-0:0, אלא שהפעם טים הווארד היה הגיבור ולא בן פוסטר ואברטון ניצחה 3:4 בפנדלים ועלתה לגמר מול צ'לסי.

אחרי שהיא כבר זכתה באותו גביע הליגה וגם בגביע הביניבשתי, מנצ'סטר יונייטד למעשה איבדה תואר ראשון עליו היא נאבקה בשבועות האחרונים. אברטון מצידה עלתה לגמר ה-13 בתולדותיה ואחרי שהשליכה מדרכה את ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, צ'לסי גם כן בסכנה.

אלכס פרגוסון הפתיע כשהעלה למשחק הרכב צעיר שכלל כמה בני עשרה דוגמת התאומים הברזילאים פאביו ורפאל וגם את דני וולבאק וקידו מאקדה בחוד. למרות זאת, השדים האדומים לא נפלו מיריבתם, אבל צמד התקפה האנגלי-איטלקי לא היה חד מספיק והתקשה למצוא את המסגרת.

בצד השני אברטון הציגה משחק מאורגן, אבל גם היא חסרה תכלית באזור הרחבה ואחרי דקות ארוכות של כדורגל בינוני, התבהר יותר ויותר שמי שתצליח לתת פוש קטן קדימה, תצא מנצחת ממשחק דל בארועים.

בדקות הבאות הייתה זו מנצ'סטר יונייטד השחלה לדחוף קדימה, גם בחסות חילופים של פרגוסון שהכניס את פול סקולס ופטריס אברה, אבל הכדורים שרקו מחוץ לקורות או שנעצרו אצל טים הווארד. התסריט לא השתנה עד השריקה האחרונה בתום 120 דקות והקבוצות ניגשו להכרעה בפנדלים.

טים קייהיל בעט ראשון ושלח את הכדור ליציע, אבל ברבאטוב בעט רע והווארד הדף וביינס פתח את ההבקעות לזכות אברטון בפנדל השני. ריו פרדיננד היה הבא בתור לבעוט, אבל הווארד עצר גם את הבעיטה שלו והפך לגיבור של קבוצתו. שאר השחקנים המשיכו לכבוש, אבל אברטון נהנתה מהיתרון וניצחה 3:4.


אברטון: טים הווארד, טוני היברט, פיל ג'אגיילקה, ג'ולאון לסקוט, לייטון ביינס, פיל נוויל, טים קייהיל, לאון אוסמאן, סטיבן פינאר, מרואן פלאיני (ג'יימס ווהן, 102), לואיס סאהה (ג'ק רודוול, 70).

מנצ'סטר יונייטד: בן פוסטר, רפאל, ריו פרדיננד, נמנייה וידיץ', פאביו (פטריס אברה, 63), ג'י סונג פארק (פול סקולס, 67), דארון גיבסון, אנדרסון, קרלוס טבז, דני וולבאק, קיקו מאקדה (דימיטאר ברבאטוב, 91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully