וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ויובה נפרדו ב-1:1

באלוטלי (64) העלה את הנראזורי ליתרון, גריגרה השווה לזברות בתוספת הזמן, והשתיים נפרדו בתיקו שקירב את מוריניו לאליפות. גנואה - לאציו 1:0

במוקד המחזור ה-32 בסרייה A שנפתח הערב (שבת) עמד משחק שאמור להיות מוגדר כמשחק העונה, בין הראשונה אינטר לשנייה יובנטוס, אבל בתום 90 דקות סוערות, מותות וקצביות, העימות הסתיים בתיקו 1:1, שמשרת היטב את האינטרסים של אינטר, ששמרה על פער עשר הנקודות מהגברת הזקנה. כשהדרבי ד'איטליה ציין את שנת המאה שלו (הראשון שוחק ב-1909), הפער בין השתיים נראה בלתי מחיק, ודומה שדבר לא ימנע את האליפות הרביעית ברציפות של הנראזורי.

משחק מסקרן נוסף שנערך הערב התקיים בגנואה, שם קבוצתו הלוהטת של ג'יאנפיירו גאספריני אירחה את לאציו, בתקווה להשיג ניצחון חמישי רצוף ולהעמיק את האחיזה במקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות. אבל התכולים מרומא הוכיחו שהניצחון על רומא בדרבי לא היה מקרי, וניצחו 0:1 באחד המגרשים הקשים בארץ המגף.

יובנטוס - אינטר 1:1

"ביובנטוס טובים בדיבורים", הכריז מאמן אינטר ז'וזה מוריניו, לפני הדרבי ד'איטליה, "בקיץ הם דיברו על כמה שהם רוצים לזכות באליפות, אחר כך הם החליטו שהם יותר מתאימים לזכייה בליגת האלופות, ואחרי שהם עפו משם הם חזרו לדבר על האליפות, עד שעכשיו הם פתאום מדברים על המתקדמות בגביע". מוריניו ידע על מה הוא מדבר. יובה דיברה ודיברה אבל לא גיבתה זאת במעשים. במפגש הערב הייתה לה הזדמנות להוכיח שכוחה עדיין במותניה ואולי עוד מוקדם להספיד את העונה, אבל ההפסד הביתי לאינטר הוכיח שקבוצתו של מאסימו מוראטי גדולה על הליגה האיטלקית.

המשחק נפתח בקצב מטרוף, כשגם העימותים הפיזיים בין הצדדים לא מונעים מהכדור לעבור מרחבה לרחבה במהירות הבזק. בדקה ה-10 מריו באלוטלי כמעט העלה את הנראזורי ליתרון, כשבעט מתוך הרחבה. הכדור פגע בג'אנלואיג'י בופון והתגלגל לעבר השער, אך טיאגו גלש מצוין והציל מהקו. יובה שלטה יותר בכדור ובדקה ה-32 הגיעה למצב מצוין כשמרקו מרקיוני חדר לרחבת אינטר ובעט מקרוב, אך ז'וליו סזאר הדף היטב. בדקה ה-37 לואיש פיגו חדר לרחבת ה-16 של הגברת הזקנה, אך יציאה מצוינת של בופון מנעה מהפורטוגלי לכבוש.

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה יותר, ובדקה ה-56 זלאטן איברהימוביץ' נגח היטב לשער יובה, אך בופון היה במקום וקלט את הכדור. בדקה ה-64 מריו באלוטלי חתם מתפרצת מהממת של אינטר בשער יפה. איברהימוביץ' שלח את מונטארי באגף שמאל, וזה שלח כדור רוחב לבאלוטלי, שבעט שטוח לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לאלופה. יובנטוס החלה להילחץ, ובדקה ה-76 הורחק טיאגו באדום ישיר, אחרי שהכשיל בגסות את באלוטלי. בעשרה שחקנים יובנטוס התקשתה להתמודד עם המרץ של אינטר, ששלטה בשדה. בדקה ה-88 בופון הציל נגיחה של חוליו קרוז, ואז, בתוספת הזמן הגיע השוויון. כדור קרן בתוספת הזמן ננגח בעוצמה על ידי זדנק גריגרה וקבע שוויון 1:1. למרות נחיתותה המספרית, יובה קיבלה זריקת מרץ מהשער והמשיכה ללחוץ את האורחים, אך לשווא, והשתיים נפרדו בתיקו 1:1.

גנואה - לאציו 1:0

מאראסי לוהט קיבל את שחקניו של דליו רוסי, עם רוח גבית של ארבעה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 2:3 דרמטי על יובה. המחצית הראשונה המאופסת התנהלה בשליטת המארחת, אבל משחק קשוח של לאציו ויכולת טובה של הגנתה מנעו מגנואה לעלות ליתרון. התכולים מרומא עקצו במפרצות, וסיכנו לא אחת את שערו של שוער גנואה רוביניו, ובסופו של דבר לאציו באה על שכרה בדקה ה-65, כשעלתה ל-0:1 משער של מאורו זארטה הארגנטינאי. היתרון הביא ללחץ רב יותר מצד המארחת על שערו של פרננדו מוסלרה הארגנטינאי, אך רפאלה פלאדינו ותיאגו מוטה לא מצאו את הרשת. היה זה ניצחונה השני ברציפות של לאציו, וביכולת הזו נראה שהיא תיאבק על מקום באירופה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully