וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאקווינטה: "ליובנטוס יש את ההתקפה הטובה באירופה"

הגברת הזקנה מתכוננת לאינטר והחלוץ מחמיא לחבריו. בופון: "לאינטר מגיע להיות היכן שהיא, אבל אנחנו רוצים לשמח את האוהדים"

כשנותרו עוד שבעה מחזורים עד לסיום העונה באיטליה נראה שדבר לא ימנע מאינטר להשיג אליפות רביעית ברציפות (שלישית על הדשא ואחת על הנייר). לנראזורי יתרון של 10 נקודות על פני השנייה יובנטוס, אבל ביום שבת הם ייצאו לטורינו והגברת הזקנה רק רוצה לסיים את העונה יפה.

"היינו רכים מדי העונה ולאינטר מגיע להיות במקום בו היא נמצאת", אמר שוער יובה, ג'יאנלואיג'י בופון לקראת המשחק, "ועדיין, אנחנו רוצים לנצח בבית כדי לשמח את האוהדים וגם את עצמנו. עדיף לסיים במקום השני בפער של ארבע-חמש נקודות מהמקום הראשון, מאשר פער של 10-12 נקודות".

בצד השני של המגרש גם וינצ'נזו יאקווינטה כבר מתכונן במרץ. החלוץ האיטלקי סבל העונה מתחרות קשה על מקום בהרכב עם אמאורי, אלסנדרו דל פיירו וגם דויד טרזגה אחרי שזה חזר מפציעה, אבל לאחרונה הוא נמצא בכושר מצוין והוא צפוי לעלות בהרכב. "אני מאושר מכך שלא מדברים יותר על עזיבה שלי. יש לי עוד שלוש שנים עד לסיום החוזה ואם יציעו לי להאריך אותו, אני אחתום", אמר החלוץ לקראת המשחק נגד אינטר.

יאקווינטה, שכבש ארבעה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים, הוסיף על התחרות על מקום בהרכב: "כשארבעתנו בריאים וכשירים, ליובנטוס יש את ההתקפה הכי טובה באיטליה ובאירופה. אף פעם לא הבקעתי נגד אינטר. קשה לשחק נגד ז'וליו סזאר, הוא נמצא בכושר נהדר. זה נראה כאילו אף אחד לא יכול להבקיע נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully