וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אנחנו מאמינים יותר ורוצים יותר"

16.4.2009 / 20:41

שחקן מכבי ת"א נשמע מעודד לקראת הפגישה עם מכבי חיפה בראשון, אך נפצע בהמשך האימון. נמני: "יש לנו כעת טיפה מזל, אחריות ומחויבות"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

אחרי הניצחונות על עירוני קרית שמונה ובני סכנין, במכבי תל אביב מתכוננים למשוכה הבאה: מכבי חיפה ביום ראשון. הקבוצה קיימה הערב (חמישי) אימון טקטי בבלומפילד לקראת המשחק, שבו תיאלץ להסתדר ללא סקוט סילי וליאור ז'אן המורחקים ואבי נמני, שלא יעמוד על הקווים. גיז'רמו ישראלביץ', שעדיין פצוע בשריר הירך האחורי, ערך אימון חלקי והסתפק בריצה בלבד.

מאור בוזגלו נפגע בברכו לקראת סיום האימון, ברכו נעטפה בקרח ובהמשך תתברר חומרת הפגיעה. המגן אורי שטרית ממשיך להיעדר מאימוני הקבוצה בגלל פציעה בשרירי המפשעה. על פי התרגול הטקטי נראה שאיליה יבוריאן יחזור להרכב במקומו של סילי, כאשר דולי ג'ונסון וג'ונתן אסוס נאבקים על חולצת ההרכב בקישור האחורי במקום ז'אן.

בהנהלת המועדון מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי לקראת המשחק, זאת לאחר שרק כ-800 כרטיסים נמכרו עד כה לאוהדים הצהובים. קצב הרכישה האיטי צפוי להביא לכך ששער 7 ייפתח בסופו של דבר עבור אוהדי חיפה, שצפויים למלא אותו לאחר שהם ניצלו כמעט את כל הקצאת הכרטיסים עבורם ליציעים 4 ו-5.

נמני: "השחקנים ייצאו מפה ויידעו מה מבקשים ומה רוצים מהם"

עוד לפני כן האימון, בוזגלו, שמעודד מהיכולת המשופרת שלו ושל קבוצתו, אמר: "זה משחק נגד מועמדת לאליפות ולכן יהיה משחק קשה מאוד, אבל גם מאוד מעניין. אנחנו מבחינתנו נצטרך לבוא ולהמשיך את המומנטום שאנחנו נמצאים בו". בוזגלו נדרש להסביר את השינוי אצל הצהובים, ואמר: "אנחנו בזמן האחרון מאמינים יותר ורוצים יותר. קורה משהו במכבי תל אביב ואנחנו מקווים להמשיך עם זה. כשמנצחים ולא מפסידים השינוי הוא לטובה וכשמפסידים השינוי הוא לרעה".

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, שיראה את שחקניו מהיציע ביום ראשון, ניסה להתרכז בכדורגל, ואמר: "כל הזמן מתעסקים בדברים שמסביב ולא במה שצריך. השחקנים ייצאו מפה ויידעו מה מבקשים ומה רוצים מהם. המשחקים האחרונים היו קריטיים עבורנו. יכולנו להיקלע למאבקי תחתית מאוד קשים ומסובכים. השחקנים הוכיחו את עצמם ברגעי האמת. גם במשחק נגד סכנין עם תשעה שחקנים וגם נגד קרית שמונה יצאנו מהם בצורה טובה. גם לפני כן שיחקנו טוב, אבל אז החמצנו מצבים. יש לנו כעת טיפה מזל, עוד קצת אחריות ומחויבות ודברים משתנים מהר בכדורגל".

על המשחק עצמו הוסיף נמני: "ברור לנו שאנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה, אם לא הטובה שבהן. נעשה את המקסימום כדי לעמוד בצורה מכובדת ביום ראשון ולהמשיך את המומנטום שלנו. בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ואין הבדלים גדולים. אנחנו מתכוננים למשחק בשיא הרצינות, יש פה הרבה מאוד שחקנים שעתידם תלוי ביכולת שהם יציגו במשחקים עד סוף העונה. כל אחד ייבחן עד הרגע האחרון".

מספר אוהדי הקבוצה העלו השבוע לאוויר אתר הנקרא 'גברים בשחור', בו הם מבקשים מהאוהדים לחתום על עצומה בעד שיפוט הוגן, אותה הם מתכוונים לשלוח להתאחדות לכדורגל ולאיגוד השופטים. בין השאר נכתב באתר: "עושים עלינו עליהום ואנחנו שותקים שבוע אחרי שבוע, משחק אחרי משחק. השופטים מרגישים גיבורים, גברים בשחור, פוסלים לנו שערים חוקיים על ימין ועל שמאל.הגיע הזמן לעצור את החגיגה על חשבוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully