וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: למלא את בלומפילד בצהוב

14.4.2009 / 13:14

במכבי ת”א מקווים שהשיפור ביכולת יחזיר את הקהל, ההנהלה הקצתה רק את שערים 5-4 עבור אוהדי חיפה. רודי חדד מאכזב גם בצרפת

אחרי שאמש (שני) עסקו במכבי תל אביב בעיקר בעונש ההרחקה הכבד לחמישה משחקים בפועל שספג המנג'ר אבי נמני בבית הדין המשמעתי, החלו היום במועדון בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב, בו תארח הקבוצה את המוליכה מכבי חיפה, במשחק המרכזי של המחזור ה-27 שייערך ביום א' הקרוב בבלומפילד. מכבי, שתחסר את המנג'ר נמני על הספסל, תיאלץ להסתדר גם ללא סקוט סילי וליאור ז'אן המורחקים.

בעקבות ההצלחות של הקבוצה בחודש האחרון, ראשי המועדון מקווים למלא את בלומפילד באוהדים, ולכן קיבלו החלטה להקצות עבור אוהדי מכבי חיפה כרטיסים לשערים 4-5 בלבד. אוהדי מכבי התלוננו רבות בעבר בפני הנהלת המועדון שכאשר הם מגיעים למגרשי חוץ כמו בטדי או בחיפה, מוקצית עבורם כמות כרטיסים קטנה, והפעם החליטו ראשי הקבוצה לאפשר לאוהדים הצהובים להשתלט על בלומפילד. על אף העובדה שאוהדי חיפה כבר רכשו כרטיסים רבים לשערים 4-5, התקבלה החלטה בשלב זה שלא לפתוח למכירה עבור האורחים מחיפה את שער 7, כפי שהיה נהוג בעבר. בנוסף לכך הוצאו למכירה כרטיסי נוער מוזלים בעלות של 40 שקל לשער 8, ובצעד חריג גם כרטיסי נוער בעלות של 45 שקל ליציעים 2 ו-13, גם הם עבור האוהדים הצהובים. אם קצב המכירה לאוהדי מכבי ת"א יהיה גבוה ייפתח עבורם גם שער 7 במטרה לצבוע את כל בלומפילד בצהוב לקראת המשחק ביום ראשון.

בתוך כך, ערכו הבוקר שחקני הקבוצה אימון שהתקיים תחת החום הכבד והאובך ששרר בקרית שלום. המגן הפצוע אורי שטרית נעדר מהאימון. הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ערך אימון חלקי בלבד בכדי לא להחמיר את מצב הפגיעה.

במכבי החלו לעבוד מאחורי הקלעים על ההכנות לקראת העונה הבאה. אחד השחקנים שכנראה לא יהיה במכבי תל אביב הוא הקשר הצרפתי רודי חדד, שמושאל לקבוצת שאטורו מתחתית הליגה השנייה בצרפת וכרטיסו חוזר אוטומטית לקרית שלום בסיום העונה הנוכחית. במכבי עוקבים אחרי ביצועיו של חדד, ובשל העובדה שהוא לא מפגין יכולת גבוהה גם בצרפת, הוא לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully