וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "חלום הכרטיס לאירופה עדיין ריאלי"

14.4.2009 / 14:50

בבני יהודה מאמינים שהיכולת המעודדת מול בית"ר ירושלים מחזירה אותם למאבק על מקומות 4-3, אדרי: "זו לא בושה לרצות להתקדם"

יממה לאחר התיקו 2:2 שהשיגה אמש (שני) בני יהודה בטדי שוררת תחושה גדולה של החמצה בקרב אנשי הקבוצה. הזהובים, שהצליחו לעלות ליתרון של 2:1 משער של הקשר לירוי צעירי עם פתיחת המחצית השנייה, לא השכילו לנצל את אחת משתי ההזדמנויות המצוינות שהיו להם להכריע סופית את המשחק כאשר גם פדרו גלבאן וגם תמיר כחלון החמיצו ממצבים נוחים. בסופו של דבר ספגו שחקניו של המאמן גיא לוזון שער שוויון מאכזב מרגליו של טוטו תמוז בדקה ה-74, ושמרו על הנקודה היקרה עד הסיום. בקבוצה עדין מאמינים שהכרטיס לאירופה נמצא בהישג יד, ומקווים שיציאתן של בית"ר ירושלים ומכבי נתניה סופית ממאבק האליפות תוציא את הרוח ממפרשיהן, דבר שיאפשר לזהובים, במידה שינצחו את המשחקים שלהם, להתגנב אל עבר המקום הרביעי ואולי אפילו השלישי.

"אני בהחלט חושב שיש כאן סוג של התבגרות של שחקנים", אומר כפיר אדרי לוואלה! ספורט, "ידענו שאנחנו מגיעים למגרש הכי קשה בארץ, והמשחק היה בקצב יוצא מהכלל. בתחילת העונה או לפני כמה חודשים היינו מפסידים משחקים כאלה, ואני כמובן מאוכזב מכך שלא ניצחנו אבל גם שמח שלא הפסדנו ואנחנו עם הפנים קדימה", הוסיף המגן.

"הרגשה של פספוס"

אדרי מיטיב לתאר את ההרגשה בקרב השחקנים ומוסיף: "יש הרגשה של פספוס, כי הובלנו 1:2 והיו לנו הזדמנויות לכבוש את השלישי ואפילו את הרביעי, אבל מצד שני גם לבית"ר היה מומנטום טוב אחרי שהיא השוותה את התוצאה, ואני חושב שלא צריך להיות חזירים. אנחנו כבר עם הפנים קדימה ואני חושב שעברנו בחודש האחרון את סדרת המשחקים הקשים מול ארבע המובילות ועברנו את זה בצורה יחסית סבירה. על הנייר מחכים לנו עכשיו משחקים קלים יותר ואנחנו במצב טוב. אסור לנו להיות שאננים ונצטרך להמשיך לעבוד קשה".

המאמן גיא לוזון הצהיר שלקבוצה עוד יש מטרות העונה, ואדרי מסכים איתו לחלוטין: "אני בהחלט חושב שחלום הכרטיס לאירופה עדין ריאלי. בסך הכל ביססנו את מקומנו, ועכשיו זו לא בושה להגיד שאנחנו רוצים להתקדם עוד מקום או שניים קדימה, אנחנו גם לא רחוקים מזה. בדיבורים זה לא יילך, צריך לסמן את המטרה ולהמשיך לעבוד קשה".

אחד המצטיינים אמש במדי הזהובים היה הקשר קובי מויאל, שאף כבש את שערו הראשון בליגה מאז החל לשחק במדי הבוגרים. מויאל, שכרטיסו שייך לבית"ר ירושלים ויחזור אליה אוטומטית בסיום העונה, אמר: "אני מרגיש קצת פספוס, שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בארץ, אבל באנו לשחק את הכדורגל שלנו וחבל שלא ידענו להבקיע עוד שערים ובסוף ספגנו. כרגע אני שחקן של בני יהודה וטוב לי במועדון הזה. יש לנו מטרה והיא להגיע לאירופה. חונכתי מגיל קטן להיות מקצוען ואני מחויב לגמרי לקבוצה בה אני נמצא עכשיו. אין לי ספק שנשיג את המקום לאירופה, אני אשתדל לעשות את הכל בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully