וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הכל פתוח, צריכים להאמין"

מאמן בית"ר ירושלים מנסה לשמור על אופטימיות אבל עושה את זה בקושי אחרי התיקו 2:2 נגד בני יהודה. קאלה: "הסיפור לא גמור"

אסור להשתמש

צילום ועריכה: איתי חסיד

ראובן עטר ידוע כאחד המאמנים היותר אופטימיסטים בכדורגל הישראלי, אלא שאחרי התיקו 2:2 נגד בני יהודה, אפילו הוא התקשה להישמע כמי שבאמת מאמין שקבוצתו תוכל לעשות את הבלתי יאמן, ולסגור פער של שמונה נקודות מבית"ר ירושלים עד לסיום העונה.

"זה לא היה תלוי בנו מקודם, וזה לא תלוי בנו גם עכשיו", אמר עטר בסיום המשחק והוסיף: "אנחנו נעשה את המקסימום כדי להדביק את הפער. המטרה שלנו היא קודם כל להגיע למקום השני ואז נראה אם אפשר יהיה להילחם על המקום הראשון. הכל פתוח ואפשרי, וצריכים להאמין, זה התפקיד שלנו. תמיד יש לנו על מה לשחק, ויש כמובן גם את משחקי הגביע". על המשחק עצמו אמר עטר: "המשחק התפתח בצורה כזו שהוא היה מאוד פתוח. היינו שווים ניצחון אבל גם בני יהודה יכלו לנצח. אנחנו שלטנו ואין מה לעשות, נגמר בתיקו 2:2 שלא טוב מבחינתנו".

שוער בית"ר ירושלים, טברטקו קאלה, עדיין מאמין שהכל אפשר: "הסיפור ממש לא גמור. אמנם זה יהיה קשה, אבל שום דבר בחיים לא קל. 8 נקודות זה פער גדול אבל לא בלתי ניתן לסגירה, אני מאמין שהיריבות עוד יאבדו נקודות", אמר קאלה. "אני לא מתכוון לוותר עד ה-31 במאי, או לפחות עד שהסיכוי יהיה גמור באופן תיאורטי. בתור שחקן של הקבוצה יש לך שתי אפשרויות - או להאמין בכח של הקבוצה או שלא, ואני כמובן מאמין בכח שלנו לעשות את זה. הכי חשוב זה לא לוותר".

מיכאל זנדברג: "התחושה היא כמו אחרי הפסד, כי ידענו שאסור לנו לאבד נקודות במאבק הזה והנה, איבדנו. בשלב כזה, כל משחק שלא ניצחנו בעצם הפסדנו. 8 נקודות זה כבר פער גדול, אבל אנחנו לא נתייאש עד שהסיפור יהיה גמור לחלוטין".

בבית"ר ירושלים מודאגים ממצבו של כריסטיאן אלברז, שנפצע בדקה ה-30 והוחלף על ידי ניר נחום. אלברז נפגע בשריר התאומים, ויש חשש לקרע בשריר. במידה והחששות יהפכו למציאות, אלברז סיים את העונה.

בסיום המשחק,כ-250 אוהדי בני יהודה התבקשו להישאר ביציעים כשעה בהוראת המשטרה, עד שזו סיימה במלאכת פינוי אוהדי בית"ר ירושלים מהאצטדיון.

גיא לוזון: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה"

גיא לוזון: "היו כאן פרקים גדולים מאוד של כדורגל מצוין, הנעת כדור שוטפת, הרבה שחקנים נעו לכיוון רחבת בית"ר וסיכנו את שערה. כשהובלנו 1:2 היו לנו שתי הזדמנויות פנטסטיות לגמור את המשחק. בסך הכל הגענו במטרה אחת והיא לנצח במשחק. אפשר היה לראות את זה בסגנון המשחק שלנו, והשחקנים הראו את זה על המגרש. באופן אישי, אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. חבל שלא ניצחנו".

לוזון התייחס גם לעובדה שבני יהודה קטעה את חלום האליפות של נתניה ובית"ר ירושלים: "השאיפות והמטרות של הקבוצות האחרות לא מעניינות אותי. אמרתי את זה גם לפני המשחק. אנו עוסקים רק בעצמנו, עוסקים בהגשמת החלומות שלנו ולא בהריסת החלומות של היריבות. אם נמשיך ביכולת הזו, ננצח עוד הרבה עד סוף השנה, ואיפה שנסיים - נסיים".

לוזון התייחס לעובדה שדווקא שני הקשרים האחוריים שלו כבשו את השערים, והוסיף: "בכדורגל המודרני כל השחקנים צריכים לנוע קדימה, ולא משנה מה תפקידם. אמרתי בתחילת השנה שבני יהודה תבוא לכל מגרש כדי לנצח, זו לא הייתה קלישאה אלא אמירה, וזאת כדי שתבוצע".

כובש השער הראשון לבני יהודה, ואחד הבולטים בשורותיה, קובי מויאל: "אני מרגיש פספוס. שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בארץ, באחד המגרשים הקשים. אבל באנו לשחק את הכדורגל שלנו, חבל שלא ידענו להבקיע עוד, ובסוף ספגנו".

מויאל, שכבש את שער הליגה הראשון בקריירה, התייחס לעניין: "פחות מעניין אותי הגול שכבשתי, אני יותר שמח שזה עזר לנו להוציא מכאן נקודה. אני מנסה בכל משחק לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר". מויאל, שהושאל לבני יהודה מבית"ר, הוסיף: "אני מקווה שלא הרסתי שום דבר לבית"ר. יש לנו מטרה - להגיע לאירופה. אני כרגע שחקן של בני יהודה וטוב לי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully