וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרחבצ'ה רוצה את אדריאנו

הטורקים שוקלים לאפשר לחלוץ המדוכא לפתוח דף חדש בשורותיהם בעידודו של רוברטו קרלוס. גליאני: "מילאן לא צריכה להיבנות מחדש"

למרות הצהרותיו של אדריאנו בסוף השבוע האחרון לגבי רצונו לקחת פסק זמן מכדורגל, החלוץ הברזילאי של אינטר עדיין מבוקש ברחבי אירופה, ואחת המתעניינות הפוטנציאליות היא פנרחבצ'ה. על פי העיתון הטורקי "פוטוספור" שוקלת פנר להציע לענק העדין לפתוח בשורותיה דף חדש בקריירה המידרדרת שלו, כשהגורם המניע לכך הוא רוברטו קרלוס, חברו הטוב של אדריאנו מנבחרת ברזיל, שמנסה לשכנע אותו להצטרף אליו באיסטנבול.

אדריאנו בן ה-27 צפוי לחזור השבוע לאיטליה מחופשתו הארוכה בברזיל, שם אמר לתקשורת המקומית: "איבדתי את השמחה והחשק לשחק כדורגל, אני לא יודע אם אשחק בחודשים הקרובים. אני צריך לשקול את המשך הקריירה שלי". כשינחת במילאנו הוא ייפגש עם נשיא אינטר מאסימו מוראטי, שעל פי ההערכות באיטליה יהיה מוכן להגיע עימו להסכם שחרור ג'נטלמני מחוזהו הנוכחי בקבוצה.

במילאן פתאום בונים על הצעירים?

אצל היריבה העירונית, מילאן, כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה. אחרי הכישלון של החתמת אוסף הכוכבים המזדקנים בראשות רונאלדיניו, אנדריי שבצ'נקו ודייויד בקהאם העונה, מתכוונים הרוסונרי לבנות סגל צנוע יותר ולהתבסס עד כמה שניתן על טיפוח שחקנים צעירים. אדריאנו גליאני, סגן נשיא הקבוצה, הסביר את התכנית ואמר: "כדי להצליח ברמות הגבוהות ביותר צריך סגל מתאים ומאמן טוב, אבל קשה לנו להתחרות מול קבוצות בעלות הכנסה כפולה משלנו, כמו ריאל מדריד למשל, שגם משלמות פחות מיסים".

"אנחנו צריכים אסטרטגיה מיוחדת", המשיך גליאני. "מילאן לא צריכה לבנות את עצמה מחדש, רק להוסיף עוד שני כוכבים גדולים לכל היותר, ולהקיף אותם בשחקנים צעירים שיקבלו הזדמנות. אני עוקב בעניין אחרי הכישרונות שלנו שמושאלים העונה לקבוצות אחרות, כמו אלברטו פאלוסקי, דוידה די ג'נארו ואיניאציו אבטה, ושלושתם יחזרו כמעט בוודאות אלינו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully