וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "שוקל את המשך הקריירה שלי"

חלוץ אינטר שוב מהרהר ומהורהר ואחרי שאיחר לשוב למילאנו הוסיף: "איבדתי את החשק לשחק כדורגל. אני רק רוצה לחיות בשקט בברזיל"

אל תתפלאו אם תתקלו בתחושת דז'ה-וו קלה במהלך קריאת השורות הבאות, אבל חלוץ אינטר, אדריאנו, שוב מעמיד את הצורה בה יראה המשך הקריירה שלו בסימן שאלה.

"איבדתי את השמחה והחשק לשחק כדורגל. אני לא רוצה לחזור לאיטליה, אני רק רוצה לחיות בשקט בברזיל", אמר "הענק העדין" לעיתונאים במולדתו, בה הוא שוהה מאז משחק מוקדמות המונדיאל של נבחרתו נגד פרו, בו לא שותף.

החלוץ היה צריך לשוב לאינטר כבר לפני ב-4 באפריל, אבל לא עשה כן וסוכנו הודיע שהוא האריך את שהותו בברזיל בגלל בעיה אישית. בימים האחרונים התקשורת הברזילאית החלה לעסוק בספקולציות אודות הסיבה להישארותו ואדריאנו שפך מעט אור כשהוסיף היום: "אני לא יודע אם אשחק בחודשים הקרובים. אני צריך לשקול את המשך הקריירה שלי".

כזכור, זו איננה הפעם הראשונה בה מתבטאת הקריירה של אדיראנו בצורה כל כך בלתי יציבה. בשנים האחרונות הגיעו עוד ועוד דיווחים על חגיגות מוגזמות שלו במועדונים והוא אפילו הוגדר כאלכוהליסט. בנובמבר 2007, הוא נשלח על ידי נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, לשיקום נפשי בברזיל, שם שיחק במדי סאו פאולו כמושאל.

  • עוד באותו נושא:
  • אדריאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully