וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - אשדוד: שינוי זו לא מילה גסה

בעוד יוסי מזרחי יזעזע את הרכב האורחים המאכזבים, צפוי אלי גוטמן לעלות עם זהבי ובן לוז בהרכב האדומים (שבת, 19:25, ספורט 1)

שחקני מ.ס. אשדוד סיימו היום (שישי) את ההכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב מחר (שבת, 19:25, ספורט 1) בבלומפילד. על פי אימוני הקבוצה במהלך השבוע נראה כי שחקני אשדוד נמצאים עדיין תחת טראומת התבוסה הביתית 3:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר. המאמן יוסי מזרחי, שזעם על היכולת הירודה שהציגו שחקניו מול הירוקים, צפוי לערוך זעזוע גדול בהרכב ולא מן הנמנע שמספר שחקנים, חלקם בכירים, ימצאו עצמם על הספסל ואפילו ביציע. החלוץ דימיטאר מקרייב, שלא שיחק מול חיפה, סיים לרצות עונש הרחקה ויחזור לחוד ההתקפה. גם הבלם שי מימון שלא שיחק מול חיפה ישוב להרכב אחרי שהחלים מפציעה.

מי שאמורים לאבד את מקומם בהרכב הם צמד המגנים, אדיר טובול וליאור ראובן, כאשר מתן אוחיון אמור לפתוח במקומו של ראובן בצד ימין ומאור פרץ יפתח על חשבונו של טובול בעמדת המגן השמאלי. רחמים צ'קול וברוך דגו צפויים לפתוח בקישור על חשבונם של משה אוחיון ואמיר לביא. שחקן נוסף שעשוי למצוא עצמו בחוץ הוא הצ'כי לובומיר קוביצה שהיה חלש מאוד בתבוסה לחיפה.

הקשר מאור זוהר הושעה מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה, לאחר שנראה מבלה במועדון בשעה מאוחרת ביום שלישי בלילה, כאשר לקבוצה נקבע אימון בוקר ביום רביעי. זוהר לא ייכלל בסגל למשחק מחר וצפוי לעמוד בשבוע הבא לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, מאור פרץ, יוסי אופיר, רחמים צ'וקול (לובומיר קוביצה), ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שדה, דימיטאר מקרייב

בהפועל תל אביב מרגישים את הלחץ

הפועל תל אביב סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המפגש בשבת מול מ.ס אשדוד. על פניו המשחק מחר אמור להיות אחד הקלים שידעו האדומים העונה, אשדוד כבר למעשה סיימה את העונה ואין לה על מה להילחם בבלומפילד. אולם, לאחר הקלות בה חטפה האורחת תבוסה של 3:0 מהמוליכה מכבי חיפה ביום שני האחרון, בהפועל לא מקלים ראש ביריבה וחושבים שהיא תבוא להילחם על כבודה. עוד סיבה לדאגה אצל האדומים היא העבודה שאשדוד כבר ניצחה את הפועל העונה, בסיבוב הראשון.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, כינס הבוקר את שחקניו לפני האימון לאסיפה והזהיר את שחקניו לא לזלזל בחניכיו של יוסי מזרחי: "שלא תחשבו לרגע שמצפה לנו משחק קל מול אשדוד. היא תרצה לנצח אחרי התבוסה לחיפה ומצפה לנו משחק קשה מאוד". לאחר מכן הראה גוטמן לשחקניו וידאו מהמשחק של מכבי חיפה מול אשדוד והמשחק של האדומים מול מכבי פתח תקווה. המאמן גם ביקש משחקניו לשמור על עירנות בהנעת הכדור במרכז השדה ולא להיגרר למשחק לא אחראי.

בענין ההרכב שוב, כמדי שבוע, מתלבט גוטמן לגבי החלק הקדמי של הקבוצה. מהראן לאלה הפצוע עדיין מושבת, ולכן גוטמן עדיין לא החליט אם לעלות עם בן לוז, שערך היום אימון קל בלבד, לבין ערן זהבי הצעיר שמגלה יכולת טובה מאוד בחודשים האחרונים. למרות שבמהלך האימון תירגל המאמן את שלושת חלוציו הצעירים בהרכב - עדן בן בסט, ויקטור מרעי וזהבי, כרגע, העדיפות ניתנת ללוז המנוסה. בכל אופן, רק מחר יחליט באופן סופי גוטמן את הרכב הקבוצה. כך או כך, וינסנט אניימה יחזור לשער לאחר הרחקה בשבוע שעבר וביבראס נאתכו, שהיה בספק במהלך השבוע, יפתח בקישור. יניב מזרחי לא ייכלל בסגל, עקב הרחקה בשבוע שעבר.

האדומים מתחילים להרגיש את הלחץ לקראת השלבים המכריעים של הליגה: "כל משחק בשלב זה הופך להיות קריטי", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "במיוחד כשהמאבק צמוד כל כך. אני קודם כל מקווה שנעשה את העבודה שלנו וננצח מחר, ורק אז נתפנה לראות מה קבוצות הצמרת האחרות עשו".

אגב, בצרפת מדווחים כי בורדו מגלה עניין בסמואל יבואה, אך הסכום שהפועל תל אביב דורשת עליו, שלושה מיליון יורו, עשוי להוות מכשלה. מתעניינות נוספות ביבואה, על פי אותו דיווח, הן סטנדארד ליאז', צסק"א מוסקבה, קלן והופנהיים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דאגלס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי, בן לוז (ערן זהבי), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully