וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי איסטר זה דווקא כן החג של אינטר?

האלופה סיימה רק ב-2:2 במחזור חג הפסחא, אבל הגדילה את יתרונה בראשות הטבלה ל-10 נקודות אחרי ההפסד של יובנטוס 3:2 בגנואה

בצל הלוויותיהן של הרוגי רעידת האדמה שפקדה את איטליה השבוע ודחיית המשחקים בליגה השנייה, התקיים היום (שבת) בכל זאת המחזור ה-31 בליגה האיטלקית, הלא הוא מחזור חג הפסחא.

אינטר, אשר צועדת באין מפריע לאליפות נוספת, נתקלה במכשול בלתי צפוי וסיימה ב-2:2 ביתי מול פאלרמו, אבל נהנתה מהפסד של יובנטוס 3:2 בגנואה, בעוד מילאן התקרבה ליובה בזכות 0:1 על קייבו. בדרבי של רומא הייתה זו לאציו שגברה על יריבתה העירונית 2:4 ופגמה בסיכויי רומא לשוב אל ליגת האלופות. פיורנטינה עלתה זמנית למקום הרביעי אחרי 1:2 ביתי על קליארי.

אינטר - פאלרמו 2:2

הנראזורי מרוכזים בניסיון להשיג אליפות שלישית ברציפות (על הדשא ולא על הנייר) והם שמו בצד את ההצהרות של אדריאנו, שעדיין נמצא בברזיל והכריז שהוא שוקל לפרוש מכדורגל. שני ברזילאים אחרים, מייקון וז'וליו סזאר, נעדרו בגלל פציעות, אבל באינטר לא נתנו לזה להשפיע.

פאלרמו באה עם הצהרות לוחמניות, אבל נכנעה בדקה ה-15 לשער נגיחה של מריו באלוטלי. בדקה ה-39 סחט זלאטן איברהימוביץ' כדור עונשין מ-11 מטרים, ובעצמו דייק מהנקודה וקבע את תוצאת המחצית. פאלרמו לא אמרה נואש וצימקה משער של אדיסון קבאני בדקה ה-73, ודוידה סוצ'י השווה מקרוב שלוש דקות לאחר מכן. לא לזה פילל ז'וזה מוריניו.

לאציו - רומא 2:4

בלאציו כבר לא ממש חולמים על אירופה ולפני שזו תהיה שוב המטרה, קודם כל עוסקים במזעור נזקים. אחרי שלושה הפסדים רצופים וכשעתידו של דליו רוסי לא ברור, יצאה הקבוצה למחנה אימונים קצר ומיוחד כדי להתכונן לדרבי ולשכוח מאיומי האוהדים. בשנת ה-80 של הדרבי, לאציו מצאה את הזמן הטוב ביותר להתאושש.

רומא נאבקת מזה שבועות ארוכים על המקום הרביעי, אך מה שווה המאבק כשבדרבי היא מתבטלת כך מול יריבתה המרה. לאציו פתחה בסערה, כשכבר בדקה השנייה גוראן פאנדב כובש את הראשון. שתי דקות חלפו ודוני הוציא כדור נוסף מהרשת, הפעם היה זה מאורו זראטה שהבקיע. הפתיחה הסוערת נמשכה גם בצד השני, עם שער מצמק של פיליפ מקסס בדקה העשירית, אחרי כדור קרן. רומא הייתה קרובה לשיוויון, אבל ז'וליו באפטיסטה היה המחמיצן הראשי, כולל כדור אחד לקורה.

בדקה ה-58 היכתה לאציו בשלישית, כשהשוויצרי סטפן ליכשטיינר נגח לרשת כדור קרן של פסקוואלה פוג'ה, לו היה זה בישול שני במשחק. בעקבות השער עלו העצבים בקרב שחקני רומא, וכריסטיאן פאנוצ'י הוותיק ראה צהוב שני ואדום בדקה ה-60. בדקה ה-75 גם חברו מקסס ומטוזאלם המארח הצטרפו אליו בחדר ההלבשה עם הרחקה דו צדדית, מה שלא מנע מדניאלה דה רוסי לצמק בדקה ה-80. כאן שוב לאציו העבירה הילוך, ואלכסנדר קולארוב נעץ את הרביעי בדקה ה-85 וחתם דרבי סוער עם חגיגה בתכלת-לבן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גנואה - יובנטוס 2:3

גנואה המפתיעה לא הסתפקה במירוץ על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, והתעקשה לקלקל ליובנטוס את הסיכוי הקלוש לתפוס את אינטר. הקבוצה של גי'אנפיירו גאספריני, עלתה ללא מלך השערים שלה, דייגו מיליטו, אבל ידעה לצאת עם מלוא שלוש הנקודות מול הגברת הזקנה שהתרחקה למרחק של עשר נקודות מהמוליכה.

המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-29, אבל יובה הצליחה להשוות מפנדל מפוקפק של אלסנדרו דל פיירו בדקה ה-45, לפני שגנואה החזירה לעצמה את היתרון עוד לפני תום המחצית משער נוסף של מוטה. בדקה ה-65 השאיר מאורו קאמורנסי את יובנטוס בעשרה שחקנים אחרי שספג כרטיס אדום, ולמרות זאת השוו הזברות מרגליו של וינצ'נזו יאקווינטה בדקה ה-84. אבל המילה האחרונה הייתה בכל זאת של גנואה, ששברה את מלכודת הנבדל של האורחים בדקה ה-88 ורפאל פלאדינו כבש את שער הניצחון.

קייבו - מילאן 1:0

אף אחד במילאן לא רצה כמובן להיות במצב הזה, בשלב הזה של העונה, אבל זה שוב קרה. הרוסונרי שוב יצאו ממאבק האליפות מוקדם מדי ונוסף על כל הצרות, הם עדיין רחוקים מהבטחת המקום השלישי. המילאנלו עסוקים לאחרונה בעיקר בשמועות סביב עתידם של קרלו אנצ'לוטי, קאקה ושות', אך במשחק הזה ידעו לעשות את העבודה ולאסוף את שלוש הנקודות.

קייבו הגיעה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד ובריחה מרשימה מהקו האדום, אלא שמילאן הייתה גדולה עליה היום. אחרי מחצית ראשונה שקולה ונקייה משערים, נכבש שער הניצחון של האורחים בדקה ה-53. פיליפו אינזאגי היה הפעם על תקן המבשל, וקלרנס סיידורף ההולנדי הכניע את סטפנו סורנטינו. מילאן מאיימת על המקום השני של יובנטוס.

פיורנטינה - קליארי 1:2

בידיעה שלשתי יריבותיה על המקום הרביעי מצפים משחקים קשים (גנואה נגד יובנטוס, רומא בדרבי) ידעה פיורנטינה כי זו הזדמנות פז ליצור לעצמה מקדמה במאבק המשולש. אחרי מחצית מאופסת הגיעה פריצת הדרך של הויולה, כשהמגן מנואל פסקוואל כבש את הראשון שלו העונה בדקה ה-53.

13 דקות לאחר מכן הורחק אלסנדרו אגוסטיני משורות קליארי, והמחליף חואן ורגאס הכפיל את התוצאה עם שער בדקה ה-85. דניאלה רגאצו, שעלה מהספסל בדקה ה-84, כבש את שער הניחומים של קליארי כעבור שלוש דקות, ובדקת הסיום ראה גם את חברו מיקלה קניני מורחק.

לצ'ה - סמפדוריה 3:1
ללצ'ה: פאביו קאזרטה (59 בפנדל). לסמפ: ג'אמפאולו פאציני (11), אנטוניו קסאנו (30 ו- 88 בפנדלים)

בולוניה - סיינה 4:1
לבולוניה: מסימו מראצינה (20). סיינה: עמנואלה קלאיו (6), דניאלה פורטאנובה (11), עבדלקאדר גזל (62), חוסיין חארג'ה (82)

טורינו - קטאניה 1:2
לטורינו: רולנדו ביאנקי (82), צז'ארה נטאלי (88). לקטאניה: חורחה מרטינז (85)

נאפולי - אטאלנטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully