וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את מ.ס. אשדוד

הירוקים חזרו מהפגרה איכותיים וחדים יותר, ושבו למקום הראשון בטבלה לאחר ניצחון משכנע על אשדוד האנמית. בוקולי כבש ובישל פעמיים

אחרי שבועות ארוכים שבהם מדברים על יכולת לא משכנעת של מכבי חיפה, הירוקים הראו, לפחות ל-90 דקות, שהביקורת עליהם לא ממש במקום. השחקנים של אלישע לוי, שהגיעו למשחק חוץ לא פשוט נגד מ.ס. אשדוד, הפכו אותו לקל, ניצחו 0:3 ושבו למקום הראשון שכל כך מוכר להם.

חיפה, שלא איבדה את הבכורה מאז המחזור העשירי, ידעה שאשדוד היא קבוצת חוץ שעושה חיים קשים ליריבות שלה, אך יכולת מצוינת של גוסטבו בוקולי, שבישל שני שערים והוסיף שער אחד בעצמו, סידרה לאלישע לוי שלוש נקודות יקרות במאבק עם הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים על התואר. הירוקים מקדימים בשתי נקודות את הפועל תל אביב ובשלוש את האלופה.

במחצית הראשונה אשדוד עוד ניסתה, ולמרות שמיעטה להתקיף זה נראה היה כאילו הולך להיות מאבק צמוד עד הסיום. שלומי ארבייטמן, שהועדף על פני ת'מבינקוסי פנטאני ב-11, כבש את היתרון, ובמחצית השנייה הכניסה של ליאור רפאלוב הכניסה מחץ ועניין בהרכב של חיפה, שנהנתה משני שערים נוספים של רפאלוב עצמו ושל בוקולי. באשדוד, שעוד חשבה על גביע אופ"א ערב המשחק, יצטרכו להשלים עם העובדה שהם כנראה יסיימו במרכז הטבלה, כיאה לקבוצה שמשחקת בצורה כל כך חלבית.

מהלך המשחק

דקה 19 - גול! מהלך שהתחיל ביניב קטן הסתיים בכדור בשער, כאשר קטן העביר לגוסטבו בוקולי, שמצא את שלומי ארבייטמן פנוי, וזה שלח בעיטה חדה פנימה, 0:1 לחיפה.

דקה 29 - טעות בהגנת אשדוד איפשרה לאוסיי רנספורד מצב מסוכן בקרבת השער של סטויקיץ', אך הנגיחה שלו הלכה חלש אל הידיים של השוער המקומי.

דקה 39 - שריקי הצליח להפתיע את ניר דוידוביץ' לאחר שקיבל כדור ובעט, אך שוער מכבי חיפה יצא היטב והצליח להדוף.

דקה 54 - יניב קטן מצא את בירם כיאל ששחרר כדור מצוין שנהדף על ידי סטויקיץ' והגיע אל רנספורד, שלא ניצל את הריבאונד.

דקה 63 - גול! פיטר מסיללה התחיל מהלך בצד שמאל והעביר לגוסטבו בוקולי, שאחרי הטיית כדור הרים לליאור רפאלוב, שמעל האין הגנה של אשדוד נגח פנימה וקבע 0:2 לחיפה.

דקה 66 - מהלך מצוין של יניב קטן, שעבר את שחקני הגנת אשדוד ומצא את עצמו מול סטויקיץ', ולבסוף בעט, אך שוער אשדוד הרחיק לקרן.

דקה 71 - גול! אחרי הבישולים גוסטבו בוקולי קיבל כדור ממסיללה וסמוך לרחבה הוא שוב הטה שחקן אשדודי וסיים עם כדור מסובב לפינה הימנית של השער.

דקה 86 - כדור חופשי של דוד רביבו מ-30 מטר מצא רק את המשקוף, למרות שאת דוידוביץ' הוא הכניע.

מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול, לובומיר קוביצה, יוסי אופיר (שי הולצמן 46), משה אוחיון (ברוך דגו 60), דוד רביבו, אמיר לביא (קובי דג'אני 60), עידן שריקי.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל (אייל גולסה 74), ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אוסיי רנספורד (ליאור רפאלוב 57), יניב קטן; שלומי ארבייטמן (ת'מבינקוסי פנטאני 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully