וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאסקוול: "המשחק החמישי הולך להיות כמו גמר"

מאמן ברצלונה, שכפתה משחק חמישי נגד טאו, מתכונן כבר לקרב בשבוע הבא. ניקולאס מפנאתינייקוס חגג: "אני רוצה לזכות עכשיו ביורוליג"

אחרי שהגיעו לארבעה משחקים, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס מסמנות וי על שלב ההצלבה וכבר מתחילות בהכנות לקראת הקרב בברלין בחצי הגמר של הפיינל פור. אולימפיאקוס ניצחה 75:78 את ריאל מדריד, כשגם פנאתינייקוס השיגה ניצחון חוץ משכנע, 84:91 על סיינה.

אולימפיאקוס, שניצחה בשני המשחקים הראשונים את היריבה הספרדית, הפסידה בשלישי ונזקקה לניצחון נוסף כדי לזכות בכרטיס לפולין. וזה בדיוק מה שהיא עשתה. "ידענו מההתחלה שריאל מדריד היא קבוצה טובה", פירגן פנאיוטיס ינאקיס, מאמן אולימפיאקוס, ליריבה. "הם עשו דרך נפלאה ביורוליג ובמיוחד בבית. זו קבוצה שאוהבת לרוץ וזה השפיע עלינו המון, במיוחד במשחק הראשון, בנוסף לטעויות שאנחנו ביצענו".

גם זוראן ארצג היה שבע רצון ממה שהשיגה קבוצתו: "זה היה משחק נהדר והיה לנו ממש חשוב לנצח ולהימנע ממשחק חמישי באתונה. היינו בלחץ אבל הצלחנו להשיג את הניצחון. קיבלנו יותר מידי סלים קלים במחצית הראשונה, אבל הצלחנו להתגבר על הפיגור עם הגנה נהדרת. אלה המשחקים הראשונים שלי ביורוליג, כך שלהגיע לפיינל פור זה דבר שגורם לי סיפוק רב".

חואן פלאסה, מאמן ריאל מדריד, היה כואב בסיום אחרי עונה נפלאה שהסתיימה מוקדם ממה שתכנן: "אנחנו מאוכזבים. תכננו לחזור ליוון כדי לשחק משחק חמישי. כעת אני רק יכול להגיד שאני מאחל לאולימפיאקוס הצלחה עד שהם ישחקו נגד יריבה ספרדית. המשחק הוכרע על הפרטים הקטנים, כמו ניסיון. הקבוצה שלנו צריכה להמשיך לצמוח וללמוד מהמשחקים האלה".

ובפתנתינייקוס חגגו ניצחון באיטליה על סיינה. "זה היה משחק קשה מאוד, אבל הצלחנו לנצח הודות להגנה ולריכוז שהפגנו", אמר בקור רוח ז'ליקו אובראדוביץ', מאמן היוונים, בסיום. "המטרה שלנו הייתה רק לנצח מבלי לחשוב על התוצאה. לא מעניין אותי אם קלענו 51 או 101 נקודות, כי מה שחשוב זה לקלוע נקודה יותר מהיריבה. איבדנו כמה פעמים כדורים שלבסוף לא השפיעו על התוצאה. ברור שזו הצלחה כבירה להגיע שוב לפיינל פור, אבל יש לנו עוד זמן להתכונן לזה".

דרו ניקולאס מפנאתינייקוס היה מאושר: "אני מאוד שמח וגאה על ההצלחה שלנו. זה הולך להיות הפיינל פור הראשון בקריירה שלי באירופה ואני רוצה לזכות בו. כשחתמתי בקבוצה, המטרה שלי הייתה לעשות את כל הדרך ולזכות ביורוליג". טרל מקנטייר, שסיים עם סיינה את הדרך ביורוליג, אמר: "אני מצטער על ההפסד. ידענו עוד לפני שהסדרה התחילה שהולך להיות קשה, וזה מה שהיה. כשאתה מפסיד, אתה לא מרגיש טוב. אני מאוכזב".

פאסקוול: "ציפינו לפלייאוף ארוך וזה מה שקרה"

ובינתיים הקרב בין ברצלונה לטאו ויטוריה הופך להיות מלחמה של ממש. אחרי שברצלונה איבדה את הביתיות במשחק הראשון, היא זכתה בניצחון הראשון במשחק השני, הפסידה בשלישי ואמש היא ניצחה פעם נוספת (63:84) ותיהנה מיתרון הביתיות במשחק האחרון, שיתקיים ביום חמישי הבא.

"אנחנו מאוד שמחים היום", אמר חאבייר פאסקוול, מאמן ברצלונה בסיום. "ציפינו לפלייאוף ארוך וזה מה שקרה. המשחק החמישי הולך להיות כמו גמר. המשחק היה מאוזן במחצית הראשונה, אך הגישה שלנו בתחילת המחצית השנייה הייתה טובה מאוד".

פאבלו פריג'יוני מטאו סיכם: "ההפסד הוא מאוד קשה עבורינו. היה לנו רבע שלישי רע מאוד. הם קלעו כמעט הכל ופתחו פער גדול שהיה קשה לנו להתמודד איתו. הרגשנו מאוד לא נוח וללא אנרגיה ובשלב הזה היינו רחוקים ולא יכולנו לחזור. עכשיו זה זמן לנוח כמה שאפשר, להישאר רגועים ולהסתכל קדימה למשחק הבא שיהיה מלחמה אדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully