וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין מעולם לא הרגישה יוונית יותר

אולימפיאקוס ניצחה את ריאל 75:78, בעוד פנאתינייקוס גברה על סיינה 84:91 והן ייפגשו בפיינל פור. בארסה וטאו הולכות למשחק חמישי

אחרי שצסק"א מוסקבה עשתה את זה והבטיחה את מקומה בפיינל פור, שש קבוצות נוספות נלחמו על ההגעה לברלין עם המשחק הרביעי בסדרות ההצלבה ביורוליג. אולימפיאקוס, שכבר ראתה את הפיינל פור מתקרב, איבדה את המשחק האחרון נגד ריאל מדריד, אך הצליחה לנצח הערב בדרמטיות 75:78 כדי להיות הקבוצה השניה שהבטיחה את מקומה בברלין.

הסדרה המותחת בין סיינה לפנאתינייקוס הסתיימה גם היא הערב, כשהיוונים העדיפים סגרו עניין עם 84:91. צמד היווניות ייפגשו בחצי הגמר, אולי למשחק השנה בכדורסל האירופאי. ברצלונה, שכמו ריאל מדריד וסיינה עלתה גם היא עם הגב אל הקיר, היתה היחידה שעמדה בציפיות, והתפוצצה במחצית שניה ענקית על טאו, כדי להביס אותה 63:84 ולכפות משחק חמישי ומכריע בביתה שלה.

טאו ויטוריה - ברצלונה 84:63 (2:2 בסדרה)

למרות שיתרון הביתיות היה לצידה במשחק הראשון, ברצלונה איבדה אותו וכעת היא הגיעה עם הגב אל הקיר, נלחמת על חייה והמשך דרכה במפעל. כזכור, במשחק הקודם הובסו הקטאלונים ב-27 נקודות. הרבע הראשון נפתח צמוד, כשאיגור ראקוצ'ביץ' הנפלא סוחב את טאו על גבו ליתרון מינימאלי, 17:19. במהלך עשר הדקות הבאות כבר ברחה המארחת ליתרון בן 8 נקודות אך בארסה, ברשות באסילה ולאקוביץ', ירדה לחדרי ההלבשה בפיגור 41:40.

אל המחצית השניה עלתה בארסה בסערה, כנראה כי הרגישה את הסוף מתקרב. איליאסובה, לאקוביץ' ונבארו צלפו מחוץ לקשת ופתאום האורחים ביתרון הגדול ביותר במשחק - 14 הפרש ענק, ואת הרבע השלישי סיימו ביתרון מרשים, 54:70. הקטאלונים המשיכו להגדיל את היתרון גם במהלך עשר הדקות המכריעות, וחיסלו כל נסיון קאמבק מצד המארחים מויטוריה. עד הסיום היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, בסיומו ברצלונה נוקמת בטאו ומביסה אותה 63:84, ומביאה את הסדרה המרתקת הזו למשחק חמישי.

יאקה לאקוביץ' הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, עם 15 , כשבאסילה הוסיף 13, ונבארו, אנדרסן ואיליאסובה 11 כ"א. מהעבר השני, 21 של ראקוצ'ביץ' הנהדר לא הספיקו לטאו, שסבלו ממשחק חלש של פריג'יוני וטלטוביץ', שסיימו בסך הכל עם נקודה אחת יחדיו.

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 78:75 (3:1 בסדרה)

אחרי הניצחון במשחק השלישי, הקבוצה של חואן פלאסה ידעה כי שוב מדובר במשחק של חיים ומוות. אולימפיאקוס, מצידה, רצתה לסגור עניין כבר היום, כדי לא לשוב ליוון כשכל הלחץ לצידם. ניקולה וויצ'יץ', שנפצע במשחק הקודם, לא שותף הערב בשורות היוונים. הרבע הראשון הלך צמוד, כשהיוונים הצליחו לרוץ היטב ולסיים את עשר הדקות הראשונות ב-16:20. ברבע השני התחיל להיכנס ג'וש צ'ילדרס לעניינים, אלא שריאל החלה לרוץ למתפרצות, ושלשה גדולה של סרחיו לול העלתה את הספרדים ליתרון בן 7 נקודות במהלך הרבע השני, ו-33:41 במחצית.

היוונים החלו לנגוס ביתרון הודות ליכולת מעולה של בורוסיס, אלא שקנדי ווינסטון שמר את הפער הספרדי בחיים. נקודות של גריר מהקו קבעו 58:54 לריאל מדריד עם העליה לעשר הדקות המכריעות. נדנדת הסלים המשיכה גם ברבע האחרון, כשהיד של לואיס בולוק מתחממת ככל שהמשחק התקדם. שלשה ענקית של זוראן ארצג העניקה לאולימפיאקוס יתרון 70:73, שלושים וחמש שניות לסיום. זריקה איומה של לואיס בולוק, שדווקא היה טוב ברבע האחרון, הרחיקה את ריאל, שקיבלה הזדמנות נוספת להשוות אך שוב היה זה בולוק שחירב את לה את הסיכויים. 75:78 ליוונים בסיום, והחבורה של ינאקיס מעפילה לארבע הגדולות של היבשת, ולדייט לוהט עם היריבה הלוהטת, פנאתינייקוס.

בורוסיס הוביל את המנצחים עם משחק גדול של 25 נקודות (9 מ-11 מהשדה), בעוד לין גריר ויותם הלפרין הוסיפו 12 ו-10 בהתאמה. בולוק, שבזבז שתי הזדמנויות לסחוב את ריאל להארכה, הוביל את הספרדים עם 19, כשפליפה רייס היה היחיד שהצטרף אליו בספרות כפולות, עם 12.

סיינה - פנאתינייקוס 91:84 (3:1 בסדרה)

אחרי ניצחון החוץ המשמעותי באיטליה, שחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' הגיעו משוחררים משהו למשחק, בידיעה שאפילו הפסד יעביר את ההכרעה לביתם הגועש ביוון. פאו פתחה את המשחק היטב, ופתחה באופן הדרגתי פער שנעצר על 10 נקודות בסיום הרבע. דרו ניקולאס המשיך לסחוב את היוונים קדימה, אך בשלב הזה נכנס טרל מקינטייר הנפלא למשחק, והרכז האמריקאי הקטן של סיינה החל לנגוס ביתרון, כדי להוריד את האיטלקים למחצית בפיגור סביר, 44:40.

סיינה המשיכה באותה מגמה ברבע השלישי, ואף הפכה את התוצאה עם דקות מדהימות של מקינטייר, לו היוונים לא הצליחו למצוא שומר ראוי. למרות דקות אנמיות של שאראס ודיאמנטידיס, פאו עלתה לרבע האחרון כשהיתרון עדיין בידיה, 60:65. המופע של מקינטייר המשיך גם ברבע האחרון, כשדקות טובות של רימאס קאוקינאס הביאו את האיטלקים לסיום צמוד. שלשה של מקינטייר העלתה את סיינה ליתרון ראשון ברבע האחרון, אבל בשלב הזה נכנסו שאראס, פקוביץ' ובאטיסט לעניינים כדי להשיב ליוונים את היתרון, עליו שמרו עד הסיום, והניצחון 84:91. בחצי הגמר זה כבר יהיה הרבה, הרבה יותר קשה והרבה, הרבה יותר מעניין.

דרו ניקולס הוביל את המנצחים עם 19 (5 מ-7 ל-3), כשמייק באטיסט הוסיף 15 וניקולה פקוביץ' 14. מהצד השני יכול להישאר טרל מקינטייר המעולה עם המחמאות בלבד, כשהפציץ 35 נקודות כולל שש שלשות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully