וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "יש פה באז שלא זכור לי הרבה זמן"

אחרי ההפסד של מנצ'סטר יונייטד, ליברפול בטירוף לקראת אסטון וילה (18:00, ספורט 1), וג'רארד מגלה: "אנחנו באובססיה על האליפות"

בידיעה שמנצ'סטר יונייטד מתחילה לאבד גובה ובתחושה שהמומנטום עובר לצד שלה, ליברפול תעלה היום (ראשון) למשחק שלה מול אסטון וילה באנפילד (18:00, ספורט 1) בניסיון לצמק את הפער מהאלופה לנקודה אחת בלבד ולהגביר את הלחץ על החבורה של פרגוסון.

יוסי בניון אומנם לא יהיה בסגל למשחק, אבל מי שכבר לא יכול לחכות הוא הקפטן סטיבן ג'רארד. אחרי 19 שנה בלי אליפות, ג'רארד מריח אפשרות נדירה לזכות בתואר. "יש לנו פה אובססיה בכל הנוגע לאליפות הפרמיירליג, והיא תמיד תישאר עד שנזכה באליפות, אבל זו יכולה אובססיה בריאה", אומר ג'רארד, "כולנו חושבים על זה כל הזמן. אני יודע גם שאני אמשיך לחשוב על זה עד לרגע שבו אזכה בה".

ליברפול אומנם עדיין במירוץ אחר ליגת האלופות, אבל ג'רארד יודע מה קודם למה. "אני תמיד אשים את הליגה המקומית לפני ליגת האלופות", מספר ג'רארד, "ואני בטוח שאוהדי ליברפול חושבים אותו דבר. כולם פה מחכים בקוצר רוח לכל משחק, יש פה באז שלא זכור לי כבר הרבה מאוד זמן".

יונייטד עדיין מוליכה את הטבלה בצורה בטוחה (ארבע נקודות הפרש), אבל ג'רארד אופטימי: "כמובן שהייתי מעדיף להיות במקום שבו יונייטד נמצאת עכשיו, אבל יכול להיות העובדה שאנשים לא מצפים מאיתנו לזכות באליפות יכולה להוות עבורנו יתרון. כרגע אין לנו מה לעשות מלבד לשאוף לנצח כל משחק, ולתת ליונייטד את התחושה שהיא חייבת לעבוד קשה ושיש מי שנושף לה בצווארה".

יונייטד סוערת

אלכס פרגוסון יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל עם העובדות בשטח קשה להתווכח: מנצ'סטר יונייטד במשבר(ון). אומנם לא צריך להגזים, אין סיבה להתלהם, השדים האדומים עדיין ראשונים בטבלת הפרמיירליג בהפרש ארבע נקודות מליברפול, אבל אחרי הפסד הליגה השני ברציפות - לראשונה אחרי ארבע שנים - נדמה שהמירוץ לאליפות כבר לא סגור כפי שחשבנו.

הפעם היונייטד הפסידה 2:0 לפולהאם, סיימה את המשחק עם תשעה שחקנים, ופרגוסון ראה עוד סיומת עגומה של משחק של חניכיו, כששוב נדמה שהקבוצה המוכשרת שלו קורסת מנטלית. המאמן הסקוטי בחר להתמקד בשופט. "אני לא ראיתי שהכדור פגע בו", הגיב פרגוסון על האדום שספג ווין רוני בדקה ה-88, אחרי שכביכול זרק את הכדור על השופט, "הוא הגיב לאירוע בצורה קיצונית, אבל אין טעם להתעכב על זה, כי הפסדנו את המשחק כבר במחצית הראשונה. לא התחלנו טוב, ושם הפסדנו. אני מעריך מאוד את המאמץ של פולהאם, רק לפני כמה שבועות ניצחנו אותם 0:4".

יונייטד הייתה בפיגור מוקדם, וגם בפיגור שחקן אחרי שפול סקולס הציל כדור מקו השער בידו והורחק. "אם מפסידים משחקים במרץ ובאפריל, זה יכול לעלות ביוקר", יודע פרגוסון, "למזלנו עדיין יש לנו יתרון בפסגה, אבל הוא לא גדול מדי, ואני מקווה שנדע להתאושש מהר ולחזור לכושר המצוין שבו היינו".

יונייטד תצפה היום בעניין רב במשחקה של ליברפול (מול וילה), שתוכל לצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד. כמו כן, יונייטד יודעת שגם וידיץ', גם סקולס וגם רוני ייעדרו מהמשחק הבא מול אסטון וילה, ובנוסף דמיטאר ברבאטוב סובל מכאבים בברכו ומוסיף דאגה לפרגוסון.

צ'לסי מתוסכלת

מי שמביטה מהצד במתרחש בתסכול גדול היא צ'לסי, שאיבדה הזדמנות להתקרב ליונייטד אחרי הפסד 1:0 לטוטנהאם בדרבי. "אלה הימים עליהם אתה מביט אחורה בחרטה רבה כשאתה נמצא במירוץ לאליפות", אמר מאמן הכחולים חוס הידינק, שספג הפסד ראשון בקבוצתו החדשה, "אנחנו לא מוותרים על התואר, אבל זו הייתה הזדמנות מצוינת לצמק את הפער מיונייטד. אסור לנו לאבד נקודות, ואם היום עוד יונייטד הפסידה - הרי שזה פספוס ענק". הידינק לא אומר במפורש שהסיכויים לאליפות אבדו, אבל בהחלט רומז לכך: "בואו נודה - אם לא מנצלים הזדדמנויות כאלה, אפשר להאשים רק את עצמנו".

הידינק מספר כי "שילמנו את המחיר על הגנה מאוד מבולבלת בפתיחחחת המחצית השנייה, כשנרדמנו ואפשרנו להם לכבוש", אבל המאמן ההולנדי כבר מסתכל קדימה: "יש לנו עוד שני מפעלים שאנחנו יכולים לזכות בהם העונה (גביע וליגת האלופות), ואני מקווה שנלמד את הלקח מהמשחק הזה".

עדכון ראשון: 21.3, 23:28
עדכון אחרון: 22.3, 10:28

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully