וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: השדים והאדומים של פרגוסון

מנצ'סטר יונייטד המשיכה להסתבך עם הפסד 2:0 בפולהאם אחרי שסקולס ורוני ספגו כרטיסים אדומים. גם צ'לסי מעדה עם הפסד 1:0 לטוטנהאם

המחזור ה-30 בליגה האנגלית המרתקת יצא היום (שבת) לדרך ועמד בסימן המשך הצרות של מנצ'סטר יונייטד, שהפסידה 2:0 בפולהאם. פתיחת משחקה של צ'לסי, שדולקת בעקבות האלופה, נדחה בחצי שעה בעקבות חפץ חשוד בווייט הארט ליין שדרש מהמשטרה לפנות את כל היציעים עד תום הבדיקות הבטחוניות, ואחרי שהאישור לפתיחת המשחק ניתן הנחילה טוטנהאם הפסד בכורה לחוס הידינק עם 0:1 קטן. ליברפול, הצלע השלישית במירוץ האליפות, תארח מחר את אסטון וילה.

ארסנל, שמתחילה לאחרונה לחזור לכושר טוב, התארחה בצפון-מזרח אנגליה אצל ניוקאסל וסיימה עם ניצחון גדול 1:3, שמבסס עבורה את המקום הרביעי בטבלה. במשחק שפתח את המחזור גברה פורטסמות 1:2 על אברטון מצמד נגיחות של פיטר קראוץ'.

תמיר כהן, שהתאושש מפציעה ארוכה וזומן לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול יוון, חזר גם לסגל בולטון במשחק מול ווסט ברומיץ', אך לא שותף.

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:2

התבוסה הביתית של היונייטד לליברפול במחזור הקודם (4:1) פתחה מחדש את מירוץ האליפות, וכנראה שהלחץ הטרי לא עושה טוב לשדים האדומים. הרגע ששינה את המשחק הגיע בדקה ה-18, כשפול סקולס מנע שער בטוח של בובי זאמורה כשהדף את הכדור מהקו בידו, וספג כרטיס אדום. דני מרפי ניצל את הפנדל כדי לקבוע 0:1 למקומיים, שהמשיכו לתקוף וניצלו את יתרונם המספרי כדי להגיע למספר מצבים קורצים, אך לא כבשו.

במחצית השנייה השתפרה האלופה והייתה קרובה מאוד לשווין אחרי החמצות מסמרות שיער של כריסטיאנו רונאלדו וג'י סונג פארק, אבל השער נפל דווקא בצד השני, כשזולטן גרה השתלט על הכדור בתוך הרחבה ושיחרר בעיטה וירטואוזית מהאוויר שקבעה 0:2 והכריעה את המשחק. בדקה ה-88 נותרה יונייטד בתשעה שחקנים אחרי שווין רוני אמר כמה מילים לשופט וראה גם הוא כרטיס אדום.

טוטנהאם - צ'לסי 0:1

מאז הגיע חוס הידינק לקווים של הכחולים, הם ניצחו בכל ארבעת משחקי הליגה שלהם, גם בליגת האלופות המאמן ההולנדי עשה חיל, ואחרי שצ'לסי העפילה לרבע הגמר היא תפגוש את ליברפול, כך נקבע בהגרלה שנערכה ביום שישי.

אבל בוייט הארט ליין הריצה הנהדרת הזו הסתיימה, וטוטנהאם הפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שעוצרת את צ'לסי של הידינק. בגלל פתיחת המשחק המאוחרת, שכאמור נגרמה בגלל פינוי כל היציעים עקב חפץ חשוד, ידעו הכחולים שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בדרך להפסד ושהם יכולים להתקרב עד למרחק של נקודה מהמוליכה, אבל לא ידעו לקחת את ההזדמנות.

הלבנים של הארי רדנאפ הצליחו לשמור על רשת נקייה ונהנו משער נהדר של לוקה מודריץ' ששלח טיל לרשת מקצה הרחבה בדקה ה-50 והשאיר את שלוש הנקודות בצד המערבי של לונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ניוקאסל - ארסנל 3:1

החבורה של ארסן ונגר כבשה את המקום הרביעי החשוב מבחינתה והמשיכה לבסס את מעמדה בזכות ניצחון משכנע על המגפייז, זאת במקביל להתקדמות בליגת האלופות. אחרי שהתוודעה להגרלה שקיבלה ברבע הגמר ולמפגש נגד ויאריאל, ארסנל עלתה רגועה על כר הדשא באיצטדיון הסינט ג'יימסס פארק והשיגה את שלוש הנקודות החשובות.

לאחר ארבע תוצאות תיקו ללא שערים די מבזות, התותחנים השיגו שני ניצחונות ליגה וכעת הם צירפו את השלישי בדרך להמשך ההתאוששות המרשימה. ללא תיאו וולקוט הפצוע, שנפגע באימון הקבוצה, ארסנל ראתה את ניוקאסל מחמיצה בעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי 23 דקות כשאובאפמי מרטינס פספס את ההזדמנות. ניקולאס בנטנר העניש את ניוקאסל וכבש בדקה ה-57 את הראשון של התותחנים. אלא שמרטינס כיפר על אותה החמצה ומצא את הרשת חצי שעה לסיום.

מכאן ארסנל לא ויתרה, לחצה על הגז וכבשה פעמיים בתוך שלוש דקות כשבדקה ה-64 אבו דיאבי קיבל כדור מרובין ואן פרסי ובעט מתוך הרחבה פנימה. שלוש דקות לאחר מכן ואן פרסי שוב בישל, הפעם לסמיר נאסרי, שקבע את תוצאת הסיום וסיבך עוד יותר את ניוקאסל, ששרויה מתחת לקו האדום שמונה מחזורים לסיום העונה.

פורטסמות - אברטון 1:2

החבורה של פול הארט אירחה את אברטון החזקה, שהפסידה רק פעם אחת ב-13 משחקיה האחרונים, והשיגה נקודות חשובות לקראת המשך קרבות התחתית. גם ללא ג'וזף יובו וטים קייהיל הפצועים, עלו הטופיז ליתרון מהיר כשלייטון ביינס סובב בשמאל כדור חופשי נהדר לקורה ופנימה כבר בדקה הרביעית, וחגג את שער הבכורה שלו העונה. 18 דקות אחר כך הגיע השיוויון, אחרי שניקו קרנצ'אר הגביה, גלן ג'ונסון נגח לרוחב השער ופיטר קראוץ' הרשית בנגיחה משלו.

לפני המשחק דיברו בפורטסמות על החשש שלהם מהכדורים הנייחים של אברטון, אבל במשחק הראו גם המארחים שיש להם מה למכור במצבים סטטיים. בדקה ה-76 שוב היה זה קראוץ' שנגח את השני שלו במשחק וה-16 העונה, אחרי כדור קרן של שון דייויס. פומפי קוטעת ארבעה משחקים ללא ניצחון ותופסת מרחק של שלוש נקודות מהקו האדום. אברטון מאבדת גובה במאבק על המקום הרביעי.

שחקני נבחרת יוון, אנגלוס בסינאס ופאניס גקאס, לא שותפו במשחק. בסינאס נכלל בסגל ולא שותף. גקאס אפילו לא התלבש למשחק. השניים נכללים בסגל של אוטו רהאגל לצמד המשחקים נגד ישראל.

משחקים נוספים (17:00)

ווסט ברומיץ' - בולטון 1:1
סטוק סיטי - מידלסברו 0:1
בלקבורן - ווסטהאם 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully