וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק שוקל להמשיך בצ'לסי גם בעונה הבאה

המאמן ההולנדי גילה ששחקניו דחקו בו שלא לעזוב בסיום חוזהו בקיץ. ג'רארד וטורס צפויים להאריך את חוזיהם בליברפול בעקבות בניטז

חוס הידינק נהנה מהחיים בצ'לסי, ואחרי שישה ניצחונות בשבעת משחקיו הראשונים בקבוצתו החדשה, המאמן ההולנדי הוותיק החל להרהר בהארכת חוזהו שמסתיים עם תום העונה הנוכחית. מאז שהידינק החליף על הקווים בסטמפורד ברידג' את לואיס פליפה סקולארי חזרה צ'לסי למירוץ האליפות בפרמיירליג, עלתה לחצי גמר הגביע האנגלי ולרבע גמר ליגת האלופות, וכעת שחקניו דוחקים בו להישאר לעונה נוספת, למרות מחויבותו לנבחרת רוסיה אותה הוא עדיין מאמן.

היום (חמישי) הודה הידינק שכמה מהשחקנים פנו אליו בבקשה שלא יעזוב בקיץ, ואמר: "אני אחזור להתרכז בנבחרת רוסיה בסיום הפרויקט שלי כאן בצ'לסי, ועד אז כולם מבקשים ממני לחשוב על העתיד. אני אוהב לאמן את רוסיה, אבל יש לי סעיף בחוזה שקובע שאני יכול לעזוב בנובמבר אם לא נעפיל למונדיאל, ואז אני אהיה חופשי".

מי שכבר האריך את חוזהו הוא מאמן ליברפול רפא בניטז, שחתם אתמול על חוזה חדש לחמש שנים נוספות במועדון, אחרי גל של שמועות על עזיבתו הקרובה. בעקבות כך מדווח "דיילי מייל" כי מספר שחקנים בכירים צפויים ללכת בעקבותיו ולחתום על הארכות חוזה. על פי הדיווח, סטיבן ג'רארד, פרננדו טורס, פפה ריינה, דירק קויט ודני אגר סירבו עד עתה לחתום על חוזים חדשים עד שיתברר מעמדו של בניטז, וכעת הם ישובו לנהל משא ומתן עם הקבוצה על המשך דרכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully