וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הסקודטו שלנו"

מאמן אינטר השתכנע מהופעת שחקניו ב-0:2 על פיורנטינה: "לא היו לנו בעיות". מילאן: קרע ברצועה לאביאטי. אינזאגי חגג 300 שערים בקריירה

אינטר כבר שכחה את אולד טראפורד. מספר ימים לאחר ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, הנראזורי השיגו ניצחון ביתי 0:2 על פיורנטינה ושמרו על הפער בצמרת - שבע נקודות מיובנטוס ו-12 נקודות ממילאן. אגב, שש מתוך שמונה הקבוצות שהודחו מהצ'מפיונס, ניצחו במחזור סוף השבוע בליגות השונות.

"אני שמח ממה שהשגנו כי היינו חייבים להשיג את שלוש הנקודות בכל מחיר", אמר אסטבן קמביאסו בסיום. "אסור לעשות טעויות, כולם יודעים מה החשיבות של זכייה באליפות", התייחס הארגנטינאי למפעל היחיד שנשאר לאינטר העונה.

"נשאר לנו משחק אחד פחות ועשינו צעד בדרך להשגת המטרה. נמשיך לנסות לנצח בכל משחק, ונקבל בשמחה כל מתנה ומעידה מהיריבות", סיכם הקשר. מאמנו, ז'וזה מוריניו, היה החלטי יותר: "ברוח ובאופי שהצגנו, נזכה בסקודטו. לא היו לנו בעיות מול פיורנטינה".

ועוד מאינטר. סוכנו של המגן, מקסוול, הצהיר כי השחקן צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ. "ההרפתקה שלו באינטר הסתיימה. הוא המגן השמאלי הטוב באירופה, אבל אין לו עתיד באינטר". הסוכן אישר כי מקסוול עשוי להישאר במילאנו ולעבור ליריבה העירונית, בצד האדום של העיר.

אביאטי עלול להיעדר חצי שנה מהמגרשים

שוער מילאן, כריסטיאן אביאטי, גמר את העונה ונמצא בספק גם לפתיחת העונה הבאה. שוער הרוסונרי נפצע בהתנגשות עם חברו לקבוצה, ג'וזפה פבאלי, וההערכה היא שקרע את רצועת ברך ימין. אביאטי הוחלף כבר בדקה ה-11 על ידי דידה הוותיק, במהלך משחק הניצחון 1:5 על סיינה. אם אכן החששות יתאמתו, אביאטי ייעדר חצי שנה מהמגרשים.

מי שכן חייך במילאן אתמול (ראשון) היה פיפו אינזאגי. החלוץ הנפלא כבש צמד והעלה את מאזנו ל-300 שערים בקריירה. "אני שמח כמו ילד בחג המולד", חגג סופר פיפו את ההישג המרשים. העיתונאים הזכירו לו כי שערו הראשון היה גם כן מול אותה סיינה. אינזאגי חזר ואמר כי הוא מקווה להמשיך לשחק במילאן גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully