וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: חמסה וחמישה

מילאן הביסה 1:5 את סיינה וצימקה את הפער מיובנטוס השנייה לחמש נקודות. אינטר התאוששה עם 0:2 על פיורנטינה, 2:2 בין רומא לסמפדוריה

השבוע המביך של הכדורגל האיטלקי, בו הודחו שלוש הנציגות בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי קבוצות אנגליות, העביר את העניין בארץ המגף בחזרה לליגה המקומית. אינטר ניצחה את פיורנטינה 0:2 והחזירה את הפער לשבע נקודות, לאחר הניצחון של יובנטוס 1:4 על בולוניה, ובינתיים היריבה העירונית שלה חגגה במחזור ה-28.

היום (ראשון) ביססה מילאן את מקומה השלישי כשהביסה 1:5 את סיינה, עם צמדים של פאטו ואינזאגי. רומא ניסתה להתאושש מטראומת הפנדלים באלופות, אך הסתפקה בתיקו 2:2 עם סמפדוריה. לאציו הופתעה בביתה על ידי קייבו, שדרסה 0:3 ועלתה מעל לקו האדום, ואילו דונאדוני השיג רק נקודה בבכורה שלו כמאמן נאפולי, בעקבות תיקו 1:1 מול רג'ינה.

אינטר - פיורנטינה 0:2

הנראזורי אמנם הודחו מליגת האלופות, אבל הליגה היא האלמנט שלהם ורק שלהם והניצחון הערב נגד יריבה לא קלה, קירב אותם עוד צעד קטן בדרל לאליפות. זלאטן איברהימוביץ' נגח את השער הראשון במשחק בדקה ה-11 והיה גם זה שחתם את התוצאה בתוספת הזמן, עם בעיטה חופשית אדירה שפגעה במשקוף ונכנסה. שער 17 לשבדי העונה בליגה ועוד ניצחון לאינטר.


סיינה - מילאן 5:1

"המשחק הזה קריטי עבורנו, אם אנחנו באמת רוצים לחזור לליגת האלופות", הצהיר פאטו הברזילאי לפני המשחק של הרוסונרי בסיינה, וחבריו סייעו לו להוכיח כי כוונותיהם רציניות. כבר בדקה השביעית הוכשל מתיו פלאמיני ברחבה, ואנדראה פירלו לא התבלבל מול ג'אנלוקה קורצ'י, בשער שעשה סיפתח לחגיגה הגדולה.

בדקה ה-12 החליף דידה הנשכח את כריסטיאן אביטי בין הקורות של מילאן, לאחר שהאיטלקי נפצע, וסיינה הייתה זו הקרובה יותר להבקיע. למרות זאת, פיליפו אינזאגי היה זה שמצא את הרשת בדקה ה-45 אחרי קרן של דייויד בקהאם. במחצית השנייה הרשית פאטו את השלישי בדקה ה-55, ואינזאגי השלים צמד בדקה ה-71. בתווך הספיק מסימו מאקרונה לצמק, עם שער ניחומים בדקות ה-62, אבל המילה האחרונה הייתה של פאטו, שהתקנא בסופר פיפו ורשם גם הוא צמד בדקה ה-78.

סמפדוריה - רומא 2:2

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הייתה הנציגה האיטלקית שהודחה בצורה הכואבת ביות מליגת האלופות, אחרי דו קרב פנדלים מול ארסנל, אבל זה לא הפריע לה לבוא במוטיבציית שיא למרות הסגל החסר. פרנצ'סקו טוטי, ז'ואן ורודריגו טאדיי הצטרפו לסיסיניו וסימונה פרוטה בחדר הטיפולים, בעוד דניאלה דה רוסי ופיליפ מקסס נעדרו עקב השעייה.

כבר בדקה השביעית בישל מקס טונטו לז'וליו בפטיסטה את שער היתרון של רומא, אבל ג'אמפאולו פאציני השווה בדקה ה-25, אחרי בישול של אנטוניו קסאנו, שחקנה לשעבר של רומא. חלוץ הרכש מפיורנטינה המשיך בכושרו הנהדר, כשהבקיע את השביעי שלו העונה בדקה ה-43 והוריד את סמפ ביתרון למחצית. רומא השיגה את השיוויון אחרי עוד שיתוף פעולה בין טונטו לבפטיסטה, כשהאיטלקי הוכשל ברחבה בדקה ה-70 והברזילאי הבקיע בפנדל, למרות שמרקו מוטה הורחק שמונה דקות לפני כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לאציו - קייבו 3:0

אחרי שלושה ניצחונות רצופים והעפלה למקום השביעי, ציפתה לאציו להאריך את הרצף כשאירחה את קייבו מהתחתית. לחמורים המעופפים היו תוכניות אחרות לגמרי, ובשתי דקות נהדרות עלו ליתרון כפול. אריון בוגדאני החליף בדקה ה-20 את סטפן מקינווה שנפצע, ובדקה ה-27 כבר נגח לרשת של פרננדו מוסלרה. דקה לאחר מכן סרג'יו פליסייר כבש את השני. אלכסנדר קולארוב הורחק משורות לאציו בדקה ה-65, וסרג'יו פליסייר הפך את ההפסד להשפלה עם שער שלישי בדקה ה-84.

רג'ינה - נאפולי 1:1

הפרטנופה נפרדו בשבוע שעבר ממאמנם אדי רייה והחתימו במקומו את רוברטו דונאדוני, שגילה עד כמה החיים קשים כמאמן נאפולי כבר במשחקו הראשון. אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון, יצאה נאפולי לרג'יו קלבריה והתקשתה מול נועלת הטבלה. דונאדוני אמנם ערך מספר שינויים בהרכב, אבל נכנע לשער של ברנארדו קוראדי הוותיק בדקה ה-27. אסקיאל לאבצי הארגנטינאי הציל נקודה לאורחים בדקה ה-64.

פאלרמו - לצ'ה 2:5
לפאלרמו: אדיסון קבאני (11 בפנדל ו-59), פאביו סימפליסיו (18), פבריציו מיקולי (41), סימון קיאר (56). ללצ'ה: סימונה טיריבוצ'י (17 ו-34)

אודינזה - קטאניה 1:1
לאודינזה: פאביו קוואליארלה (71). לקטאניה: ג'וזפה מסקארה (25)

אטאלנטה - טורינו 0:2
לאטאלנטה: סרג'יו פלוקארי (46 ו-72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully