וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מנחמים את מורי, כועסים על גלבאן

16.3.2009 / 10:18

בלם בני יהודה נראה מדוכדך בתום ההפסד לחיפה, בקבוצה ניסו לעודדו. גלבאן הואשם באנוכיות, אדרי: "כל ההפסדים לחיפה זה 1:0 מגעיל"

בבני יהודה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד 0:1 למכבי חיפה אמש (ראשון) בבלומפילד. הזהובים קיוו להידבק לחבורת הצמרת ואפילו להצטרף למאבק האליפות, אולם כעת, כאשר הפער מהמקום הראשון עומד על 11 נקודות, ינסו שחקניו של המאמן גיא לוזון להילחם על כרטיס לאירופה דרך מפעל הגביע, שבו יארחו את בני סכנין ביום רביעי בבלומפילד.

הבלם דין מורי, שכבש אמש את השער העצמי שהפך בסופו של דבר לשער הניצחון של הירוקים, נראה מדוכדך בסיום המשחק. מורי הצעיר לקח קשה את כיבוש השער העצמי, וגם במשחק נראה היה לפרקים שהוא מתקשה להתאושש ולהמשיך לשחק כרגיל. במחצית ניסה המאמן לוזון לעודד את מורי וביקש ממנו לשכוח מהשער, כשגם חבריו לקבוצה של הבלם הצעיר עודדו אותו ואפילו האוהדים הזהובים קיבלו אותו בשירים עם פתיחת המחצית השנייה.

בסיום המשחק התלוננו מספר שחקנים בקבוצה על משחקו האנוכי של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, כאשר לטענתם הוא מרבה לכדרר וממעט למסור לחבריו בחלק ההתקפי של הקבוצה.

למה עטר פתח?

פרשת הרכבתו של החלוץ אלירן עטר בהרכב המשיכה להעסיק את אנשי הקבוצה גם בתום המשחק. על פי התכנון המקורי ולאחר התרגול באימון המסכם היה אמור עטר להיות מסופסל, אולם בהחלטה של הרגע האחרון שינה לוזון את דעתו והחליט לכלול את עטר בהרכב על חשבונו של תמיר כחלון, ככל הנראה גם בעקבות שיחות שערך עם גורמים שונים במועדון.

"זה היה מהלך לא נכון של גיא", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "ברגע שהוא עושה שינוי כזה מספר דקות לפני שריקת הפתיחה, הוא בעצם הורג שני שחקנים, גם את אלירן וגם את תמיר".

המגן כפיר אדרי ניסה להסביר את חולשת קבוצתו בפתיחת המשחק ואמר לוואלה! ספורט :"אני לא חושב שזה היה פיק ברכיים. לא היינו אגרסיביים ב-20 הדקות הראשונות, ובאמת זה היה נראה שלא הופענו למשחק, אבל אחר כך נכנסנו למשחק, שיחקנו טוב והגענו למצבים ואני חושב שאפילו שלטנו במשחק, גם בחצי השני. קיבלנו גול משום מקום, ואני חושב שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק. אולי לא היינו שווים שלוש נקודות, אבל בטח הגיע לנו תיקו. חבל, זו הייתה הזדמנות טובה להידבק למעלה. אם נהיה ריאלים, הרי בכל מקרה לא היינו מנצחים רצוף עד סוף העונה, יש לנו עכשיו סדרה של משחקים קשים מאוד ואני מקווה שנצא מחוזקים מההפסד הזה ונלך קדימה".

בני יהודה הפסידה העונה שלוש פעמים למכבי חיפה בתוצאה של 0:1 ואדרי מנסה להסביר: "קודם כל צריך לזכור ששיחקה מולנו קבוצה טובה. במשחקים מולם אנחנו מקבלים גול משום מקום, זה לא עניין של ריספקט לחיפה, אפשר להגיד שבכל הפעמים הפסדנו 1:0 מגעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully