וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מה שקורה בחיפה לא מקרי"

מאמן הירוקים טען שניצחון קבוצתו 0:1 על בני יהודה היה מוצדק, למרות שנזקקה לשער עצמי. דוידוביץ': "קשטן מכיר אותי". לוזון: "הגיע לחיפה לנצח"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה השלימה הערב (ראשון) ניצחון משולש על בני יהודה תל אביב, לאחר שגברה עליה (שוב) 0:1 בבלומפילד בזכות שער עצמי של דין מורי בדקה ה-14. בעקבות התוצאה הגדילו הירוקים את הפער בצמרת לארבע נקודות על פני הפועל תל אביב, שתתארח מחר בטדי אצל בית"ר ירושלים, במשחק שינעל את המחזור ה-23.

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום המשחק: "ניצחנו בצדק היום. שיחקנו כדורגל מאוד מאורגן, יצרנו מספיק הזדמנויות והכי חשוב ששיחקנו נכון. עברנו שני משחקים קשים תוך כמה ימים ועשינו זאת בצורה טובה עם המון תשוקה. כל קבוצה עוברת עליות וירידות, הייתה לנו תקופה פחות טובה שידענו לעבור אותה. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר לקראת ההמשך".

על כך שהנשיא יעקב שחר סיפר לשחקנים כי מקומו בקבוצה מובטח, אמר לוי: "תמיד הרגשתי נוח לעבוד בחיפה, טוב לעבוד עם בוס כמו יעקב שחר. נעשה הכל כדי להמשיך את העונה שלנו בכיוון הנכון. מה שקורה במכבי חיפה לא מקרי. אנחנו עומדים בכל היעדים שלנו: אנו משתפים צעירים, משחקים כדורגל חיובי ומחברים את הקהל לקבוצה. חשוב שנמשיך לעשות זאת".

השוער ניר דוידוביץ', המצטיין במשחק: "אני מסתכל על התקופה ולא על משחק אחד או שניים, ומקווה להמשיך ביכולת הזו. כשהקבוצה מנצחת אז המשחק האישי שלי הרבה פחות מעניין. שיחקנו מול קבוצה מצוינת, בהחלט משחק קשה, אבל עשינו את העבודה ואני מקווה שנמשיך באותה דרך".

כשנשאל על מעמדו בנבחרת, כשהמאמן דרור קשטן צפה בו מהיציע, הגיב השוער: "קשטן מכיר אותי יותר משנתיים, הוא לא היה צריך את המשחק הזה כדי לחוות דעה. כל מה שהוא יחליט בנושא מקובל עליי. הוא המאמן".

לוזון גאה

המאמן המפסיד, גיא לוזון, הודה כי לקבוצתו לא הגיע לנצח: "גם אם היינו מנצחים לא היינו אלופים. לא הסתיים הסיפור שלנו העונה כי יש לנו הרבה שאיפות ואנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה. התמודדנו עם יריבה טובה יותר, שהגיעה למצבים וגם כבשה, אמנם מטעות שלנו אבל כבשה. במחצית השנייה הקרב היה רק במרכז השדה, כך שבסיכום הניצחון הגיע לחיפה וכל הכבוד להם. הפסדנו ליריב עדיף היום, ואם הם ניצחו אותנו שלוש פעמים אז זה אומר שהם טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully