וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "תוצאה קשה לעיכול"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד היה המום מהתבוסה הביתית לליברפול. סטיבן ג'רארד: "זה היה ניצחון נהדר". ארסן ונגר: "חיכינו לניצחון כזה זמן רב"

זה ללא ספק חייב להיות אחד מהשבועות הגדולים בהיסטוריה של ליברפול. לא, הקבוצה לא זכתה באליפות או אפילו בגביע, אבל אחרי תצוגת כדורגל נהדרת על הבמה המרכזית של ליגת האלופות, אז מחצה את ריאל מדריד 0:4 ועלתה לשלב רבע הגמר, היום (שבת) הגיע המשחק הקריטי מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, שנגמר בניצחון מדהים של האורחים, ששוב כבשו רביעייה, בדרך ל-1:4 וצמצום הפער מהשדים האדומים שבראש הטבלה ל-4 נקודות בלבד.

"זאת היתה תצוגה אדירה של הקבוצה מאחור ומלפנים", אמר קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד. "זה היה ניצחון נהדר. לא לעיתים קרובות אתה רואה את מנצ'סטר יונייטד מובסת 4:1 בבית. הדבר החשוב באמת הוא שהפער קטן. אנחנו עדיין צריכים קצת מזל לאורך הדרך, אבל זה עשוי לתת לקבוצות שעוד ישחקו מול מנצ'סטר מעט תקווה".

מאמן ליברפול, רפא בניטז היה מאושר בסיום המשחק: "הראנו מנטליות טובה, אופי טוב ולשחקנים היה את הביטחון לפני המשחק. המשכנו לנסות בכוח נגד קבוצה טובה מאוד", אמר הספרדי. "ידענו שאנחנו חייבים לנצח וזה היה קשה מאוד אחרי שספגנו שער, אבל עדיין היינו מוכנים ללחוץ קדימה ולנסות, והיתה לנו איכות". בניטז הצביע על הרגע בו הכל השתנה: "אחרי 30 דקות שיחקנו טוב יותר. אחרי שהבקענו את השער הראשון שלנו קיבלנו ביטחון, אז לאט לאט התחלנו לשלוט במשחק". לגבי המאבק על האליפות שנפתח מחדש, אמר בניטז: "זה עדיין יהיה מאוד קשה, אבל עכשיו יש לנו יותר אופציות ויותר ביטחון שאנחנו יכולים לנצח כל אחד, ולהישאר קרובים. הדבר המרכזי הוא שקיבלנו 3 נקודות היום. אני מאוד גאה ומאוד מרוצה, יותר עבור האוהדים והמועדון".

"תוצאה קשה לעיכול"

אחרי הפסד, לרוב משתמשים בביטוי "הצד המפסיד", או "הצד המובס", במידה וההפסד הוא גדול מאוד. אלא שהיום, עבור מנצ'סטר יונייטד, נראה שצמד המילים "הצד ההמום", מתאים הרבה יותר. גם באולד טראפורד ידעו כי המשחק מול ליברפול לא יהיה משימה פשוטה, אבל לחטוף רביעייה בבית, אל מול האוהדים המקומיים? זה כבר משהו אחר לגמרי. "תוצאה קשה לעיכול", ניסח זאת היטב מנג'ר הקבוצה, אלכס פרגוסון.

למרות התבוסה, פרגוסון לא מוריד את הראש: "במועדון הזה, מה שחשוב הוא איך אתה מתמודד עם תבוסה. כשאתה מפסיד משחק- תגיב, וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה". המהלך המשמעותי ביותר במשחק היה ללא ספק הטעות של נמנייה וידיץ', שאיפשרה לפרננדו טורס לכבוש את שער השיוויון, שהוביל לחזרתה של ליברפול למשחק. עם זאת, פרגוסון לא מאשים את הסרבי. "נמנייה היה עקבי בצורה בלתי רגילה עבורנו עם היכולות שלו העונה. לשחקנים יש ימים חלשים, והוא עשה טעות. הוא אנושי, וכל השחקנים עושים טעויות. זאת פשוט עלתה לנו ביוקר".

העבירה של וידיץ' שגרמה לו לקבל כרטיס אדום, שינתה את המומנטום של המשחק, אך פרגוסון לא מתרגש: "אני לא ממש יכול להתווכח עם החלטת השופט. האמת היא שהיינו מצפים לכרטיס אדום, אם זה היה נגדנו". הסקוטי אף פירגן ליריבתו המרה: "אם אתה מנצח 1:4 באולד טראפורד אתה ראוי לכל המחמאות. אי אפשר למנוע מליברפול את זה. זה היה יום רע, אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה".

"היום שיחקנו חופשי"

גם ארסנל חגגה הערב רביעייה, עם 0:4 לרשת בלקבורן האומללה. אמנם לא רביעייה מרשימה כמו זו שהשיגה ליברפול באולד טראפורד, אבל בהחלט כזו שנותנת הרגשה טובה להמשך, במיוחד אחרי מספר משחקים בהם לא ניצחו התותחנים באיצטדיון האמירויות.

"החבר'ה חיכו זמן רב למשחק כזה", אמר המנג'ר ארסן ונגר בסיום. "אנחנו בכושר טוב כדי להילחם בכל שלוש החזיתות - ליגת האלופות, הליגה והגביע האנגלי. אולי אחרי הניצחון על רומא הלחץ ירד אצל השחקנים. היום המשחק שלנו היה חופשי יותר ושטף כמו שצריך".

אנחנו מאוד עקביים עכשיו ונצטרך להמשיך להתקדם. כל משחק הוא אתגר עבורנו. אנחנו צריכים לשחק כל שלושה ימים כדי שנוכל לחלום. עכשיו חוזרים שחקנים חשובים כמו ססק פברגאס ועמנואל אדבאיור, אז נוכל לעשות מעט יותר רוטציות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully