וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: כבר לא צועדים לבד

במנצ’סטר יונייטד דיברו על חיסול מאבק האליפות, אך ליברפול הגיעה לאולד טראפורד וחזרה עם ניצחון 1:4 גדול. ארסנל הביסה 0:4 את בלקבורן

המחזור ה-29 בפרמיירליג החל היום (שבת) עם שבעה משחקים ויימשך עם תחילת השבוע. הקבוצות שרודפות אחרי מנצ'סטר יונייטד במירוצן אל תואר האליפות זכו לתקווה מחודשת, לאחר הניצחון הגדול של ליברפול באולד טראפורד, 1:4. הניצחון הזה, הראשון של ליברפול במנצ'סטר מאז 2001, צימק את הפער לארבע נקודות בלבד, אם כי ליונייטד יש משחק חסר.

שתיים שעוד מפנטזות על המקום הרביעי, ארסנל ואברטון, רשמו הערב ניצחונות קלים. התותחנים קיבלו סוף סוף הצגה מאנדריי ארשבין והביסו 0:4 את בלקבורן כדי לעלות זמנית למקום הרביעי, בעוד הטופיז גברו 1:3 על סטוק סיטי. טל בן חיים וסנדרלנד הפסידו בבית 2:1 לוויגן.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 4:1

השדים האדומים הגיעו למשחק בפורמה מצוינת, כשהם בודדים בפסגה ורחוקים שבע נקודות מצ'לסי וליברפול, עם משחק חסר ביד. עבור הקבוצה של רפא בניטז היה זה למעשה הצ'אנס האחרון לנסות ולהדביק את השדים האדומים. הניצחון הגדול בליגת האלופות על ריאל מדריד, בנוסף לעובדה כי גברו על מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הראשון, נסכו ביטחון בשחקני ליברפול.

אלברט ריירה, הקשר הספרדי, חזר מפציעה ישירות להרכב ליברפול. לעומתו, יוסי בניון עדיין לא התאושש מפציעתו, וכמו במשחק נגד ריאל מדריד, הוא לא בסגל. לוקאס הברזילאי פתח במקום צ'אבי אלונסו שנפצע נגד ריאל מדריד, וסמי הופייה החליף ברגע האחרון את אלברו ארבלואה שנפצע בחימום. אלכס פרגוסון ויתר על דימיטאר ברבאטוב בהרכב יונייטד, לטובת קרלוס טבס הארגנטינאי. ריאן גיגס ופול סקולס הוותיקים פתחו על הספסל.

המשחק נפתח בקצב טוב, כשליברפול לא מתרגשת ומנסה לצאת קדימה. בדקה ה-23 קיבל פארק כדור עומק מטבס, וניסה לחלוף על פני ריינה, שהכשיל אותו בצורה מיותרת בקצה הרחבה. כריסטיאנו רונאלדו ניגש לנקודה הלבנה ולא נכשל. 0:1 ליונייטד. חמש דקות חלפו וטורס ניצל טעות קשה של וידיץ', אולי הטוב בשורות יונייטד העונה, והשווה באלגנטיות ל-1:1. ואן דר סאר סופג באולד טראפורד לראשונה מאז ה-1 בנובמבר. בדקה ה-44 הושלם המהפך, לאחר שג'רארד קיבל כדור מטורס והוכשל על ידי אברה ברחבה. הקפטן עצמו היה זה שהרשית מהנקודה וקבע 1:2 לליברפול במחצית.

שני המאמנים לא ביצעו שינויים בהפסקה, ושתי דקות בתוך המחצית השנייה הגבהה פשוטה של רונאלדו משמאל מצאה את ריינה לא מוכן ופגעה בעמוד. השוער הספרדי השמיט כדור נוסף בדקה ה-57, אך התעשת לפני שטבס זיהה את ההזדמנות. חמש דקות לאחר מכן כדור של רוני חלף על פני השער, ושוב טבס לא הספיק לדחוק לרשת. למרות השליטה של חניכיו, פרגוסון ערך חילוף משולש התקפי בדקה ה-74, ושלח למגרש את סקולס, גיגס וברבאטוב.

דקה עברה ופרגי איבד את וידיץ', שהשלים משחק נורא מבחינתו עם הכשלה של ג'רארד בדרך לשער שחייבה כרטיס אדום. אורליו הברזילאי לקח על עצמו את הכדור החופשי וניתב אותו אל הרשת. 1:3 גדול לליברפול. בדקה ה-90 ננעץ המסמר האחרון שהפך את ההפסד להשפלה, כשדוסנה המחליף, שכבש את הרביעי גם במשחק ליגת האלופות נגד ריאל מדריד, הקשית בקלות מעל ואן דר סאר וסידר לליברפול רביעייה ראשונה במנצ'סטר זה 100 שנים. הפסד שלשדים האדומים יהיה קשה לשכוח.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק (ריאן גיגס, 74), אנדרסון (פול סקולס, 74), ג'י סונג פארק (דימיטאר ברבאטוב, 74), כריסטיאנו רונאלדו, ווייין רוני, קרלוס טבס.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, ג'יימי קראגר, סמי הופייה, מרטין סקרטל, פאביו אורליו, חבייר מסצ'ראנו, לוקאס, סטיבן ג'רארד (נביל אל זהאר, 90), אלברט ריירה (אנדראה דוסנה, 68), דירק קאוט, פרננדו טורס (ריאן באבל, 81).

ארסנל - בלקבורן 0:4

הקבוצה של ארסן ונגר אמנם תטיל יהבה מעתה בעיקר על ליגת האלופות, כי האליפות באנגליה כבר לא בהישג ידה (ארסנל רחוקה 16 נקודות ממנצ'סטר יונייטד), אבל היא עדיין מחפשת את המקום הרביעי, שיבטיח לה כרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של סאם אלרדייס, המדורגת במקום ה-15 בטבלה, קיוותה להפתיע או לפחות לסחוט תיקו מאופס, כמו שעשו קודמותיה באיצטדיון האמירויות.

התקוות של הרוברס התפוצצו כבר בדקה השנייה, כשכדור פגע ברגלו של אנדריי ארשבין, ניתז לעבר אנדרה אוויר והכניע את פול רובינסון. בדקה ה-65 זה כבר היה שער שכל כולו ארשבין, כשהרוסי הבינלאומי פרץ בצד שמאל ומזווית קשה ירה לרשת. ארשבין כמעט השיג שלושער בדקה ה-88, אבל רובינסון הדף רק כדי לסדר שער לעמנואל אבואה. המגן מחוף השנהב גם היה זה שחתם את תוצאת המשחק, עם פנדל מוצלח בדקת הסיום.

אברטון - סטוק סיטי 1:3

הטופיז ממשיכים במאבקם על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה. הקבוצה של דייויד מויס צימקה הערב את הפער מאסטון וילה הרביעית לארבע נקודות, עם ניצחון ביתי קל על סטוק סיטי מהתחתית.

ז'ו הברזילאי הבקיע בדקה ה-18, לאחר בישול של מרואן פלאיני, וג'ולאון לסקוט דחק מקרוב את השני בחלוף שבע דקות. במחצית השנייה הייתה האורחת עדיפה, וריאן שוקרוס השיג את השער המצמק בנגיחה מוצלחת בדקה ה-52. המילה האחרונה הייתה שוב של אברטון, כשפלאיני כבש בדקה ה-90 עם עזרה קטנה ממגן אורח.

מידלברו - פורטסמות 1:1

קרב תחתית חשוב מאוד נערך בריברסייד סטאדיום, כאשר הקבוצה של גארת' סאות'גייט אירחה את פומפי, כששתי הקבוצות מתחת לקו האדום. מידלסברו, שהובסה במחזור הקודם 4:0 בידי טוטנהאם, ספגה את השער הראשון בדקה ה-30, כשפטר קראוץ' מצא את הרשת מבישול של גלן ג'ונסון. כשהיא בעשרה שחקנים, אחרי הרחקתו של מתיו בייטס בדקה ה-77, השיגה בורו את השיוויון הדרמטי מרגלי מרלון קינג שדחק מקרוב.

סנדרלנד - וויגן 2:1

טל בן חיים פתח בהרכב החתולים השחורים בקרב מרכז הטבלה מול הקבוצה של סטיב ברוס, שעלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של בן ווטסון. גרנט לידביטר השווה עבור המארחת בדקה ה-41, אך בדקת הסיום של המחצית שארל אנזוגביה כבש את הראשון שלו במדי וויגאן, אחרי בישול שני של פול שארנר האוסטרי.

משחקים נוספים:

בולטון - פולהאם 3:1
לבולטון: קווין דייויס (45). לפולהאם: אנדי ג'ונסון (42), סיימון דייויס (56), דיומנסי קמארה (88)

האל סיטי - ניוקאסל 1:1
להאל: ג'יובאני (9). לניוקאסל: סטיבן טיילור (38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully