וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - קרית שמונה: יוסי מזרחי נלחם בשאננות

13.3.2009 / 19:34

מאמן אשדוד לא מקל ראש ביריבה. לובימיר קוביצה כשיר ויפתח כבלם, ברוך דגו וקובי דג'אני חוזרים לסגל. חסארמה ובונדר ייעדרו מהמשחק

מ.ס. אשדוד סיימה את ההכנות לקראת המשחק שיפתח את הסיבוב השלישי ובו תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה מתחתית ליגת העל (19:00, איצטדיון הי"א). באשדוד עדיין מפנטזים על כרטיס לאירופה, ויודעים שאיבוד נקודות במשחקי הבית ירחיק את הקבוצה מהיעד המבוקש.

המאמן יוסי מזרחי ניסה במהלך השבוע להעיר את חניכיו, לאחר שחש כי הם שאננים. מזרחי לא מקל ראש ביריבה הצפונית, והזהיר את שחקניו בעיקר מפני הקשר גיא צרפתי והחלוצים טודור קולב ויובל אבידור, שעשויים לגרום צרות רבות להגנה האשדודית.
מזרחי יחסר את הבלם כריסטיאן גונזאלס המורחק ומי שאמור למלא את מקומו הוא הצ'כי לובומיר קוביצה, שאמנם סוחב פציעה בברכו אך אמור לפתוח בעמדת הבלם. אופציה נוספת היא הצבתם של שי מימון ומתן אוחיון במרכז ההגנה. במצב כזה יפתח קוביצה בקישור האחורי לצידו של יוסי אופיר. המאמן לא צפוי לערוך שינוי בעמדות המגנים ונראה שליאור ראובן יפתח בימין ומאור פרץ באגף שמאל.

ברוך דגו, שלא שיחק בשבוע שעבר בגלל צהובים, וקובי דג'אני, שסיים לרצות עונש הרחקה, חוזרים לסגל. המגן אדיר טובול חזר התאמן השבוע עם חבריו, אולם עדיין לא ברור אם הוא יתלבש למשחק.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; ליאור ראובן, לובומיר קוביצה, שי מימון, מאור פרץ, קובי דג'אני, יוסי אופיר, משה אוחיון (ברוך דגו), דוד רביבו; עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

מאזן האימים של אלי כהן

לאחר הניצחון על מכבי חיפה לפני שבועיים, נראה כי עירוני קרית שמונה יצאה לדרך חדשה, אך ההפסד בשבוע שעבר למכבי נתניה (2:1) החזיר את הצפוניים עמוק למציאות התחתית, ומפלס הלחץ שוב עלה. מאז שאלי כהן נכנס לתפקיד במקום מישל דיין השיגה הקבוצה בסך הכל שבע נקודות בלבד מתוך 30 אפשרויות.

כהן הוא המאמן שהצליח לאגור הכי פחות נקודות העונה למעט פרדי דוד שהשיג חמש נקודות מתשעה משחקים בסכנין, המאזן של כהן פחות טוב מזה של אייל לחמן, שפוטר השבוע מסכנין. מתוך עשרת משחקים שניהל המאמן החדש הצליחו הכחולים לבנים לאגור שתי נקודות חוץ בלבד, ואת המאזן הדל הזה ינסו מחר שחקני קרית שמונה לשפר.

המאמן, שעבר לשחק בשיטת שלושה בלמים לפני כשבועיים בניצחון על חיפה, ימשיך גם מחר באותו מערך הגנתי. לאורך כל השבוע שם כהן דגש על שמירה נכונה וצפופה בהגנה, בכדי למנוע מאשדוד לעלות ליתרון. הקבוצה נמצאת כרגע בכפר המכביה וערכה אימון מסכם במתחם בקרית שלום.

שני שינויים עיקריים ייעשו בחוליה האחורית של הקריה כאשר הבלם, סאלח חסארמה, ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ואת מקומו על פי התרגול יתפוס יוסי ביטון. דני בונדר, שסובל ממתיחה בשריר האחורי, ייעדר אף הוא ואת מקומו יתפוס עמיר נוסבאום כמגן שמאלי, כשרן קוז'וך יוסט למקומו הטבעי כמגן ימני. בקישור מתלבט כהן בין פול קסאני לתומר סוויסה, אך כרגע נראה כי יהיה הקשר הזר שיקבל את חולצת ההרכב.

בקרית שמונה מאוד פסימיים לגביי המשחק, אך יחד עם זאת מאמינים שאפשר לחלץ נקודות מאשדוד: "משחק סופר קשה מחכה לנו", טוען אחד משחקני הקבוצה. "אשדוד קבוצה מאוד ביתית וקשה לחלץ נקודות במגרש שלה, אבל אם נדע לצופף נכון בהגנה יש לנו סיכוי טוב לצאת משם עם נקודות חשבות להמשך העונה".

הרכב משוער: דני עמוס, רן קוזו'ך, לואיס גוטיירס, יניב לביא, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום, אנחל סבסקו, פול קסאני (תומר סוויסה), גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully