וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "לא נסתפק ברבע הגמר"

קלינסמן ובאיירן לא יצאו מגדרם אחרי השביעייה לרשת ספורטינג: "אנחנו חושבים על בוכום". פלגריני גאה: "ויאריאל בשמונה הגדולות של אירופה"

בעוד קבוצות כמו יובנטוס וריאל מדריד מצאו את עצמן מוקדם מאוד מחוץ לליגת האלופות, מי שכן הצליחה להעפיל לרבע הגמר היא ויאריאל, שהניצחון שלה ביוון 1:2 על פנאתינאייקוס העניק לה ניצחון מצטבר של 2:3. "אני מאושר", אמר המאמו מנואל פלגריני, "אנחנו בין שמונה הקבוצות הטובות באירופה. אני חושב שהגיע לנו הניצחון, כי שיחקנו טוב יותר. נכון שלא היינו טובים כמו במשחק הראשון, אבל במחצית השנייה לחצנו קדימה והצלחנו לכבוש".

נשיא המועדון פרננדו רויג הוסיף ש"היה סיוט עד שהבטחנו את ההעפלה, אבל בסוף זה קרה. עכשיו אנחנו בין שמונה הגדולות, ובאמת שאין לנו יותר מה לבקש מזה. כל הקבוצות שנותרו עכשיו יוכלו לזכות בתואר".

מאמן פנאתינאייקוס, האנק טן קאטה, לא סבור שההפסד כל כך נורא. "אף פעם לא היינו פייבוריטים בהתמודדות הזאת", אמר ההולנדי, "ל-80 אחוז מהשחקנים שלנו זו השנה הראשונה בליגת האלופות. אנחנו עוזבים את המפעל בראש מורם. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו, שתמכו בנו לאורך כל העונה האירופית".

ההשפלה

את ההשפלה הגדולה של משחקי שמינית הגמר ספגה ספורטינג ליסבון, שאתמול קיבלה שביעייה מרגלי באיירן מינכן, ובמצטבר בשני המשחקים הפסידה 12:1. "קשה להסביר מה קרה לנו", אמר מוטיניו, "הגענו למשחק מפוחדים, כשאנחנו עדיין זוכרים את התבוסה מהמשחק הראשון. זה השתלט עלינו, ולא יכולנו להגיב. כל הכבוד לבאיירן, הם שיחקו מולנו שני משחקים מצוינים".

מנגד, הגרמנים מקווים שהניצחון (הגדול ביותר בתולדות שלב הצלבה בצ'מפיונס ליג) יסייע להם להמשך העונה. "לקחנו את המשחק הזה ברצינות", אמר מאמן באיירן, יורגן קלינסמן, "אבל אנחנו לא חוגגים יותר מדי בחדר ההלבשה, כי אנחנו רוצים להמשיך את היכולת הזאת גם בליגה. אנחנו כבר חושבים על המשחק מול בוכום. עכשיו אנחנו בין שמונה הגדולות של אירופה, אבל לא נסתפק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully