וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח ר"ג ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

שתי טעויות בהגנה, שני מורחקים ושני שערים. אשדוד והכח התחלקו בהכל בווינטר. רפס העלה את הסגולים ליתרון, שריקי הישווה

כשיזכרו בעונת 2008/9, יהיה קשה להעלות את זה מווינטר הערב. ככה זה כשהכח עמידר רמת גן, קבוצה עם מעט מאוד אוהדים וציפיות, מארחת את מ.ס אשדוד, קבוצה שיש לה רק קצת יותר משני הדברים האלו. בהתאם לנסיבות, המשחק הסתיים ב-1:1 לא ממש משמעותי.

הכח ידעה שקרית שמונה כבר הפסידה וידעה שניצחון יעשה לה שירות נהדר. עומר רפס גם קירב אותה לשם עם שער בדקה ה-24, אבל הרחקה של מייקל טוקורה מאוחר יותר טרפה עבורה את הקלפים.

לאשדוד יש סגל טוב מאוד וכמה שחקנים שיכולים לשחק בהרכב של כל קבוצה בארץ, אבל משום מה היא הרחק ממאבקי הצמרת האמיתיים. הביטוי של חוסר היציבות של הקבוצה מעיר הנמל יכול היה להגיע היום בצורת הפסד לאחרונה בטבלה, אבל למזלם של יוסי מזרחי ושחקניו, טוקורה הורחק בדקה ה-43 כשהם היו בפיגור 1:0 והיתרון המספרי איפשר להם לחזור למשחק ולהשוות בדקה ה-46 מרגלי עידן שריקי.

אלא ששחקן שירצה לשכוח את המשחק הערב הוא כריסטיאן גונזאלס. טעות של הבלם האורוגוואי הובילה לשער של הכח ובדקה ה-56 הוא הורחק אחרי עבירה על ברק בדש, היתרון המספרי של אשדוד התבטל והקבוצות התחלקו בנקודות.

מהלך המשחק

דקה 24: גול! גונזאלס לא הצליח להרחיק כדור, בדש קצת הסתבך, אבל עומר רפס הגיע ושלח בעיטה בחצי גובה לפינה הנגדית. 0:1 להכח.

דקה 43: מייקל טוקורה ביצע עבירה, ראה צהוב שני והורחק.

דקה 46: גול! ההגנה המארחת איבדה כדור באזור המסוכן, עידן שריקי השתלט וכבש את השוויון. 1:1.

דקה 63: כריסטיאן גונזאלס הכשיל את ברק בדש כשהיה האחרון בדרך לשער וראה כרטיס אדום.

הכח עמידר רמת גן: ז'וסלין מאייבי, חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, בני חדד, מייקל טוקורה (הורחק, 43), עידן ויצמן, עומר רפס (דידי אונגר, 46), ברק בדש, ג'וזף נואפור (גל לוי 82).

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס (הורחק, 63), שי מימון, מאור פרץ (רחמים צ'קול, 58), יוסי אופיר (אמיר לביא, 40), לובומיר קוביצה, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי (עידן שדא, 75), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully