וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג - מ.ס אשדוד: כדורגל בצל החשדות

בעיר הנמל מתכוננים למשחק החוץ מול הכח בצל החקירות בחשד להטיית את המשחק לטובתם. מימון ואופיר ישובו להרכב. אביב חדד מוצהב

הכנותיה של קבוצת מ.ס. אשדוד למשחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן מחר (שבת, 19:00) בוינטר, התנהלו ביומיים האחרונים בצל הפרסומים על זימונם של ראשי הכח עמידר לחקירה במשרד החקירות "וייצמן-יער", בשל חשדות לקבלת תמריצים להטיית המשחק. באשדוד מייחסים חשיבות רבה למשחק, שכן ניצחון ואפילו תוצאת תיקו עשויים להביא את הקבוצה אל המקום החמישי או השישי בטבלת ליגת העל, דבר שיבטיח למועדון אירוח של משחק ביתי נוסף, לקראת שיבוץ משחקי הסיבוב השלישי.

בכירים באשדוד התייחסו בכעס לעצם החקירה ואף אמרו: "כנראה שיש גורמים אינטרסנטים כאלה ואחרים בליגת העל שרצו לעשות רעש וצלצולים על חשבון מ.ס. אשדוד. חבל מאוד שהדברים מתפרסמים בצורה כזו יומיים לפני משחק שהוא מאוד חשוב לשתי הקבוצות. כך שזה טפשי להאשים צד זה או אחר בנסיון להטיית תוצאת המשחק".

עם היוודע דבר החקירה, אמר מנכ"ל אשדוד, רפי נידם, לוואלה ספורט: "אני מתפלא על גוף כמו ויצמן-יער על כך שעל פי אמירה כזו אחרת הם יכולים להכפיש שם של קבוצה. חוץ מזה, שלאור התוצאות האחרונות של שתי הקבוצות מבחינה מקצועית, סביר להניח שאשדוד אמורה לנצח את הכח, אבל זה בכלל לא העניין. אף אחד לא יכול לערער על לפקפק ביושרה המקצועית של המועדון שלנו, לא ויצמן-יער ולא שום גוף אחר יכולים להכתים את השם של מ.ס. אשדוד".

בחלק המקצועי, צפוי המאמן יוסי מזרחי לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח. המגן אדיר טובול עדין פצוע ומי שימשיך למלא את מקומו הוא מאור פרץ. מזרחי צפוי להחזיר להרכב את הבלם שי מימון, שהחלים מפציעה בברכו, על חשבונו של מתן אוחיון הצעיר. גם הקשר יוסי אופיר, שנעדר ממשחק הניצחון מול מכבי תל אביב בגלל צהובים, צפוי לשוב להרכב במקומו של קובי דג'אני המורחק. גם ברוך דגו המוצהב ייעדר.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון (מתן אוחיון), מאור פרץ, יוסי אופיר, לובומיר קוביצה, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

אין זמן לתיקונים

למרות החקירה בעניין ב"וייצמן יער", מול עינייה של הכח, נועלת הטבלה, מטרה אחת בלבד - ניצחון. לאחר שחזרו לחיים עם ניצחון על קרית שמונה, ושוב הסתבכו בתחתית לאחר הפסד להפועל פתח תקוה, יודעים ברמת גן כי לקראת פתיחת הסיבוב השלישי אין יותר זמן לתקן והגיע הזמן לקחת נקודות.

על אף ההפסד, דודו דהאן מרוצה מיכולת שחקניו מול הפועל פתח תקוה, וציין בפניהם כי מגיע היה להם לנצח, ואלמלא השער השטותי שספגו היו חוזרים לכל הפחות עם נקודה מכובדת. המנג'ר ימשיך לתת קרדיט להרכב, פרט לאביב חדד שירצה הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, כשאת מקומו בהרכב יתפוס בני חדד. איתן טיבי יוסת חזרה לעמדת הבלם. תומר חליבה עדיין לא כשיר ושוב לא יעמוד לרשות דהאן.

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי; חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור; בני חדד, מייקל טוקורה, עידן ויצמן; עומר רפס, ברק בדש, ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully