וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז יודע: "עכשיו זה הולך להיות הרבה יותר קשה"

רפא בניטז עדיין לא מרים ידיים במאבק האליפות למרות ההפסד למידלסברו. הידינק אחרי הניצחון הדרמטי של צ'לסי: "אנחנו תלויים בואן דר סאר"

אחרי שאיפשרה לאוהדיה לחלום במשך חודשים ארוכים מאז תחילת העונה על אליפות ראשונה מאז 1990, ספגה היום (שבת) ליברפול הפסד צורב למידלסברו החלשה 2:0, שהציב אותה במרחק של שבע נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד (לה יש גם משחק חסר), ואיפשר לצ'לסי לחלוף על פניה בטבלה. הכחולים טיפסו על חשבונה למקום השני עם 1:2 דרמטי על וויגן, משער של פרנק למפארד בתוספת הזמן.

רפא בניטז התקשה להסתיר את אכזבתו בסיום ואמר: "בשלושים הדקות הראשונות הגענו לחמישה מצבים טובים, ועבורי זה סיכם את המשחק. אם אתה לא מנצל את ההזדמנויות שלך אתה סופג. אחרי שהם כבשו הם עברו למשחק של מתפרצות בלבד, והיינו חייבים להסתכן כדי לנצח את המשחק".

כשנשאל לגבי הסיכוי של ליברפול להשיג את היונייטד במרדף על התואר אמר בניטז: "אם לפני המשחק זה היה קשה, עכשיו זה הולך להיות הרבה יותר קשה, זה ברור. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא מול סנדרלנד ואחר כך על הגומלין מול ריאל מדריד בליגת האלופות.

הידינק לא בונה על אחוות הולנדים

בצד החוגג של הצמרת הייתה צ'לסי, שנצמדה לליברפול עם 55 נקודות, וחזרה אחרי תקופה ארוכה למקום השני. השחקנים של חוס הידינק כמעט שמטו שתי נקודות לפני שפרנק למפארד סידר להם ניצחון דרמטי עם שער בתוספת הזמן ב-1:2 על וויגן.

חוס הידינק, שהוסיף עוד ציון דרך מוצלח לפתיחת הקדנציה המוצלחת שלו בסטמפורד ברידג', אמר לאחר המשחק: "תמיד קשה להשיג תוצאה טובה אחרי משחק בליגת האלופות באמצע השבוע. וויגן היא קבוצה שקשה לשחק נגדה, אבל היינו צריכים לגמור את המשחק ב-25 הדקות הראשונות כשהגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לנצל".

לגבי מאבק האליפות אמר הידינק: "קודם כל אנחנו צריכים להמשיך לנצח, ולהשיג כמה ניצחונות קלים ולא כאלו כמו היום שהושגו בשיניים. אנחנו תלויים בכך שואן דר סאר יסכים לתת לכמה גולים להיכנס לו לרשת, ואני בספק אם זה יקרה, אבל כל עוד זה יהיה אפשרי נילחם על התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully