וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלו לבורו

ליברפול הפסידה 2:0 למידלסברו וכנראה יצאה ממירוץ האליפות, צ'לסי ניצחה את וויגן 1:2. ארסנל סיימה ב-0:0 רביעי רצוף עם פולהאם

ארבעה משחקים בלבד התקיימו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג האנגלית, תוצאה ישירה על השתתפותן של מספר קבוצות בגביע אופ"א ביום חמישי.

מנצ'סטר יונייטד תפגוש את טוטנהאם בגמר גביע הליגה ביום ראשון ולא תשחק בליגה בסוף השבוע הנוכחי, מה שנתן לליברפול את האפשרות לצמק ממנה את הפער ל-4 נקודות, אך היא הפסידה 2:0 למידלסברו בריברסייד, וכנראה שיצאה ממירוץ האליפות. צ'לסי אירחה את וויגן וניצחה 1:2 בזכות שער של פרנק למפארד בדקה ה-90 ועקפה את ליברפול למקום השני בטבלה. ארסנל שוב לא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0 רביעי רצוף, הפעם מול פולהאם. אברטון גברה 0:2 על ווסט ברומיץ', במשחק שפתח את המחזור וצימקה את ההפרש מארסנל, שבמקום החמישי לכדי שתי נקודות.

מידלסברו - ליברפול 0:2

אחרי שהוליכו את הטבלה במשך שבועות ארוכים איבדו הסקואזרים את המקום הראשון למנצ'סטר יונייטד ולמשחק שחקניו של רפא בניטז הגיעו לבורו אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד בליגת האלופות. ליברפול קיוותה להמשיך במומנטום, אך נקלעה לפיגור משער עצמי של צ'אבי אלונסו (31) וספגו שוב בדקה ה-63 מרגלי טונצ'אי, מה שכנראה גמר את הסיפור של ליברפול בליגה. בניון וחבריו יצטרכו להתרכז בליגת האלופות.

פרננדו טורס, שנפצע במדריד לא שיחק, בעוד סטיבן ג'רארד חזר להרכב ויוסי בניון, גיבור הניצחון על ריאל מדריד, ירד לספסל ונכנס בדקה ה-72. ליברפול פתחה טוב את המשחק ותקפה את שערה של בורו, אך ספגה שער עצמי מפתיע בדקה ה-31, אחרי שכדור קרן פגע בצ'אבי אלונסו ונכנס לשערו. במחצית השנייה ניסתה ליברפול ללחוץ על שערה של בורו, אך ספגה מהעבר השני, מרגלי טונצ'אי בדקה ה-63. בעקבות הניצחון ברחה מידלסבורו זמנית מהקו האדום.

צ'לסי - וויגן 1:2

צ'לסי אירחה את וויגן כשברשותה שלושה ניצחונות משלושה משחקים מאז פיטוריו של פליפה סקולארי, אבל חוס הידינק, שהשיג שתי תוצאות 0:1 (בליגה ובאירופה) מאז התייצב על הקווים של הכחולים לראשונה, לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהיכולת של הקבוצה. נגד קבוצת מרכז הטבלה העליון של סטיב ברוס קבוצתו של המאמן ההולנדי עדיין לא הראתה יכולת טובה, וספגה שוויון מאוחר, אך הצליחה לנצח בזכות שער בדקה ה-89 של פרנק למפארד.

וויגן לא ניצחה אף אחת מ"ארבע הגדולות" ובאופן כללי מתקשה נגד קבוצות המחלק העליון של הטבלה וספגה שער בדקה ה-25 אחרי שג'ון טרי בעט מהאוויר כדור קרן. הכל נראה טוב עד הדקה ה-82, בה ספגה שער שוויון מראשו של אוליבייה קאפו, אחרי הגבהה של פיגרואה וטעות של השוער של פטר צ'ך. מי אם לא למפארד הציל את הכחולים, אחרי שבדקה ה-89 נגח כדור קשתי מהגבהה של מיכאל באלאק. תקוות האליפות של צ'לסי אמנם נגוזו, אבל הקבוצה עקפה את ליברפול ועברה למקום השני, ממנו עולים ישירות לליגת האלופות בשנה הבאה, ללא עיכובים מיותרים במוקדמות.

ארסנל - פולהאם 0:0

אחרי שניצחו את רומא 0:1 באמצע השבוע, חזרו התותחנים למאבק המקומי הלא פשוט שלהם, שבמרכזו השאיפה לסיים בין ארבע הראשונות. ארסנל הגיעה למשחק אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, כולל שלוש תוצאות 0:0 רצופות וסיימה שוב ב-0:0, תוצאה רעה מאוד מבחינת ארסן ונגר ושחקניו. גם ארשבין שפתח בפעם השנייה בהרכב לא הצליח להושיע את ארסנל והיא נותרה 5 נקודות מאסטון וילה שבמקום הרביעי, עם משחק עודף כשאברטון, שבמקום השישי, צימקה את ההפרש ממנה לכדי שתי נקודות.

אברטון - ווסט ברומיץ' 0:2

בפעם האחרונה שווסט ברומיץ' חגגה בגודיסון פארק השנה הייתה 1979, ולשחקנים של דייויד מויס לא הייתה כל כוונה להיות אלה שמשנים את הסטטיסטיקה. טים קייהיל, מרואן פלאיני, סטיבן פינאר וטוני היברט (שלצערו נפצע והוחלף בדקה ה-26) חזרו להרכב הטופיז, שניצחו בבית די בקלות וצימקו את הפער מארסנל החמישית לנקודה אחת, טרם משחקם של התותחנים.

בדקה ה-36 נשבר הקרח, כשכדור חופשי של לייטון ביינס נחת על ראשו של קייהיל שנגח לרשת את הראשון של אברטון. האורחים החזיקו בכדור והגיעו למצבים, אבל לא כבשו וספגו בצד השני. המחליף לואיס סאהה שהצטרף למשחק בדקה ה-60, סיפק את הסחורה עשר דקות לאחר מכן, כשהסתובב בצורה נהדרת ובעט בשמאל לפינה של סקוט קארסון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully